Gå til innhold

Ned i vekt, men planlegger graviditet


Gjest stinis

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20, som det siste året har rast opp 20 kilo det siste halve året da jeg mistet et nært familiemedlem i fjord sommer. Går mitt andre kurs nå, og har gått fra 109,2 til 100,2. Har to ganger igjen på kurs to, og håper på nye tall.

 

Samboeren min og jeg skal begynne å prøve å få barn i juni, og jeg vil prøve å holde Grete Roede kostholdet og treningen under svangerskapet.

 

Noen som vil være med å holde motivasjonen oppe?

 

Har veiedag på torsdager, hadde gått ned 2 kilo i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei ned39

 

Så trist å høre om ditt tap av noen som stod deg nær.

Det er fort gjort å legge på seg når man sliter, men det er bra at du har bestemt deg for å ta tak i overvekten.

Nå bikker du straks under 100 - en skikkelig milepæl.

Jeg syns du har vært kjempeflink som har gått ned 9 kg! :-)

 

Kan det være en idé å fortsette på kurs i noen måneder til? Det er ikke så lett å bli overlatt til seg selv med vektreduksjonen, når man har vært vant til den ukentlige oppfølgingen og kontrollen.

 

Håper i alle fall noen slår følge med deg her inne, og ønsker den masse lykke til både med vekta og babyplanene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil absolutt fortsette med kurs, gjerne hele graviditeten. Om jeg ikke går ned, vil jeg nok ikke falle for alle fristelsene som lurer. Har allrede meldt meg på kurs med start 8. mai. Torsdag halv seks er den dagen jeg gleder meg mest til i uken, da er det GR kurs, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...