Gå til innhold

Mandagslink(12.12) for ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har veid meg i dag- ned 0,9 Kg:) Men jeg er mest fornøyd med å ha fått til 9,9 trimpoeng den siste uken!! Jeg er så glad ( og støl) :P Motivasjonen min er høyt oppe om dagen! Noe av grunnen til det er at jeg om lørdagen handlet min største topp noen gang, i str 52/54 og det skal aldri skje igjen. For en nedtur etter å ha klenget seg til for små str over lengere tid. Var ett lite sjokk, men veldig motiverende også, for jeg kommer ikke til å glemme den følelsen på en lang stund:(

 

Håper dere alle får en bra start denne mandagen!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathinka1979

og sånn så det ut:

 

hals:37(0)

overarm:40(-1)

bryst:120(0)

midje:122(-2)

hofte:123(-4)

lår:70(-8)

legg:44,5(0)

vekt:119,9(-0,6)

 

jeg kjuveide meg på fredagen,da var vekta 119 blank.men viste jeg gjikk opp.for jeg la i meg godtet jeg skulle ha til jula.så fra og med i dag er jeg sluttet og spise sjokoloade og potetgull.eneste jeg skal ha er lakryl og pepsi max på lørdagene.blir tøft siden jeg venter mensen,men skal klare det.har ikke trimmet noe nesten forige uke.1.5 trimpoeng og det er det jeg skal jobbe med denne uken.skal ha minst 7 trimpoeng neste mandag på raporten.har jo bare to uker til lille julaften og da må jo nålen stå på 118,9 minst.og med en uke med mens,så må jeg trimme noe sykt...men skal klare det.pleier altid og få en stor pose med smågodt fra sverige av mamma til og ha i jula,men i år har jeg sagt jeg heller vilha et klippekort på bading.og det var helt greit,så i januar begynner jeg og bade.deilig og svømme.fin trening...men nå er mine to små engler våkne så nå begynner min dag.skal ta med ungene ut å gå en tur i dag.endelig opphold.ha en fin dag alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gjøre ferdig noe data-greier, så skulle jeg nå hoppe igang på stuegulvet med litt trim. Men hadde glemt at jeg MÅ ut et superviktig ærend før jobb, og da forsvinner mitt gode forsett!!! Ok, en liten halvtime på elipsemaskinen rekker jeg, jeg MÅ jo bare skjerpe meg etter en H.... uke som viste elendige resultater i dag. men jeg VIL komme meg videre.

Ha en god dag dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veiedag før ti lonsdag, og godt er det!

 

Var hos svigers i helga og lagde pepperkaker med lillegutt! -Det gikk helt fint til jeg tenkte at "Jeg kan jo smake på èn". Det er til dags dato de beste pepperkakene jeg har smakt, og de ga sannerlig mersmak! Klarte å stanse etter en 5-6 stykker på lørdagen, men siden vi fikk med oss en boks hjem også, så gikk det ned en 7-8 i går kveld også! Vi fikk oss iallefall en fin spark-tur, og vi var mye ute å lekte i snøen! Det deiligste med å ha blitt endel lettere er at jeg kan løpe (litt iallefall) etter sønnen vår mens vi leker, og kan komme meg fort opp og ned på gulvet til han!

 

Jeg smugkikket på vekta i dag, og pepperkakene synes ikke så godt, så jeg håper jeg skal klare å trimme de bort til onsdag. Har fri denne uka, og skal gå endel siden mannen min har bilen!

 

Gratulerer med nedgang kathinka og trinny! Way to go! Xray, hvor mye opp ble det egentlig? Håper du kommer inn i dette fort igjen! -Nå som du har hatt en tøff uke har du ekstra mye å gå på til neste veiing!

 

Lykke til, snakkes i morgen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ei veke er over og vekta venter, det er like nervepirrende hver gang, med desto meir gledelig når vekta viser mindre enn sist.

 

Start vekt:98 kg

Start mål:115 cm

1. mål (24. des): -9 kg

Dagens vekt: 88,8kg

Dagens midje: 104,5 cm

Nedgang fra forrige uke: 1 kg

Cm inn i midje siste mnd: 5,5 cm

Totalt ned i kg: 9,2 kg

Totalt ned i midje: 10,5 cm

 

JIIIPPPPIII!!

Har nå nått mitt første delmål, og det 12 dager før tiden!!!

Har ikke tenkt å stoppe nå, rett over på neste delmål: - 5 kg til midten av februar.

Jeg forventer ikke å gå ned like mye heletiden derfor blir målene mindre og tida lengre for hvert mål, på denne måten slipper jeg å få en nedtur der jeg ikke greier å nå målet. Og tenk på den oppturen når jeg når målet før tida!!

Har nå "kun" 19,5 kg att på det endelige målet, som skal nåes til 14. okt neste år.

 

Håper det er flere som har oppturer i dag :P

 

Lykke til med neste uke!

"Snakkes" neste mandag med ny rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt fire dager med kjærestebesøk, og det merker jeg. Det ble litt kos... Jeg skrøt på torsdag av at han alltid får meg ut på tur når vi er sammen, men med fire dager øsregn ble det ikke noe utendørsaktivitet på oss. Ikke mer enn å gå fra kinoen til Peppes... :-( Jeg vet at Peppes ikke akkurat er forskriftsmessig, men det er så koselig å gå ut når vi endelig er sammen, og kunne bruke tiden sammen framfor på et lite kjøkken med matlaging...

 

Jeg sendte ham på flyet i dag, og dro deretter på juleshopping. Det er slitsomt! Har gått i motvind med regn og hagl mot meg - det burde vel telle som noe trening... Og nå sitter jeg og bare hoster, hoster, nyser, snufser og har blitt syk - igjen!

 

Har noen forslag til trening, hvor det ikke gjør noe at jeg hoster til jeg brekker meg, og jeg ikke trenger så mye lungekapasitet? Fryktelig lei av dette! Gruer meg til veiing onsdag, vil ikke gå opp to veiinger på rad heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig veid meg i dag men glemte det faktisk. Er det mulig? Jaja får ta det i mårå er ikke så farlig.

Jeg har også nådd delmålet mitt -5kg før jul, må vel finne et nytt del mål nå. Hmm

ned 7kg før valentines day. (:

Er det realistisk? ca 2mnd Det er jo mindre enn en kilo i uka. Huff må kansje begynne å trimme mær da. Det er et tiltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...