Gå til innhold

Torsdagslink(15/12) for ned 20-30kg


Gjest colamay
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen!

Er kjempe artig og lese hvor flink alle sammen er. Jeg er kjempe motivert for tiden så lenge det gikk så bra på vekta i går.

I dag skal jeg ordne litt her hjemme og gå meg en langt tur.

Jeg har blitt flink til og drikke mellom 2-3 liter vann om dagen. Og ikke smakt pepsi max siden mandag. Er stolt over det for normalt drikker jeg minst en liter med pepsi max om dagen.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å være motivert, alt er mye lettere da. Tror jeg skal trene til pilates dvden i dag, er en god stund siden jeg har gjort det. Skal gi meg selv en belønning når jeg har trent pilates 30ganger, kjøpe et nytt klesplagg eller noe. Begynner å telle ganger fra i dag. Får nok litt mær lyst når jeg får noe for slitet.

Hvis jeg klarer å ta av 7kg til valentinesday så veier jeg 70kg, høres nesten uvirkelig ut. Men det skal nok gå ikke sant Trinny (:

Skal kjøpe meg klippe kort på treningstudio rett etter nytt år,det blir bra.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt deprimert... Kjøpte en fin trekrakk (totrinns - en slags liten trapp) fra Ikea for å kunne stå på for å få skiftet lyspære i taket jeg ikke rekker opp til. Monterte og svettet over den - burde få treningspoeng for all skruingen og mekkingen. På siste side i veiledningen ligger et klistremerke jeg skal feste på krakken. Og der står det at den ikke tåler belastning over 100 kilo. Ganske deprimerende... Jeg prøvde å stelle meg på det nederste trinnet, og jeg syntes jeg kjente en svikt og hørte litt knaking. Så nå står den i fotenden av senga, med klær på. Og jeg får ikke skiftet lyspære før jeg har gått ned 17,5 kilo...

 

Er det så uvanlig å veie over 100 kilo? Eller er det Ikea, at jeg burde valgt en annen butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

colamay: du er min store motivasjon, jeg er kjempe imponert over hva du har fått til på kort tid og du er flink til å inspirere. Gleder meg stort til at jeg er kommet like langt som deg. Stå på videre!:P

 

Har i dag sett bilder av meg selv fra i sommer og i høst og jeg sitter her kjempedeppa og kan ikke tro det er meg:( Har lyst til å gå i hi- kun ut i mørket for å trene.. Er rare greier hvordan man fortrenger hvordan man egentlig ser ut! Men de skal fungerer som motivasjon. Vi kjører på for 7kg ned til valentines day, tornerose!!

Ellers når man er 100++ bør man utvise forsiktighet overfor krakker, enkelte trestoler og alt i plast. Noen solsenger tåler heller ikke denne belastningen. Skal ikke være enkelt, må tenke over noen ting som man normalt ikke tenker på:)

 

En sjokkskadet Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til colemay og andre nye! Lubben har jeg heller ikke truffet før :P

 

Jeg hadde veiedag i går, og hadde gått ned magre 0,4 kg. Jeg er ikke misfornøyd, for nå har jeg gått ned 18,6 kg (fra 116,3 til 97,7 på 16 uker, og det er akkurat passe tempo for min del! Jeg har fremdeles igjen ca 18-20 kilo før jeg er helt fornøyd, og har planlagt, som colemay, å være ferdig til sommeren 2006! -Da blir det hold vekten kurs i all overskuelig fremtid! (Iallefall til jeg ser at jeg faktisk har stabilisert meg!)

 

Jeg har litt tøffe uker nå pga at jeg er hjemme (fri for å gjøre ferdig en veldig viktig oppgave), og da blir jeg med en gang mer fysen og klarer ikke å kontrollere inntaket så godt! -Med tanke på at jeg faktisk la på meg nesten 20 kilo i permisjonsåret, så vet jeg iallefall endel om hva jeg sliter med!

 

Så, colemay håper vi kan fortsette her inne etter at vi er i mål og skal stabilisere oss! Trenger nok litt hjelp til hverdagen etter dette også!

 

enitS, skjønner deg godt! Holdt faktisk på å kjøpe meg en trimsykkel med maxvekt 100 kilo på, men oppdaget det i butikken og valgte en litt mer robust modell! Får håpe du får skiftet lyspære før de 17 kiloene er borte :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...