Gå til innhold

Uke 3. motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. vekt uke3: 89,9 - 2 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. vekt uke3: -0,3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. vekt uke3: -1,8 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. vekt uke3: -1 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. vekt uke3: 85,6 -1,3 kilo

- Rakni: startvekt 52. ned ca 4 kilo. 1.55. vekt uke3: -0 kilo

- Lulle 83: startvekt 94. ned ca 20 kilo. 1.70. vekt uke3: -0 kilo.

- Pandan: startvekt 82. ned ca 12 kilo. 1.80. vekt uke3: -0 kilo

 

 

Ja da er det ny uke damer.. Lykke til:D

 

Antall kilo tilsammen: 6,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizy: Oppskjært frukt og grønnsaker er jo så godt også. Delikat og godt. Når man fr det sånn oppskjært vil man jo ofte heller velge det enn noe annet.

 

Jeg er så fornøyd med meg selv i dag også. Vært flink med maten, spist is og kost meg.. Også har jeg hatt en god time med fysisk utskeielse:D deilig-..

 

Nå skal jeg opp for å bade lille gullet mitt og gi henne kveldsmaten.

 

Er spent på vekta på fredag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

... men det går nedover ihvertfall. Har jo hatt en god steam med stor nedgang, men det ble for mange kalorier på søndag - som bare limte seg fast rett på skinka. Ned 0,4 kg siden sist og veier i dag 89,9 kg.

 

Lykke til til dere andre, det er gøy å følge med på hvordan det går med oss motivasjonsrapportmødrene :(

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Måtte inn å kikke hvordan det går med dere... Kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem igjen! Jeg klarer ikke være like flink når jeg er bortreist. Er på besøk hos folk hver kveld, får servert allslags....Pluss konfirmasjon i helga hvor det gikk helt over styr. Huff, jeg er svak! Frykter vekta neste uke kjenner jeg, men må jo bare jobbe videre og starte med blanke ark igjen!

 

Masse lykke til alle sammen!

 

-Ragnhild- :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste med å være borte, man blir fristet av alt mulig.. Alt sklir ut. Så dumt. Akkurat som om man kommer ut av rutinene sine. Det beste er vanlige hverdager hjemme.. Har iallefall jeg funnet ut.

 

Men du Ragnhild: På forrige side skrev du at du lurte på hvordan det ville gå pga at du hadde hatt en liten sprekk. Jeg hadde nok bare skum lest det innlegget, jeg oppfattet iallefall at du hadde vært veldig flink med trimmen. Det var derfor jeg skrev at du hadde vært så flink og sånn.. Så på det etterpå, du måtte vel nesten oppfatte dette som ironisk mobbing. Det var ikke det iallefall. Jeg som ikke hadde fått med meg alt. He he. :0)

 

 

 

 

 

Måtte inn å kikke hvordan det går med dere... Kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem igjen! Jeg klarer ikke være like flink når jeg er bortreist. Er på besøk hos folk hver kveld' date=' får servert allslags....Pluss konfirmasjon i helga hvor det gikk helt over styr. Huff, jeg er svak! Frykter vekta neste uke kjenner jeg, men må jo bare jobbe videre og starte med blanke ark igjen!

 

Masse lykke til alle sammen!

 

-Ragnhild- :([/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan det går med meg på fredag jeg. Har vært ganske flink med maten. Spist regelmessig og passe sunt.

Men i går var jeg en tur hos foreldrene mine, og da voldtok jeg nesten bollen med sjokoladekjeks.. Og det er ikke rent lite kcal i kjeks da,. Men men. Får håpe at innsatsen resten av uken gir utslag.

Det har ikke blitt noe særlig med trim i dag. Har hatt besøk hele dagen, hatt folk på visitt og noen på grilling senere på kvelden. Men jeg har iallefall klart og holde meg unna snop osv.. det er jeg fornøyd med..

 

Ellers er jeg veldig sliten om dagen. Tåler visst ikke alt dette nattevåket jeg. Har følelsen av at alle andre har babyer som sover rundt.. Lurer på når jeg skal få det. Men kan vel ikke forvente så mye annet, hun er jo bare 6 uker enda.

 

Hvordan er det med babyene deres<??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hehe....jeg oppfattet det ikke som mobbing nei, ingen fare! :(

 

Høres ut som du har vært flink denne uka, så skønner godt at du er spent! Kjenner meg igjen i å voldta sjokoladekjeks-boller og lignende....hehe....det er ikke like lett å bare ta 1 alltid nei!! Jeg har jo ikke fått trent noen ting her, men jeg har gått noen turer da, så det har ikke vært helt håpløst. Men matinntak....huff....!! :D

 

Datteren min sover rundt, fra mellom 20-21 til 05-06. Og hun sovner igjen etter det også. Er godt fornøyd med det! Det var vel rundt 6 uker hun begynte med det. Jeg fikk tips fra en venninne om å pumpe meg om morgenen og gi henne litt ekstra hver kveld, for da skulle de visst begynne å sove rundt raskere. Jeg gadd bare det et par ganger, men jeg gir henne pupp hyppigere om kvelden, så det kan jo ha noe å si...ikke vet jeg....

 

Lykke til med veiing!

 

-Ragnhild- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig deilig ut med en baby som sover så lenge. Da skal jeg jammen prøve å gi skikkelig med påfyll føre natten. Det lengste hun har sovet sammenhengende er fem timer, men det har skjedd en gang eller noe. Da ble jeg redd når jeg våknet, måtte inn for å sjekke om alt var greit. Og da våknet hun.. Men men.. jeg får bare prøve videre. Takk for tipset.

