Gå til innhold

Ned 35 kg!


Gjest Mirre79

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en jente på 28 år. Vekta står nå på nesten 105 kg, og jeg er 166 cam høy. Her må det gjøres noe!

Har satt målvekta mi på 70 kg og har i dag startet på Maxi kurs 1 via internett. Første rapporteringsdag er på Torsdag!

 

Jeg har tidligere prøvd meg på et Fedon Lindberg kurs , men det å kutte karbohydrater helt funket ikke for meg i lengden.

 

Min største utfordring blir nok å kutte brus (Cola) i en overgangsperiode går jeg over til Pepsi Max men ikke i like store mengder. Samt å bevege meg mer!

 

Ellers har jeg en sønn på 17 måneder. Faktisk så henger det ikke så mye igjen fra svangerskapet, da jeg veide 103 når jeg ble gravid - men er jo alikevel masse som skal av da! Også hadde det vært kjekt å få av noen kg for å kunne orke å "herje" litt mer med han.

 

Håper det er noen som har lyst til å følge litt med og backe meg opp litt :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er en jente på snart 37 år, to barn på 11 og 13 år,

Har gått på G- kurs for noen år siden ,men alle kiloene har sneket seg på igjen.

Hadde en start vekt på 99.4 kilo den 7 Januar. hadde veiing i dag og det ble akkurat -4 kilo på 3 uker, er kjempe fornøyd med det.:-) Har tenkt meg ned til 67 kilo etter hvert, regner med og bruke ganske lang tid på det,har satt meg som mål 0,4 i uka noe som bør være overkommelig.

 

Har vært veldig STOR pepsi max drikker, trodde ikke det skulle bli så lett og kutte ut men nå blir det brus kun i helgene på meg, syns faktisk det ikke smaker så godt lenger ( hadde aldrig trodd jeg skulle si det).

Men jeg MÅ ha vann i flaske greier ikke og drikke fra glass,rart det egentlig, det smaker jo det samme, blander noen ganger litt fun lighet i for forandringens skyld.

Veldig lurt og drikke mye vann 2-3 liter pr,dag, selv drikker jeg 3liter.

 

Så flott at du har gått ned nesten alt etter svangerskapet:-) det er jo en bragd i seg selv, så nå er det bare å fortsette å sette seg små del mål så skal du se at det hjelper. Lykke til på torsdag venter spent på raport til torsdag.

 

Titter innom senere.

 

Klem fra Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei Mirre

Velkommen. Så lurt å gå kurs! Du kan slå følge med den nye bloggeren - Wibecke - hun går også internettkurs og har nettopp startet. Jeg mener å huske at dere har nokså likt utgangspunkt.

 

Jeg ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...