Gå til innhold

"søt, men for tjukk" :(


Gjest bikinibolla

Anbefalte innlegg

Gjest bikinibolla

Her legges vekta inn hver uke:

Uke 1, 30.3 86 kg

Uke 2 07.4 85.3 kg - ned 0.7

Uke 3 14.4

Uke 4 21.4

 

 

 

I går var jeg ute på byen - traff en veldig hyggelig kar som jeg pratet lenge med. Mot slutten av kvelden overhørte jeg en samtale mellom han og kompisen hvor han fortalte kompisen at jeg var en kjempesøt og hyggelig jente, men det var ikke aktuelt å møte meg igjen, " hu er altfor feit for meg - he he". Ikke så veldig artig nei, men om ikke annet ga det meg motivasjon til å gå inn på profilen min her igjen og i morgen starter jeg med å følge GR menyen. PUH.

Jeg finner startvekta i morgen, deretter veiing en gang i uka fram til 1.7. Målet er 10 kg og jeg håper det er innen rekkevidde. Men er fryktelig glad i snop - så der er min aller største utfordring.

 

Alle gode tips og oppmuntringer tas imot med STOR takk.

 

Hvordan komme gjennom alle anderledes dager. Min bursdag denne uka - første utfordring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mango111

jeg også har en plan om å gå ned ca 10 kg til juli, så da er vi i samme båt. men uff, gutter.. de kan kunsten å såre! når jeg er ute på byen føler jeg meg noen ganger usynlig. føler de bare ser rett gjennom meg, men det sier vel kanskje mer om guttens holdninger enn om hvordan jeg ser ut (jeg er ikke SÅ UTROLIG overvektig..) så jeg gleder meg til jeg blir en slankere versjon av meg selv! da skal jeg ose av selvtillit ute på byen!! hihi!! you go girl!

 

jeg veier forresten 80 kg og er 166 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du vil gå ned i vekt, men jeg håper for guds skyld at du ikke vil ned for å tilfredstille sånne teite mannfolk som han du traff i helgen. Fy, for en dust.....

 

Men lykke til til deg og jeg håper du greier å nå målet ditt. Da kan du jo eventuelt prøve å komme i kontakt med "dusten" og så la det falle en eller annen kommentar om hans attributter så han hører det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

Da er den første veiinga gjort unna - 86kg hmpf, det var jammen verre enn jeg trodde. Ble skikkelig deperimert over det, men nå er det bare å legge det bak seg å stå på fram mot sommeren.

Jeg har satt meg noen delmål:

28. april - mål 3.3 kg ned - vekt 82.7

2. juni - mål 3.3 kg ned - vekt 79.4

30. juni - mål 3.3 kg ned - vekt 76,1

Det er litt tøffe mål, men jeg vil virkelig og skal jobbe steinhardt for det.

 

Både treningsdagbok og mat skal følges opp. Maten skriver jeg inn i arbeidsboka slik at jeg får en kalorisjekk.

 

Mat: ingen utskeielser og innenfor meny 2.

 

Fikk trent rett etter jobb i dag --> trimpoeng 2.2 totalt denne uka 2.2.

 

Til Mango og Elise - tusen takk for oppmuntrende ord og innlegg! Det satte jeg stor pris på. Vi er jo stort sett i sammme situasjon vi som er inne på siden her, så hjelp og støtte fra andre er verdifullt!

 

I kveld skal jeg kose meg med en havreknekke med banan og Anna Phil!

 

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayaHaa

Uff, jeg ble så sint når jeg leste om det store DUSTEN du traff på byen!

Nei, jammen fortjener du noe mye bedre. Syns du er kjempeflink som bruker kommentaren han på en positiv måte, som motivasjon til å slanke deg. Men husk at han kommer aldri til å være deg verdig - selv om du er 10 kg lettere. Det viktige er at du er søt og grei inni, da viser det på utsida også. Så må du selv gjøre opp med deg selv hvordan du er fornøyd med kropp og vekt.

 

Ønsker deg masse lykke til, og heier på deg :(

 

MayaHaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Mannfolk tenker ikke før de snakker :( Vet selv at det er veldig sårene, for jeg har selv fått kommentarer som "har du såå stor mage, er du gravid?" og "fy f... så mye du spiser!"

Håper du ikke lot det gå for langt innpå deg! Og lykke til med omleggingen av kosthold :D Lurt å kombinere både styrke og cardio sånn at du blir stram og fin i fisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

Trimpoeng: o.8 totalt så langt denne uka 3.

Kalorier 2200, altfor mange. Gikk på en smell på restarant og klarte ikke velge den sunne maten jeg skulle.

