Gå til innhold

Fredagslink(9.12) For Ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ett nesten perfekt julebord i går, og vi ble stort sett servert forholdsvis magert kjøtt, krønnsaker og poteter, + en nydelig suppe med røkte reker (en smaksopplevelse!), og selvfølgelig sjokolade fondue til dessert. -Jeg telte på knappene om jeg skulle definere den som sjokolade eller kake, men falt ned på at var den stekt, så er det såvisst kake! -Gjorde en kjapp deal med meg selv at jeg iallefall skulle passe litt ekstra på i dag så jeg ikke lar meg fange av sjokolade trange, og i tillegg skulle jeg trene spinning! -Har klart begge deler!

 

Det er rart hvordan våre nærmeste "passer" på oss. Har selv en mor som har vært hard på kritikk om vekt så lenge jeg kan huske (hun har alltid slitt med vekten selv), og en farmor som pleide å si at jeg var blitt tykk hver gang hun besøkte oss. En dag begynte jeg å gråte og forlot bordet, og etter det har hun aldri nevt vekten min. Mamma er ett annet kapittel, og selv ikke da jeg fortalte henne at hakkingen hennes hadde gitt meg bulimi stoppet kommentarene hennes opp. Hun sa bare anklagende "-og så du som er så intellegent"

 

Må si at kritikken etterhvert har mildnet i formen, og nå er forholdet vårt veldig mye bedre enn før.

 

Tornerose; Jeg skjønner at det er vanskelig når man blir motarbeidet. -Er de så velidig fornøyd med vekten din at de ikke vil du skal gå ned, eller er det mest for å erte/plage deg? -Kanskje det kan være ett spørsmål du kan stille dem? Hvis du egentlig er ganske slank, og de ikke vil du skal bli slankere, så kommer du liten vei uansett..

 

Ha en fortreffelig helg alle sammen! Jeg har fremdeles to veiinger igjen før jul (instruktøren vår gir oss en ekstra veiing på jule-kurset, pluss at vi som skal fortsette får komme å veie oss 4.januar også! Dermed blir det bare en onsdag i romjulen uten en ofisiell veiedag! -Ikke mye som for unnasluntring i jula!

Hun er veldig flink og motiverende!

 

CamCam :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke! Her ble jeg hengt opp med dataproblemer den stunden jeg hadde tenkt å trene, satt i telefon i 3 timer,o g var rimelig forb... etterpå. Nå har jeg ikke energi til å trene, men skal gjøre det etter frokost i morgen. Skal stå tidlig opp og komme igang med dagen og gjøre MASSE av det jeg skulle gjort disse dagene som har passert i uken som snart er omme. Til jul ønsker jeg meg at jeg er effektiv og organisert, får oppgavene unna, at jeg blir rik på energi, har et enormt behov for å trene (Camcam, jeg misunner deg så veldig det der! Tips for å komme meg dit???) - og ikke bryr meg om å spise annet enn det kroppen faktisk tenger. DET hadde vært noe!

Men det er godt jeg har dere, vet jeg skal klare nedgangen - til slutt!! - selv om jeg er noe demotivert akkurat nå. Ha en god helg til dere som ikke får kikket innom senere i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...