Gå til innhold

Lite motivert...


Gjest ThereseG
 Share

Anbefalte innlegg

ja det kan man trygt si... står helt stille å har gjort det i to uker!! Synes det er vanskelig å spise regelmessig iforhold til mye jobbing og trening.. noen som har noen gode tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie24
ja det kan man trygt si... står helt stille å har gjort det i to uker!! Synes det er vanskelig å spise regelmessig iforhold til mye jobbing og trening.. noen som har noen gode tips!!

 

 

Hei,.. Jeg gikk ned 50 kg for litt over ett år siden, er i dag kursleder..

Det hele dreier seg om positiv tankegang og viljestyrke. Jobba selv på statoil å spiste pølser til frokost, lunsj, middag og kvelds og gjerne en kokosbolle til dessert:) Jobber og trener masse om dagene, setter meg gjerne ned dagen før og planlegger hvordan jeg skal spise dagen etter. Nå har kroppen min blitt vant med å spise regelmessig så den sier egentlig klart fra om jeg glemmer klokka...

Har du eller går på kurs?? Er kjempemotiverende å komme på møtene å måtte gå på vekta, jeg har ikke klart det uten ivertfall. Masse lykke til. Klem fra cecilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på kurs, men tror jeg har funnet "hemmeligheten" som i alle fall hjelper meg til å holde stø kurs og til å gå ned i vekt.

 

1. planlegg! vi (samboeren min og jeg) har begynt å planlegge måltidene lengre fram, så nå handler vi en til to ganger i uka istedet for neste hver dag etter jobb, når man er sulten og vil ha noe lettvint NÅ!

 

2. prioriter! Jeg mente selv at jeg ikke hadde tid til trening i den travle hverdagen min. Jeg har ikke en 9-5 jobb, og jobber en del overtid. Men så begynte jeg å tenke at det egentlig handler om å prioritere seg selv og sin egen helse, og begynte å sette av tid til trening på samme måte som jeg satte av tid til møter, kafe med venninner etc... Nå har jeg ingen barn, og en veldig støttende samboer (som ikke er på slankern selv), så jeg er kanskje bortskjemt med tid vil noen si. Men jeg jobbet fra 9 til en gang mellom 6 og halv 9 hver dag. Uansett handler det om å være litt egoistisk og prioritere seg selv et par-tre timer i uka. Det er vi vel verdt??

 

Lykke til, du greier det nok. Jeg stod også fast på samme kg i to-tre uker. Så veide jeg meg ikke på over en måned (jeg har ikke vekt hjemme), og da var jeg gått ned 4,8 kg. Så det er ikke tapt om det stopper litt opp innimellom :P Stå på, det her klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...