Gå til innhold

Nytt år nye muligheter


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen....

 

Før jul gikk jeg ned 10 kg på tre mnd, men i jula så gikk jeg opp ett kilo bare faktisk. Men desverre så har jeg stangnert der siden nyttår. Så nå er jeg 114,9kg, men jeg starta jo på 123kg.

 

Men håper så klart at det blir litt mer nå, med vekt nedgang.

Skal jo tross alt begynne me flytting og oppussing av hus. Pluss at vi får en liten valp i hus også kansje på april.

 

Da blir det tre hunder og ei katt. Bra vi har kjøpt oss stort hus. hehe.....

 

Så nå regner jeg med at det vil gå raskt ned med vekta egentlig, men jeg trenger masse støtte. Til jul så fikk jeg ergometer sykkel av samboeren min. hehe ikke så mye brukt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre fra deg igjen. Fulgte deg litt på tråden din før jul ;) Du er jo kjempeflink!!! Jeg gikk ned 5 kg før jul , og fikk som deg en ekstra kilo i jula , men har nå fått motivasjon til å starte på igjen...

 

Så gøy med nytt hus , ny valp og oppussing.

 

Går du fortsatt på reductil?

 

Ha en flott helg.

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chicago

 

Ja jeg går fortsatt på reductil. Skal fortsette med det en stund.

 

Ja nå så Blir det action i stua.....

 

Har holdt på å pakka i hele dag. Hehehe

 

Jeg gleder meg til den dagen hvor jeg kan sette meg å slappe av litt også. For nå er alt på farta hele tiden, men er jo forsåvidt helt greit d med tanke på reduksjon på vekta, Gleder meg til å se hvordan d ligger an etter den mnd med styr.

 

Skal prøve å legge inn vekt hver uke framover igjen.

 

Ha ei fortsatt fin helg.....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HYYYYYLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg står fortsatt i ro på 114,9kg. Jeg vil komme meg lenger ned i vekt.

Kansje jeg begynner å rase igjen snart. Jeg vet ikke. Må vel spørre legen om å få en sterkere type med reductil kansje.

Noe må skje.....

 

Om to uker så flytter vi inn i det nye huse, så kansje d vil hjelpe. Blir jo tross alt mer action da da

 

Dette er det verste å bli stående så i ro, å ikke kunne gå ned, men må kansje se på d sånn at jeg har heller ikke gått noe opp i vekt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har vi endelig fått nøkkelen til huset. får skikkelig trim ve husvask kjenner jeg.

Er helt stiv i armer å rygg etter tak vask. Er også litt stress ved at vi skal bli ferdige til fredag, for innen lørdag så må vi være ute herfra. Men d tru jeg skal gå greit. I kveld kommer d masse folk å skal hjelpe til, stemor skal hjelpe meg med å vaske ned huse så det er ferdig. Pappa og svigerfar skal hjelpe til med å fikse leiligheten som skal til utleie.

 

Etter denne uka så håper jeg på å ha gått ned en god del egentlig. Men kan ikke håpe for mye heller da. Men med det her stresset så vinner jeg ikke å få meg nok mat, men drikker masse vann da.

 

God klem fra Litjpia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest litjpia

Dette går ikke så veldig bra. Gikk ned en god del i vekt, men nå så har jeg gått opp igjen. Jeg er nok reddfor at jeg ikke vil komme meg ned såpass i vekt før jeg skal til syden. Målet var at jeg skulle klare 100 kg til 3 august. Og nå er jeg 114kg.

 

Håper virkeligg at jeg kan klare å komme meg ned, men har mine tvil ja.

Tviler sterkt på detta.

 

Ja jeg har mista mote mitt. Klarer ikke å komme opp igjen.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...