 

Dobbelice: ikke akkurat artig med kommentarer om at man er gravid, når det er bare en fin vaskeballmage.... Magen er mitt største problem, er smal over hofte og romper, men magen akk og ve.

 

MayaHaa: ja, skal virkelig bruke den kommentaren positivt. Men du har rett jeg utstrålte vel egentlig ikke noe fornøydhet selv denne kvelden. Jeg hadde brukt hundre år på å finne noe å ha på meg så jeg ikke skulle føle meg så tjukk, men var langt fra fornøyd når jeg dro ut. Jeg tenkte mye på det i løpet av kvelden også - trekk inn magen, rett i ryggen osv. Jeg ønsker å slanke meg for meg selv, jeg vil føle meg bedre. Men singel som jeg er så sniker tanken seg stadig vekk inn om at det vil være lettere å få seg kjæreste når man er slankere. Skal jobbe for å legge vekk den.

 

I dag også: takk for positive og oppmuntrende kommentarer. Det hjelper veldig. Hadde dette vært forrige runde med vektreduksjon hadde jeg ikke skrevet inn dagens meny, men denne gangen har jeg skjønt at man fortsetter med Grete meny selv om man går på en liten smell. Det er ikke fritt fram med godis resten av uka og så starte på nytt neste mandag. Er veldig fornøyd med å komme inn på det sporet. I morgen er det trening igjen og det skal bli deilig å plusse på litt flere trimpoeng.

 

God natt dere! Jeg skal se på de frustrerte (og veldig slanke) fruene før jeg legger meg.

 

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

Jeg lurer litt på når jeg skal veie maten jeg lager - før eller etter steking/koking? Ris og pasta er forsåvidt greit, det må jeg veies ferdig tilberedt, men hva med kjøtt og fisk? Noen som kan hjelpe meg?

 

Denne dagen har vært helt grei, ingen spesielle utfordringer! (egentlig er det jo det - jeg har huset fullt av godis og god mat, skal feire bursdag i helgen og har allerede gjort innkjøpene....men jeg smaker ikke av det:)).

 

Spist 1500kcal

Trimpoeng: 2.3 totalt 5.5 trimpoeng denne uka

 

Nå er det LOST!

 

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

I dag har jeg veiet maten - etter den var kokt og tilberedt. Takk SiMeRa:).

 

Trimpoeng: 0.8 totalt denne uka 6.4.

Mat: 1300kcal

 

Jeg ligger et par hundre kalorier under menyen min i dag. Har hatt en travel dag med mye møtevirksomhet og var ikke hjemme fra jobb før 21 og da blir rutinen min litt ødelagt.

 

I morgen får jeg tid til mange trimpoeng og hvis jeg er flink med maten går jeg godt rustet inn til helgen.

 

Ha en fin kveld alle sammen...

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

Vekt i dag: 85.3 ned 0.7.

Er forsåvidt ganske fornøyd, da denne helgen har vært fyllt med fest, moro, vin, mat, kaker og null trim.......

 

Men nå er uka i gang igjen, dagens kcal 1326. Litt lite, jeg bør ligge på 1500, får dytte i meg en frukt før jeg legger meg.

Dagens trimpoeng 0.8

 

Det er noe rart med det, etter å ha hatt en så fin uke, så kan alt bli glemt og borte vekk når helga kommer. Det tror jeg blir min tøffeste utfordring framover. Jeg synes ukedagene går veldig bra, koser meg med en lett brus eller en kakao fra Confecta hvis søtbehovet blir for stort. Jeg ser jo at det er ikke det å spise godis som er problemet, men det å ikke ha noe å dytte inn i gapet hele tiden. Jeg er vant til at så fort middagen er borte så bare må jeg ha en sjokoladebit med en gang--nå spiser jeg ikke sjokolade og jeg merker jo at bare man venter litt etter middagen så forsvinner jo søthungeren og jeg er jo mett. Nå har jeg kjøpt meg et sudokublad så har jeg noe å holde på med og ikke tenke på at jeg vil spise noe.....

 

Jeg krysser fingrene, for meg selv og alle dere andre dere ute, om at denne uka blir en uke som er sunn og god!

 

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikinibolla

I dag har jeg vært helt utrolig sulten og tenkt på mat HELE dagen. Ingen av måltidene har føltes nok og jeg har begynt å tenke på neste måltid 10 minutter etter at forrige er ferdig. Dette er skikkelig frustrerende. Jeg har hatt vondt i hodet, slapp og trøtt og derfor nesten ingen trimpoeng heller.

 

Håper det blir med denne dagen...

 

Trimpoeng: 0.8 totalt 1.6

Kcal: 1631.

 

 

-Bolla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...