Gå til innhold

Hva er dine nyttårsforsett for 2006?


Gjest AnneLang
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har allerede startet mine nyttårsforsetter; men de er å gå ned i vekt, trene mer, spise mindre godteri!! Alt dette er allerede i gang, men det største forsettet er å holde motivasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Gå ned i vekt

* Trene mer ( ryggøvelser, step, tredemølle )

* Spise frokost

* Spise sunnere

* Drikke mindre brus

* Spise mindre godteri

 

Foreløpig tar jeg babysteps. Sliter med å trappe ned på det usunne, men må kvitte meg med den stygge vanen.

Men i 2006 skal jeg klare det.

 

Bare et lite ps:

Hvordan får jeg til å ligge smilies i innleggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nyttårsforsett er

- gå ned 15,1 kilo (for da er jeg endelig under 100!)

- trene mer

- spise flere måltid og mer regelmessig

 

Det høres så lett ut, men det er vanskelig!

Mine nyttårsforsett starter 15. januar - for da er jeg tilbake fra ferie, har fått begynt studiene, og kan gå tilbake til hverdagen. Dessuten har jeg et delmål som går ut 15. januar, så her går det i epoker.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har de samme forsettene som meg, Trinny! i tillegg har jeg et forsett om at jeg jevnt over skal drikke minst 2 liter vann om dagen, gjerne opp mot 3 liter. Og jevn trening, minst 4 ganger i uken er noe jeg ønsker meg, men ikke noe jeg kan sette som forsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x-ray: må bare hive på ett forsett til jeg også, for det med vann må jeg ha ett forsett på også. Målet er å drikke 2liter vann hver dag.

 

Men det er godt vi er igang før nyttår, for da er det større sjans for at vi får til våre gode forsetter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Et nytt år står for døren' date=' og du har kanskje bestemt deg for noen nyttårsforsett allerede. Hvilke vaner vil du bedre i 2006?[/quote']

Jeg vil prøve å fortsette å trimme som jeg gjorde mens jeg gikk på kurs i høst. Dvs 3-4 ganger i uken 45min-1t hver gang.BKB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett stort nyttårsforsett jeg, og det er at jeg i 2006 skal være snillere mot meg selv :) dvs at jeg skal

 

*Fortsette og trene

*Spise sunt

*Gå ned de siste 15 kg`ene jeg trenger å gå ned

*Gjøre mer av de tingene jeg har lyst til å gjøre, og mindre av det jeg ikke har lyst til :P

 

Mine nyttårsforsetter innebærer ganske enkelt at jeg skal fortsette slik jeg har begynt i 2005....

 

Godt Nyttår alle sammen :) 2006 skal bli ett bra år!!!

 

Mvh Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyttår er tid for ettertanke, nå skal det skjerpes for å få tatt av de kilo som trengs for å oppnå trivselsvekt - det går fort mot sommer og lite klær, så jeg skal

 

- lage små delmål for meg selv, og belønne meg selv

- lage dagsmenyer

- notere trimpoeng, lage trimprogram

- unne meg noe godt hver uke med god samvittighet!

- Drikke MINST 2 liter vann pr dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt fortsett er å fortsette der jeg er nå - trene regelmessig og gå ned 10 kg før sommeren. Spise sundt og kutte mest mulig snop - utenom litt kos i helgene (om jeg ønsker det). Er allerede godt igang og føler endringene er i anmarsj. LYKKE TIL ALLE SAMMEN OG GODT NYTTÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mitt nyttårsforsett er at jeg skal bli flinkere til å ta med meg barna mine ut på tur. Skal starte på kurs 3 i januar så ned i vekt forsettet står sterkt ved lag, føler at jeg er flink til å ta meg selv ut på gåtur, noe barna mine også burde ha fordeler av. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt store forsett er å jobbe litt mindre slik at jeg får tid til alt annet jeg liker å gjøre.

Nyter fridager i romjula med deilige treningsøkter midt på dagen, og rusleturer mens det ennå er lyst.

