Gå til innhold

imponert


Gjest bryndis

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg må si at jeg er veldig imponert over resultatene deres altså. Håper at jeg klarer å følge med også.

Har akkurat begynt på torsdag, men sliter veldig med de 'søte saker'. Prøver å komme over det med å drikke masse vann og..............................huset blir jo veldig rent og ryddig :-D

Jeg er 165 cm og veier 99 kg. Endelige målet er 60-65 kg, men første målet har jeg satt på 80 kg. Har laget en avtale med min man. Hvis jeg få det til å kome ned til 80 kg, sluter han å røyke. Dette gir maaaaaaaaaaaaaaasse motivasjon altså :-)

 

Noen andre som veier seg også på torsdager? Hvis ikke, så skifte jeg gjerne dag. Kan tenke meg å være samme med noen flere.

 

vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Velkommen hit, og så flott at du er motivert til å endre livsstilen din (som man kaller det her på vektklubben).

 

Jeg har for 1 uke siden startet på et GRkurs på internett. Jeg har veiedag onsdager, men jeg tror ikke det spiller noen rolle om når en veier seg. De fleste her har på ulike dager virker det som. Vei deg den dagen det passer best for deg.

 

Lykke til videre.

Og så håper jeg at mannen din holder løftet sitt når du når 80 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...