Gå til innhold

Hurra!


Gjest Ayshe
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, dette er med å gi inspirasjon! Deilig å ha noen å dele erfaringer og gleder - og ikke minst sorger - med. Jeg har også gått på flere Grete Roede kurs, og føler jeg kan opplegget, så denne vektklubben tror jeg virkelig er noe for meg! Føler meg skikkelig "klar" til å komme igang nå. Startet dagen med å fiffe meg litt ekstra opp i dag - farget håret og kjøpte ny bukse og bluse - NÅ ER JEG KLAR TIL Å REDUSERE VEKTA! Tjo hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg deltar på et kurs, for å forsøke å redusere vekta.

Målet mitt er ca. 8-9 kg. Bestemte meg i dag, så det er ikke så veldig gjennomtenkt, men håper viljestyken holder - slik at jeg klarer å være litt mer aktiv etter jobb - samtidig som den daglige sjokoladen byttes ut med noe litt mer sunnere......(er jo så forferdelig gla' i kaker og desserter også...)

Ser du har deltatt på flere kurs. Er det slik at en bør gå flere kurs, for å klare å holde vekta der en avsluttet forrige kurs?? En har vel kanskje lett for å falle tilbake til gamle vaner igjen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig er Vektklubben i gang! Dette har jeg ventet på. Har som mål og gå ned 15 kilo. Har tyvstartet litt og har gått ned 2 kilo på 4 uker. Så det går sakte men sikkert fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnie77

Første gang jeg prøver Grete Roede...håper dette blir bra! Problemet er at jeg ikke har vekt og hvor måler man midjen? Tvi tvi folkens, disse kiloene våre blir vi kvitt!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpionen

Ja dette blir spennende. Er på mine siste 8 kilo! Har gått ned 7 kilo på 8 måneder med mange pauser. Men jeg gir ikke opp! Er klar for siste innsats nå.

 

Stå på alle sammen, og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkisbolla

ja dette er helt topp! gikk på "GR"kurs for meg selv i sommer og gikk ned 8kg men nå kjenner jeg at jeg trenger inispirasjon:) høsten gjør jo at man blir litt mer sjokosugen..... og jeg har en svak sjel når det er snakk om søtt... gleder meg til å begynne igjen! morsomt og bra opplegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en god idé å ha diskusjonsforum! Jeg går på mitt første kurs nå og det var mye bedre enn jeg trodde! Nå har jeg jo faktisk LYST å spise sundt og gjør det ikke fordi at jeg MÅ :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn her i dag. Skal ned en del kilo etter svangerskapet. Begynte i februar jeg da. Og har allerede gått ned 12 kg. Men skal ned 12 kg til, så da tar jeg resten her sammen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...