Gå til innhold

fridegruppa uke 50


Gjest tra
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå er kurset over. Dette betyr ikke slutten, men begynnelsen og fortsettelsen på et sunnere og lettere liv. Jeg ønsker dere alle lykke til. Anbefaler også å bruke arbeidsboka på nettet til å registrere vekta uke for uke, da blir det lettere å huske vekta fra sist uke. Jeg skal veie meg hver uke, uten klær og om morgenen etter jeg har vært på toalettet, da er forutsetningene lik uke til uke. Ukas mål er gradvis å øke mot meny 3 til julaften. Vi fortsetter vel med 50 øvelser pr dag !?Skal på julebord i morgen det er en utfordring. Tips, halver alle julekakeoppskriftene! Lykke til med juleforberedelsene. Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' nå er kurset over. Dette betyr ikke slutten, men begynnelsen og fortsettelsen på et sunnere og lettere liv. Jeg ønsker dere alle lykke til. Anbefaler også å bruke arbeidsboka på nettet til å registrere vekta uke for uke, da blir det lettere å huske vekta fra sist uke. Jeg skal veie meg hver uke, uten klær og om morgenen etter jeg har vært på toalettet, da er forutsetningene lik uke til uke. Ukas mål er gradvis å øke mot meny 3 til julaften. Vi fortsetter vel med 50 øvelser pr dag !?Skal på julebord i morgen det er en utfordring. Tips, halver alle julekakeoppskriftene! Lykke til med juleforberedelsene. Therese[/quote']

Julebordet går som du vil det skal gå Therese:-), ønsker du stabil vekt som jeg tror, da tåler du litt ekstra, men spis deg mett på rent kjøtt, rimelig sunt tilbehør, drikk med måte og annet hvert glass med vann, prat og dans masse, veg deg ikke før det er gått noen dager så er du garantert på stedet hvil neste uke...Ha ei super julehelg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...