Gå til innhold

Er det bare jeg som har "5-kiloskrise"?


Gjest Sanasol

Anbefalte innlegg

Gjest Sanasol

Dette er langt fra første gang jeg forsøker å komme ned i vekt, og vanligvis er jeg jo kjempeflink de første 3 ukene - lenge nok til at jeg går ned 4-6 kilo. Men så sier det som oftest stopp! - ikke at jeg vekta stopper opp, men der mister jeg motivasjonen helt, og *vips* sitter jeg på baken og spiser for mye igjen.

 

Denne gangen har jeg talt kalorier til øynene faller ut, for første gang, og det går kjempefint. Har ikke vært sulten et øyeblikk etter at jeg begynte 31/3. Forsøker å tenke positivt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bare innrømme at jeg har gjort det der et utall ganger. Beg til jul, men hva sjedde?.... skjønner? så nå beg jeg på kurs i mars. Og jeg har oppdaget noe jeg har gjort feil. Jeg er et ikke så farlig menneske. Litt her og litt der. Jeg spiser all måltider og går turer og periodevis trener. Men jeg tenker hele tiden , det går sikkert allikevel, bare litt - litt blir til mye og vips. Ikke gått ned... depp depp.. og ferdig for dennegang. Men nå skal jeg ikke gi meg! Du kan jo fortsett innpå tråden til vimsa. Jeg ser mest på den. Aktiv serru, så jeg bor ikke her inne for å si det sånn! Vi kan stå sammen. Lettere da. Jeg er 38. tre barn og mann. 102/75

-5.8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...