Gå til innhold

Onsdagslink(14.12) for ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, nå er det lite action her!! Julen har lett for å ta all tid;) Sånn er det vel bare.. Blir vel litt mer "trøkk" her når vi svinger over i januar, når vi er fulle av forsetter og våren nærmer seg:)

Håper det går bra med alle som ville være med her; og at dere ikke har gitt opp! Ellers med dere "kjente" håper jeg dere greier dere fint og ikke stresser dere i hjel mot jul.

Her går det bra!! Er fremdeles full av motivasjon og følger programmet til punkt og prikke:p Aller mest fornøyd med å komme igang med trening.

 

God førjul tid til alle!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på denne linken.

Jeg er 24 år og gått på kurs siden i mars 2005 og tatt av meg 33 kg og skal ned ca 20-25 til. Håper jeg er ferdig slanka til sommern 2006 og etter det skal jeg ta hold vekten kurs. Har gått litt opp de siste ukene. Men men sånn er det vel når man har gått ned så mye. Vært flink til og gått stavgang de siste ukene også så jeg tror jeg har fått en del muskler. Så er nok derfor jeg har gått opp. Skal bli artig og se hva jeg har gått ned denne uka har veie dag på onsdager. Så etter dagens veiing er det juleferie i 4 uker. Men skal følge GR for det. Så håper og gå ned litt under jul også.:-)

 

Hilsen Colamay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen colamay, alltid kjekt med nye folk her.

 

Jeg veide meg og målte meg i dag. Endelig har jeg misket i cm rundt magen, det er rundt magen 80% av fettet mitt ligger så denne uka har magen minsket 2,5cm. Har ikke misket noe på 4uker så det var på tide. Ser så rart ut med tynne bein og en sabla stor mage.

OPPSUMERING:

Startvekt: 92kg

Vekt nå: 77,3Kg

Mål: mellom 55 og 60kg.

Start mage cm: 115

Mage cm nå: 101,5

 

Start dato: 7okt. 2005

 

Begynner å nærme meg målet mitt nå, endelig går det rette veien. Gleder meg til å komme under 70kg, har ikke vært under 70kg på 4år. Har fått to barn i mellom tiden da, men nå er det slutt på ynglingen så nå skal jeg ta vare på kroppen min.

 

Føler at folk syns jeg er rar som springer rundt å spiser rugbrød og kun sunne ting. Alle sier hvordan kan du spise det der, men hva med dem trykker i tryne på chips, fett og altslags snop. Er vel jeg som burde spørr dem hvordan de kan spise det der?

Jeje nå funker denne sunne livstilen bra, føler meg mer opplagt også og i bedre humør. Blir jo gald resten av uka hver gang jeg går på vekta.

Hvordan er det med dere? Merker dere forandringer på kropp og humør.

 

God jul alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en tråd her som var for meg :)

 

Litt om meg:

Er ei jente på 20 år, som hele mitt liv har vært rund. Ikke altfor mye, men nok til at jeg har blitt plaget med det opp gjennom oppveksten. For et halvt år siden sa legen at jeg måtte gå ned minst 15 kg, pga fare for diabetes og problemer med knærne.

 

Jeg er 163 cm høy, og veier til dags dato 85 kg. Vil helst ned 20 kg, og få vekk magen, og mine fæle lår. Meldte meg på internettkurs her, så starter med det 9.januar, men må da forsøke litt på egen hånd frem til da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til dere nye!! Her er det bare å få ut gleder, frustrasjoner og problemer. Det er alltid mye støtte og motivasjon å få her:)

 

Tornerose: du har vært utrolig flink! Folk er merkelig som henger seg opp i at vi spiser sunn mat. Akkurat som det skulle vært gift:rolleyes: Men misunnelse for at du er flink kanskje? ikke godt å si; men hovedsaken er at du ikke gir deg. For det er jo deilig når man kjenner kroppen er sunn og overskuddet kommer tilbake. Du hadde ett nytt delmål om 7kg før valentines day? Det vil jeg gjerne hive meg med på! Gi meg ett hint om det:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til dere nye! Vi har mye plass til alle som vil være med!

Tornerose: Fiberbrød og slikt er jo godt! og man kan vel få like og spise hva man vil! Hva med lutefisk, som jeg ikke liker? det er jo dumt å si at "hvordan i all verden kan du spise det der, det er jo ikke godt!" For den som liker maten, er den jo god, og folk bør vel mest av alt respektere når man spiser det so mer sunt!

Her er det OK. Kunne vært bedre, men føler jeg er på vei tilbake til sånn det skal være. ett par nattevakter nå, så kan jeg trimme igjen. jeg klarer ikke gjøre noe slikt når jeg holder på med nattevakter, er helt utslitt i hode og kropp, og "uttafor meg sjæl". Vi hadde julelunch på jobb i går, spiste "godt", men hadde da heller ikke middag. I morgen blir det ut å spise med venner, skal spise frukt og drikke vann på forhånd, for vi skal treffes sent, slik at jeg bare har lyst på noe "enkelt".

Det SKAL bli tid for Billy og elipsemaskinen i helgen, selv om jeg skal fixe og ordne til jul. Sier til meg selv at om så 15 minutter på elipsen er bedre enn ingen, fordi jeg ikke har tid til 30! Og det er jo helt sant.

Håper dere henger med alle, og Trinny, det er så sant, vi er vel enda mer i giret når januar kommer! Fin gjeng dette her som støtter hverandre i tykt og tynt, jul, påske, sommerferie og hverdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Her går det sakte, men sikkert nedover. Minus 4 kg på nøyaktig to mnd er jo ikke så mye å skryte av - skal skjerpe meg. Har gått ned 7,5 cm rundt midjen så langt. Veiedag på fredag - er spent. Har vært flink så langt denne uken i alle fall.

 

Lykke til!!

 

Og til deg som har gått ned 33 kg siden mars - fytte rakker'n så flink du har vært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekta i dag, og har gått ned nøyaktig ett kilo! Veldig overrasket, både på grunn av kosehelg med kjæresten, null trening, og at jeg har fått mensen. Men jeg har på den måneden jeg har vært her gått opp og ned annen hver uke, så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre for å få til for eksempel to uker nedgang, en uke oppgang, to uker nedgang, også videre.

Ja, jeg vet, trening. Men når jeg er så forkjøla at jeg får pusteproblemer når jeg er i aktivitet, er det ikke et alternativ enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffnå er det snart flere månder siden jeg skrev sist. Det går trått her er nede i 98. som er 8 kg siden starten. Hvilket er ok men nå har det stått stille i mange uker.. Må begynne å skrive mer her og holde meg til kaloriteller skjemaet. Starter på ny frisk litt lettere enn sist og lover å trene mer enn siste to ukene. Har dere andre gått mye ned? Motivasjon på topp??

 

Jule hilsen Lubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 ukene har jeg gått opp litt. Men i dag viste vekta -1,2. Nå er totalen 34,2. Så dette skal bli artig og være uten vekt i 4 uker. Har ikke noen egen vekt ikke har jeg lyst på det heller. For da blir det til at jeg springer på den hele tiden. Sa til min leder i dag at jeg håper og ha gått ned minst 2 kg til neste kurs starter.

Jeg vil gjerne være med på og gå ned 7 kg til valentines day. Kan nok bli ganske tøft for meg på 8 uker. Når jeg har tatt av så mye alt. Men jeg skal prøve:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...