Gå til innhold

krymperne uke 5


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke vært noe flink de siste ukene. Både jeg og ungene har vært syke og da får jeg ikke spist når jeg skal. Med det resultat at det blir småspising av feil mat...

Har allikevel gått ned 300g siste to ukene. Så nå stopper vekten på 72,4kg. Har gått ned 5kg siden begynnelsen av oktober. Men det spøker for 4kg før jul, det gjenstår 3,8kg for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått verken opp eller ned siste uka, og er forsåvidt fornøyd med det. Skal ta i litt når eksamen er overstått. I morgen...Men fikk trimma litt i helga: To dager på ski gir bra trimpoenguttelling: 12,6 poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag imorgen,så da får vi se..har vært bursdager her og det har blitt litt kake.. jeg som håpet vekta skulle røre seg snart etter mange uker som den har stått pal..men får vente og se til imorgen. gleder meg ikke til og gå på vekta..

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Ble så glad da jeg så at diskusjonsforumet er åpnet igjen!!!

 

Har veiedag tirsdag, men pga jobb ble denne ukens veiedag i dag.

 

Vekt nå: 75,3 kg (- 0,8 siste uken). Resultat i krymperne -1,1 , -0,5, -0,4, og -0,8,

Har da 1,2 igjen i forhold til 4 kilo. Har ikke ført rapport hele uka, så usikker på TP. ca 8-10.

 

Så bra at alle er stabile eller har gått litt ned. Det går rette veien med oss!! Vi krymper. DET ER ENNÅ TO HELE slankeuker igjen før jul, så IKKE gi opp! Men, det er mange snuble tråder i disse tider.... lett og bli syk, julebord, travle handledager m dertil usunn mat osv.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragonfly

Så flinke dere har vært, tross sykdom og kanskje mindre selvkontroll(?). Det har i alle fall jeg om dagen....uff, men til tross for det og null trimpoeng så gikk jeg ned 0,6 kg denne uken.. ganske utrolig må jeg si. Så nå er jeg (tilbake) på 87,1kg..

 

Men de 4 kg kan jeg nok se lenge etter.. he he.. men det gjør ingenting..bare jeg krymper sakte og sikkert. Neste uke er siste GR kurset, så er det å holde seg selv i skinnet gjennom julen, men tror det skal gå greit. Har alliert meg med en treningspartner,så bare jeg holder meg stabil så er jeg fornøyd.

 

så er edt ett realt skippertak til våren. Nok ett kurs for min del, men denne gangen må jeg bli flinkere til å skrive opp- det er der jeg har bommet de siste ukene!

 

I alle fall, vi fortsetter vi? Ha en knall trim dag og en sunn helg... he he..

 

klem D-fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har gått ned Dragonfly! Kankje har noen nye vaner forsiktig festet seg!!?? Men, vi må fortsette!! Det er veldig lett å skli tilbake til gamle synder hvis ikke.. [y] Og selv om vi har/hadde som delmål å gå ned fire kilo før jul, er jo det endelige målet og komme ned i vår trivselsvekt over tid..... Håper du er frisk igjen og kan få fart på trimminga!!

 

 

En liten skryte historie: ;-)

Ved forrige årsskifte sto vekta mi på 86 kilo, æ syntes det var helt forferdellig... 8 kilo mer enn da jeg var høygravid (13 år sia). Men jeg gikk fremdeles med korsett etter en rygg oprasjon, og hadde veldig begrensede treningsmuligheter.

Likevel bestemte jeg meg for at dette året skulle jeg ha et nyttårsforsett. Pleier ikke ha det jeg. JEG SKULLE VEIE 10 KILO MINDRE NESTE NYTTÅRSAFTEN!!!

Denne uka gikk vektnåla under 76 kilo. JIIPPIIIAA!!!

 

 

Har 1,2 kilo igjen for å nå fire kilo før jul og VIL ha de, for å øke sansynligheta for at vekta står under 76 ved inngangen til 2006!

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...