Gå til innhold

Lager meg en dagbok her og jeg


Gjest Mammamai07

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamai07

Så viser det seg da at jeg er gravid:D

Har en sønn på 8 mnd og... begynte på GR-opplegget omtrent da jeg ble gravid, bare visste det ikke. I tillegg så ammer jeg gutten min. Velger derfor å ikke telle kalorier på samme måten, må jeg ha en ekstra skive, så tar jeg den. Det er bare å prøve å holde seg unna kosemerker, og følge gramveiledningen i GR-opplegget sånn nogenlunde. gikk ned 30 kg på GR før jeg ble gravid sist. Veide 133,5, men endte på 103 da jeg ble gravid med lillegutt, før kiloene begynte å komme... etter graviditeten har jeg prøvd å være flink, Og begynte her inne i begynnelsen av januar.

 

Begynte da på 116,5kg...

Har veiedag på søndager, og forrige søndag veide jeg 112,6(eller var det 112,7?) jaja...noe rundt der.

 

Så har jo klart å gå ned en del selvom jeg er gravid, men det er jo i startfasen, så jeg må prøve å være flink, så ikke jeg legger så veldig mye på meg! Er mye sulten, men det skal nok gå bra:D Drikker masse vann og spiser frukt+ jeg spiser hver 3-4time.

Gikk på vekten til morgenen i dag, og da veide jeg 111,7, så da har jeg faktisk gått ned nesten 1 kg på 5 dager... blir litt usikker på om det er litt mye, siden jeg er i den situasjonen jeg er? Noen med invendinger? Blir spennende å se til søndag da... skal holde dere oppdatert:D

 

Føler iallefall at det ser lyst ut... Målet er å ikke gå opp så mye. Jeg følger opplegget, så får jeg gå opp det jeg gjør! Så lenge jeg er flink, så får de kiloene som eventuelt kommer bare komme... Og når babyen kommer i oktober, så har jeg nok litt å gjøre med en liten på 1,5 år og en nyfødt... så da skal jeg jammen se at kiloene renner av.

 

jaja... lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei Mammamai07:)

Gratulerer med graviditeten! Jeg er også gravid, og har termin 30. september, så vi er ganske nærme. Så flott at du tar tak i de ekstra kiloene nå, så kanskje det ikke blir altfor tungt når du er i 8.-9. måned. Siden du allerede har gått ned 30 kilo på GR-kosthold, så har du virkelig dreisen på det. Det er imponerende jobbing! Lykke til med både graviditet og vektreduksjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Takk skal du ha for lykkeønskninger og skryt, kommer alltid godt med det... tror nok at dette skal gå bra ja:)

Gratulerer så mye med graviditeten selv! Er jo så koselig... moro at du også er ca like langt på vei da!

Og masse lykke til med graviditeten til deg og!

Er det første din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Det er min første ja, og jeg er 25 år. Alt er veldig nytt og spennende, men det har nok ikke gått ordentlig opp for meg, siden jeg ikke har de aller største symptomene. Dessuten skal man vel gå over 12 uker før man kan være nokså sikker på at det skal gå bra. ;) Men det prøver jeg å tenke minst mulig på. Du får to ganske tette du. Den største har kanskje akkurat begynt å snakke når den minste kommer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Gått ned 700 gram denne uken.

Tror dessverre kanskje jeg har opplevd en kjemisk graviditet. Har ikke begynt å blø enda, men får bare negative tester... så vi får se da... Ikke i best humør for øyeblikket...

 

Masse lykke til med graviditeten Anneli24! Moro med første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp med vektnedgang, men det var kjedelig med graviditeten! Tenkt deg til legen og sjekke opp? Har ikke hørt om kjemisk graviditet før, men hvis det er en spontanabort skulle man vel tro at du skulle ha blødd. Kan det være det var falsk positivt resultat tidligere? eller kanskje du bare er kortere på vei enn du trodde. Du får vel flere svar hvis du snakker med lege/gynekolog/jordmor. Du har sikkert mange tanker i hodet nå. Skjønner at du ikke er glad nå. Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest Anneli82

Hei!

 

Du var ikke her på en stund, og det er en stund siden jeg har vært innom også. men så ser jeg jo at du var her for noen dager siden :)

 

Det var trist å høre at du hadde en SA, og nå har det jo gått noen uker. Kanskje du snart blir gravid igjen?

 

Formen min er bra. Jeg er litt kvalm av og til, men slett ikke mye. Har vært på UL og så at hjertet slo, det var betryggende. Er 11 uker på vei i dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...