 

Nei det er ikke lett å nøye seg med en. For meg er det alt eller ingenting. Synd at det er sånn.. Problemet er bare det at jeg tror det har gått over fra gang til gang, så jeg prøver meg stadig... og går på samme smell hver gang... >nå må jeg jo ha lært skulle man tro....

 

Hehe....jeg oppfattet det ikke som mobbing nei' date=' ingen fare! :(

 

Høres ut som du har vært flink denne uka, så skønner godt at du er spent! Kjenner meg igjen i å voldta sjokoladekjeks-boller og lignende....hehe....det er ikke like lett å bare ta 1 alltid nei!! Jeg har jo ikke fått trent noen ting her, men jeg har gått noen turer da, så det har ikke vært helt håpløst. Men matinntak....huff....!! :D

 

Datteren min sover rundt, fra mellom 20-21 til 05-06. Og hun sovner igjen etter det også. Er godt fornøyd med det! Det var vel rundt 6 uker hun begynte med det. Jeg fikk tips fra en venninne om å pumpe meg om morgenen og gi henne litt ekstra hver kveld, for da skulle de visst begynne å sove rundt raskere. Jeg gadd bare det et par ganger, men jeg gir henne pupp hyppigere om kvelden, så det kan jo ha noe å si...ikke vet jeg....

 

Lykke til med veiing!

 

-Ragnhild- :)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten byttet veidag til torsdag.. Fant ut at det var greit..

 

Ble så fornøyd når jeg gikk på vekta.. iallefall med tanke på at jeg hadde gått opp en halv kilo forrige uke. Da viste vekten 87,4.. Nå veide jeg 85,6.. Så fra en startvekt på 86,9 så har jeg endelig gått ned litt. 1,3 kilo er jeg fornøyd med:0):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Jeg har forresten byttet veidag til torsdag.. Fant ut at det var greit..

 

Ble så fornøyd når jeg gikk på vekta.. iallefall med tanke på at jeg hadde gått opp en halv kilo forrige uke. Da viste vekten 87' date='4.. Nå veide jeg 85,6.. Så fra en startvekt på 86,9 så har jeg endelig gått ned litt. 1,3 kilo er jeg fornøyd med:0):([/quote']

 

Kjempe bra jobba! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

- gikk opp litt ja. Opp 400 g denne uken,

 

Ser ut som dere har vært flinke! Godt jobba : ) Vi har hatt overnattingsbesøk hele uken og jeg har prøvd å finne en balanse mellom å ikke være hysterisk og kjip, men heller ikke ta helt av. Har gått opp 400 g viste det seg idag. Måtte smugle ut vekta for den var på badet som gjestene bruker he he. Men ok, har vært ute og spist to ganger (men stod over dessert begge ganger) - samt at det har blitt mye grilling, godsaker på kvelden og iskald hvitvin på terassen. Mmm, - smakte godt etter et år uten! Vi har nemlig skikkelig finvær på sørlandet : ) Rene juli her! Men med finværet kom også problemet: komme inn i sommerklærne... Så jeg må bare fortsette der jeg slapp. Lørdag drar gjestene og da er det full fokus igjen!

 

Har kjøpt min aller første trenings dvd - aerolates. Spent på å prøve den når jeg får huset for meg selv igjen på formiddagene.. Har kviet meg litt for barnepass på treningssenter så tidlig, så håper dette blir noe jeg kan sette igang mens snuppa sover på dagtid.

 

Snurpa: min jente på 8 uker sover heller ikke gjennom natten hvis det er noen trøst, spiser både titt og ofte. Min måte å takle det på er å ikke ha for mange planer i løpet av dagen slik at jeg kan snike meg til en liten halvtimes lur innimellom. Det er jo bare nå i begynnelsen, vi får nok snart litt bedre rutine på ting, husarbeid ol får heller være så som så en stund.

 

Håper å komme tilbake med bedre resultater neste fredag, lykke til dere!

Spennende å følge med på dere alle så føler man ikke man er alene med dette vanskelige oppdraget ; ) God helg og god uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det er flere som er oppe om natta.. Det er iallefall trøsten man kan tenke når man sitter der i nattetimene.. Er iallefall godt at det er vår.. At man kan høre at alt våkner til liv. Det letter iallefall litt. Vi er jammen heldig som har fått baby nå på våren. Den flotte tiden framover og når vinteren kommer med snø og kulde er de ganske store. :0)

 

Hm.. i kveld har vi hatt besøk av mine foreldre.. Bel endel ost og kjeks + litt super chips.. Men men.. må unne seg litt noen ganger.

Ellers går det veldig bra, og jeg må si at jeg ikke har så veldig lyst på snop heller.

Blir spennende å se hvordan det går utover i uka.

 

Må bare si at det er veldig godt å ha med seg flere. da er det liksom ikke så vanskelig å dra (fett)lasset.. :D

 

God helg, damer::(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med allesammen nå i pinsen```??

 

Jeg må bare si at jeg har skeiet ut litt. Har ikke vært like flink som jeg hadde håpet på, men men. det får ikke hjelpe. På tirsdag er det hverdag igjen og da er det full skjerpings. Kan fortsatt klare å gå ned litt til veiinga på torsdag.. Håper jg da iallefall;)

 

Det er iallfall nydelig vær å være ute i om dagen. Da går det med endel grillmat. Og is ikke minst.. Også har jeg klart å klemme ned endel kjeks også.. Uff og uff. ja ja.. Spist er spist.

 

I morgen er det ny uke og andre boller:D

 

Blir spennende å høre hvordan det har gått med alle andre.

 

Lykke til iallefall:D :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...