Gå til innhold

Livet er en lek... og en dans på roser !


Gjest NinniR

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempeglad! Målet er nådd. Startet i september -07 på godt over 100 kg. Det er nå 33 kg og 97 cm siden! Jeg er så utrolig fornøyd!! Mannen min og jeg startet sammen, jeg fortsatte på neste kurs og går nå på hold vekten. Han har gått ned over 20 kg også.

 

Den morsomte effekten av GR-kurset er at vi har fått mye mer spennende matvaner. Før var det kjedelig å lage middag, men nå prøver vi hele tiden nye oppskrifter og råvarer. Du verden så mye godt vi har laget!

Det at vi har gått sammen på kurs har også ført til at vi trener sammen, 3-4 ganger i uken. Det er mye lettere å komme seg ut på trening når vi kan dra hverandre litt på en dårlig dag. Mye hyggeligere å trene når vi gjør det sammen også.

 

Har du en glad historie å dele? Jeg leser den gjerne, det gir fantastisk motivasjon til å holde vekten!

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHH!!! Så godt å høre! Du har vært skikkelig flink! Har gått ned 11,8 kilo selv nå på 2 kurs, målet er 35-39 til sammen. DETTE KLARER JEG! Godt å se at andre har klart det før meg!!!

 

GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heltfersk

Håper det kan bli meg som skriver noe liknende om et års tid eller så... Begynte for fire uker siden på GR for første gang, og har tatt av 5 kg og 25,5 cm. Formen blir sakte men sikkert bedre (utrolig på så kort tid!) og jeg er veldig motivert. Også her har både samboer og sønn gått over på den samme maten som jeg, og min samboer har også gått ned! Har enda over 30 kg igjen, men håper jeg skal kunne komme i mål ihvertfall til neste vår, da min søster skal konfirmeres og jeg har en bunad som jeg ikke har brukt på 30 kg...

 

Nok en gang gratulerer og ønsker takk for at du skriver og motiverer oss "novisene"

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Er det ikke fantastisk å ha nådd målet vel?

 

Jeg har faktisk en lignende historie. Jeg meldte meg inn her på vårparten i fjor, men pga at jeg skulle ta en operasjon i juni, så ventet jeg til etter ferien med å legge om livsstilen for å komme meg ned i vekt. Jeg har brukt vektklubben her inne + en gammel kursbok jeg fikk låne. Jeg har ikke gått noe kurs selv, før jeg startet på HV kurs for 2 uker siden. Så nå åtte måneder senere er jeg 35 kilo lettere og jeg er 159 cm smalere, dette er inkludert hoftene siden det var med i den gamle kursboka, Jeg kan sjekke hjemme hva målene er uten hofter.

Også min mann harr gått ned ca 20 kilo i løpet av denne tiden, hehe.

 

Vi har desverre ikke hatt anledning til å trimme/trene i lag siden vi har en datter på fem år hjemme, som vi ikke har pass til. Så det blir for det meste stavgang hver for osss, samt moderat styrketrening hjemme, Jeg har stort sett holdt til på forumet ned 20-30 kilo, men skrevet rundt om kring i denne perioden. Nå har jeg startet en tråd på hold vekten forumet, der jeg skriver litt hver dag om hva jeg gjør for å stabilisere meg.

 

Klem fra Smallgirl (som startet her som Biggirl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at dere svarer, og deler de positive historiene også.

 

Jeg har tro på at glede avler glede, så jo flere som er fornøyde med egen innsats(og forteller om det), jo større er sjansen for at noen får motivasjon til å nå egne mål. Vi KAN hjelpe hverandre! Vi KAN sørge for at andre tenker: Kan hun få det til, kan sikkert jeg også.

 

Heldigvis har jeg positive mennesker rundt meg daglig, og vet hvor mye det har å si. Ikke alle har det, så da får vi som har følt utfordringen på kroppen støtte hverandre. Vi kan minne hverandre på at det ikke er en umulig oppgave å gå ned i vekt, vi kan også backe hverandre opp og støtte hverandre på vei mot varig vekttap. Det fantastiske er at vi kan dette, selv om vi ikke kjenner hverandre i det hele tatt. Vi har bare det til felles at vi vil få et bedre liv, og at vi er villige til å jobbe for å nå målet vårt.

 

Håper alle vil bidra med en positiv støtte. Fortell om din suksess, liten eller stor! Spre motivasjon og det gode humør!!

NinniR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...