Gå til innhold

Jeg Starter Tirsdag 05.mai


Gjest AnneMarte

Anbefalte innlegg

Gjest AnneMarte

Da er det offisielt. Føles litt rart, litt skummelt og litt vanskelig - men mest av alt kjennes det BRA! :)

 

I går bestemte vi (samboer og jeg) for å dra til Miami i mars 2009. Da er mitt mål å være så nærme målvekten min som mulig! :) Snakk om motivasjon, men det er alltid hyggelig å være fler!! :)

 

Trenger noen som vil være med å motivere, støtte og kanskje møtes for trening?

 

Jeg bor på Bærums Verk...

 

Alder: 23

Høyde: 169

Vekt: 110

Mål: 75

 

Hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg starter på nettkurs neste uke, så da starter vi samtidig. Du har jo en skikkelig motivasjon da!

Har tjuvstarta litt, selv om kurset ikke har kommet i gang enda. Prøver å drikke vann, legge om kosthold, trene, spise grønnsaker og kutte ut godterier.

Jeg er 176 og veier nå ca 90,9 kg.. Håper å ned til rundt 70, men bør nok også være litt under det .Men det får jeg ta når den tid kommer.

Mitt første mål er 85 kg til starten av juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanasol

Her inne er vi mange som skal ned mye, selv skal jeg ned ca 40kg. Er godt å ha noen å støtte seg på når motivasjonen begynner å dale :D Jeg føler meg ihvertfall bedre etter å ha lest eller skrevet noe her inne! Imorgen har jeg veiedag, har holdt på siden 31/3 og er -6,1 foreløpig - selv den lengste reise starter med et lite skritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...