Det er en luksus jeg vil rydde plass til ellers i året også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nyttårsforsett er veldig i likhet med dere andre. Jeg skal endelig få faste rutiner inn i hverdagen min. Har fått fast jobb i et yrke jeg elsker. Så for meg er nyttårsforsettene min:

- få til gode rutiner

- fortsette den gode treningen jeg hadde før jul (3 ganger i uka)

- kutte ned på godisene

- DRIKKE VANN, ser det er flere som har det som mål

- gå ned 15 kg til før sommeren

 

Begynte i dag igjen.. jula har vært tøff, men det blir bedre år dor år ser jeg:)

 

Gleder meg enormt til det nye året:)

 

Godt nyttår til alle sammen:)

 

Hilsen Kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg er nå 3,5 mnd.gravid med mitt andre barn så slanking blir det ikke på meg,men til høsten skal jeg virkelig ta de 15 kiloene jeg har til overs nå...men jeg skal være flink med maten og prøve så godt jeg kan å ikke legge på meg mer enn det barnet trenger.Jeg er en snophund,men faktisk nå etter at jeg ble gravid har jeg ikke noe særlig lyst på noe som er søtt så jeg håper det vedvarer-for det kan hjelpe meg mye.Også skal jeg prøve å spare litt penger,til å belønne meg selv med når jeg har klart å gå ned det jeg skal etter fødselen-da blir det nye klær!!!Det var vel mine forsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å komme ordentlig i gang med trening igjen. Hvis jeg klarer å trene 3 til 4 ganger i uken, håper jeg at jeg tar av de siste kiloene også. De sitter vanvittig godt... Ser frem til lysere tider og en vekt jeg kan trives med. Godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål er det samme som "toja". Jeg skal holde vekten der den er nå, i "verste" fall gå ned et par kg, he he. Har gått på Hold-vekten kurs i nesten et halvt år nå, og det går bra. Tror jeg for sikkerhets skyld vil ta et Hold-vekten kurs til, da jeg har hørt at kroppen fortsatt vil tilbake til utgangspunktet et par år etter vektnedgang. Tar ingen sjanser! Godt nytt år til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på et treningstudio. Jeg skal gå på spinning 45 ganger før 2. april, da har vi liksom syklet strekningen oslo - paris. Så det blir ganske mye trening på meg. Men jeg skal klare å være i Paris den 2. april. Og da skal jeg være 13 kilo lettere.

 

Jeg har satt opp mål i kveld. Laget meg en plan over delmål. For det motiverer.

 

Lykke til med deres forsetter og godt nytt slanke år alle sammen.

Hilsen Lyderhorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok stort sett de samme forsettene som dere andre, nemlig å:

*Gå ned i vekt

*Trene mer

*Drikke mindre brus

*Spise mindre godteri

 

Men er en endring i mine forsetter, da jeg skal drikke ingen brus å heller ikke spise godteri. Blir faktisk kvalm av det søte, men er svak for det alikevel. Jeg er jo i tenårene, så jeg gjør jo som mine venner. Når de sitter der å koser seg med sjokolade, seigmenn å brus, så vil jo jeg gjerne ha også, så ender det alltid med at jeg spiser det. Men ikke nå lengre nei, nå skal det bli en slutt på det. Får heller drikke vann å spise frukt, er sunnere og bedre i lengden :)

 

Skal også starte på igjen med tennisen, tre ganger i uken, spille basket med kompisen min, trener situps hver dag og går tur med hunden og jogger i tillegg. Kanskje finner jeg formen igjen etterhvert... :P

 

Ha et godt nyttår alle sammen, hilsen lille meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid
Jeg har meldt meg på et treningstudio. Jeg skal gå på spinning 45 ganger før 2. april' date=' da har vi liksom syklet strekningen oslo - paris. Så det blir ganske mye trening på meg. Men jeg skal klare å være i Paris den 2. april. Og da skal jeg være 13 kilo lettere.

 

Jeg har satt opp mål i kveld. Laget meg en plan over delmål. For det motiverer.

 

Lykke til med deres forsetter og godt nytt slanke år alle sammen.

Hilsen Lyderhorn.[/quote']

 

 

Bra plan Lyderhorn. Dette skal jeg kopiere i en eller annen form. Er spinning så gøy?? Hvordan skal jeg klare å motivere meg for det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som nyttårsforsett å gå ned til trivselsvekt. Dvs. 3-4 kilo. Men det er vanskeligere enn man skulle tro...Tror løsningen ligger i å trene mer. Så det skal jeg prøve. I hvert fall to ganger, helst tre i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...