Gå til innhold

Jippi :D --- Snoopycat sin slanketråd!


Gjest SnoopyCat

Anbefalte innlegg

Gjest SnoopyCat

Hei. Jeg er en jente på 21 år, som siden midten på barneskolen har slitt med overvekt. Jeg fikk en datter i August 2008 og er alenemor. Etter fødselen tok jeg av alle kg som jeg la på meg under svangerskapet, og vekta var på det meste nede i 98 kg.

 

Men så gikk jeg opp til 113kg på 1 lite år..Huff...

Men forrige mandag fikk jeg skikkelig motivasjon med å endre livstil å ta av maaaange kg. Så nå spiser jeg sunn mat, og registrerer alt her inne. Jeg og jentungen går 2 turer for dag og jeg har oxo startet og hoppe tau inne. Noe som virkelig er slitsomt..hehe

 

Nå etter 1 uke(med sykt barn, så har vært ut å gått bare 3 dager), har jeg gått ned 5,5 kg. Er sååååå stolt. og motivasjonen er nå enda sterkere. Dette er jo ikke noe problem. Søt/mat suget er nesten borte..JIPPI :D:D

 

Nå er dte bare å fortsette slankingen og håpe og komme under 100kg om ikke lenge.

 

Noen som vil henge seg på, eller komme med motiverende og gode ord. Vær så god! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snoopycat. Gratulerer med en god beslutning om å spise sunnere, og hurra for den supre pangstarten du har opplevd.

Man kan trimme mye sammen med unger. Gå tur, ake, bygge snømann, leke, danse, gå i bassenget etc.

Skaff deg gjerne noen trimvideoer/dvd-er også, som du kan bruke når knøttet er i seng.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så flink du har vært. Hoppe tau har jeg ikke gjort siden jeg var lita jente. Høres gøy ut. Selv har jeg kjøpt meg Pilates DVD og matte og håper at jeg klarer å trene det en halvtime hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

Da var uke 3 av slankingen over, og vekten viste minus 1,4 siden forrige mandag. Så dette gåt jo rette veien! :)

 

Å her har det i natt kommet 20 cm snø.Så jeg og jentungen har vært ute i 1,5 time og lekt i snøen. der jeg brukte 40 minutt på å få bort all snøen fra parkeringsplassen her. Så ble litt trimpoeng der oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

Da var 1 måned av slankingen pågått. Og jeg har denne uke gått ned enda 1,1 kg. Og vekta viser nå 103,5 kg :)

 

Men dette har vært en usunn helg, med masse godis og god mat, så nå er det bare å starte den sunne linje igjenn :)

 

I dag er det knallvær, så vlir en lang spasertur i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

uke 5 av slankingen er overstått. og jeg har kommet ned til 101,7 kg.altså 1,8 kg ned denne uken oxo:) dette går kjempebra. og motivasjonen bare stiger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

Da var påsken overstått.Og det ble nok litt for mye alkohol, god mat og like trim denne uka! Så opp 0,5 kg. men nå er det bare å ta fatt, og se nedgang neste uke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Da var påsken overstått.Og det ble nok litt for mye alkohol' date=' god mat og like trim denne uka! Så opp 0,5 kg. men nå er det bare å ta fatt, og se nedgang neste uke!:)[/quote']

 

Innom for å heie på deg, for du har vært skikkelig flink jente!! :)

 

Jeg startet på 114,2 kg da jeg startet på kurs 5 mars, og etter de 2 første veiingene hadde jeg gått ned 5,6 av de.. Skal veie meg på onsdag, og er veldig spent på resultatet denne uken etter påsken. Har blitt litt vin og god mat her også, men jeg har kompensert med mer turer. Så krysser fingre for noen gram nedover.. :) en vi får se..

 

Vil ønske deg lykke til videre, dette skal vi klare!

Ha en fin og aktiv siste dag i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

Så fint at det går rette veien for flere av oss:)

Da var det gått 1 uke siden påske, og jeg har gått ned 400gr. ikke helt fornøyd, men det går jo sakte men sikkert nedover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei på deg

12,7 kg er kjempebra! Og det på knappe to måneder - nesten utrolig.

Hva startet du på? Du nevnte 113 kg i det første innlegget ditt - det betyr kanskje at du straks har to siffer på vekta? Blir i så fall en skikkelig merkedag. Den bør du feire med å kjøpe deg et nytt smykke eller en pen blomst til kjøkkenbordet eller noe annet hyggelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Ble utrolig imponert av å lese fremgangen din!!!! Lyst til å dele dine "hemmelige" triks...? Hvordan får du til å gå ned så mye på kort tid? GRATULERER!!!

 

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnoopyCat

Hei.Så fint å se at noen skriver. Jeg er super førnøyd med resultatet. Startet på 113 kg ja, og nå viser vekten 100,3 kg. så håpe på å være på et to sifret tall til neste mandag, da jeg har veiedag!

 

Hehe.. ingen stor forskjell jeg har jort egentli. med unnatk av snop. før spiste jeg masse snop og potetgull og helst 3 porsjoner middag hver dag+ masse varmmat/middag på kvelden foran tv!

 

Men nå prøver jeg å spise sunt. spiser lite brød, heller wasa fiver pluss. med magert pålegg. når jentungen ska ha seg en dupp på formiddagen, går jeg en time med vogna.

jeg har kuttet ut godterier i ukedagene, og går masse og jør forskjellige aktuviteter hjemme.

 

Jeg har nå gått ned 8 cm på magen, og i buksestørrelser har jeg gått fra 48 til 42 :) superfornøyd!

 

Håper og kansje se 80 tallet til okotber i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulasjoner herfra! Det er det som er målet mitt nå, å komme på tosifret tall i løpet av ca 2 mnd...

 

Lykke til videre, blir spennende å se hvordan det går med deg!

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...