Gå til innhold

Lykkelig...!


Gjest jossa
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå fulgt GR-opplegget i 14 uker. Etter veiinga i dag har jeg gått ned 13 kilo.:-)

 

Er utrolig fornøyd med meg selv og det jeg har oppnådd, selv om jeg ikke er i mål enda.

 

Jeg har slanket meg utallige ganger tidligere, og 5-6 kilo har ikke vært noe problem og bli kvitt. Men så har det liksom stoppet der....

 

Jeg er overbevist om at det har med forbrenninga å gjøre.

 

Har tidligere spist alt for lite når jeg har vært på slanking, og dermed har jeg omtrent ikke hatt forbrenning. Nå går det "jevnt og trutt" nedover, og jeg føler ikke at jeg er på kur. Jeg unner meg ting jeg har lyst på, men begrenser meg alltid.

 

Ønsker alle her inne, lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!

Er det ikke deilig å ha den følesen av du mestrer det? At man ikke "forsaker" noe, og allikevel går ned i vekt?

Jeg føler det på samme måte...

Dette er første gang jeg føler jeg har 100% kontroll, og ikke lider mens jeg "slanker" meg...! Den lykkefølesen er jo bare en av "bonusene" ved å bli lettere...- Ikke sant?

Lykke til videre, og måtte vi komme oss helberga gjennom jula....*tvi-tvi*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, GR kurs nytter, det sikkert! Viktig å tenke langsiktig, fordi det har jo tatt tid å få disse kiloene også. Vilje er en meget viktig faktor, itillegg til riktig mat og mosjon. Jeg er sikker på at du klarer det! Sett deg små mål på veien mot et sunnere og bedre liv. "Roma ble ikke bygget på en dag"...

 

Lykke til, og ha en fin adventstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...