Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hva jeg gjør galt


Gjest sjokoladekake

Anbefalte innlegg

bare gå videre, alle har en liten glipp. Man må jo unne seg noe også. Ikke tenk på det, men bare fortsett der du slapp,. Jeg har også synde litt i påska, men det kommer jeg meg fort over, og fortsetter med godt mot:D

 

Faktisk ned 1,2 siste uke:D totalt 8,9 kilo ned:D dette går jo riktig så bra, det er motivasjonen som driver. Hva så om jeg sprekker et par ganger, det tar jeg alltids inn igjen. På 10 uker gir det et vekttap på ca 0,89 kg i uka ned, klarer jeg det så kan det være at jeg og finner meg selv i en bikini i sommer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladekake

Hei ottei:)

 

Påsken ble ikke som planlagt hehe, masse godis hver dag og tenkte ikke på hva jeg dyttet i munnen. Men nå er jeg tilbake med nytt mot, hehe.

Som følge av påsken har jeg gått opp 500g, hår de blir borte ved en skikklig økt på sykkelen:)

 

Kjenner det er godt og få ryddet vekk påske eggene:)

 

P.S Hygglig og høre fra deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært en dal opptatt i det siste, men nå er jeg tilbake for fullt:)

 

500g er jo ingenting, de tar du lett av vettu:) Det er nå bare slik at disse høytidene våre bringer med seg fristelser av godsaker, men man skal jo unne seg noe også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladekake

God kveld:)

 

Ja er tilbake for fullt jeg nå også, hadde gått opp 200 gram fra i går til i dag så nesten 1kg opp. Så nå er det full skjerpings på maten;)

Har forresten satt meg ett nytt mål så nå er det 3kg igjen før jeg er fornøy..

Skal jo bygge litt muskler etter att jeg har fått ned fettprosenten.

 

Hvordan har det gått med deg så langt denne uken?

Hva er målet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...