Gå til innhold

mandagslinken for ned 20-30 kg


Gjest kathinka1979
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kathinka1979

da startet jeg tråden i dag da det ikke var gjort enda.

her er min selvangivelse:

 

Vekt:119,2(-700gr)

Hals:37(0)

bryst:120(0)

Midje:120(-2)

Hofte:120(-3)

Lår:69,5(-0,5)

Legg:44(-0,5)

vekt minus tilsammen:1,3 på to uker

cm minus:6

cm minus tilsammen:21cm

 

Jeg er fornøyd jeg.har gått ned 700gr for det om det er andre mensdagen min i dag.pleier jo og stige noe voldsomt.

i dag skal jeg til og bake julekaker og stelle til jul.vaske og høre på julesanger.og vet dere hva jeg så når jeg stod opp??DET SNØR!!!!!!!!!!!!!

er ikke ofte det snør på sørlandet i dagene før jul.kommer gjerne i november og så forsvinner det igjen.så i dag har jeg julestemning.pluss at jeg akuratt la inn mail om det gratis kurset her.har jo meldt meg på men hadde fått litt ekstra glød til og komme gjenmomm jula og klart kurset bedre hvis jeg hadde vunnet det.

gleder meg til jul nå og skal og bli godt og komme over nyttår og ta til på kurset...uansett...he he...

nei nå voknet barna så nå må jeg hente di og fore di litt...

en siste ting:camcam:har du glemt meg?spurte om hjelp til og finne ut kcal behovet mitt for en stund siden...

 

ellers må dere ha en fin dag alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

I dag var min veiedag også, men glemte å veie meg før frokost/drikke osv. Så jeg får komme tilbake til det i morgen istedet:) Men uken gikk veldig bra matmessig, men trimpoengene som egentlig skulle ligge på 7, kom ikke høyere opp en 3,5 poeng! Men uken som kommer skal inneholde 7 trimpoeng, og helst innen julaften; siden jeg ikke trimmer den dagen:P

 

Tvi tvi til alle som sender inn søknad om gratis kurs!!

 

Kathinka; du er godt i gang du nå! 1,3 kg på 2 uker er jo kjempebra! Si ifra hvis du ikke hører fra CamCam ang. kcal:)

 

Ha en fin mandag alle sammen!!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av dårlig tid om dagen, blir det kun veiing på mandagene. Skal tilbake til målinga når jeg starter nytt kurs over nyttår. Men vekta var "fint" opp 500 gram! Men så spiste jeg middag borte i går svært sent, så jeg er ikke alt for oppgitt. jeg var også ute og spiste både torsdag og lørdag, og jeg vet at den sene middagen i går satt litt godt i. Så jeg tror det er rimelig stabilt. Sånn egentlig. (Noe må jeg jo si til meg selv for å holde humør og motivasjon oppe!)

 

Planen er at jeg gjennom jula skal prøve å ligge så stabilt som mulig, uten den store oppgangen i allefall, så hvis jeg ikke går ned, er det OK. og huske å drikke... Vet hvordan det er, Camcam!

 

Nå er det litt julestøv tørking mens brød står i ovnen (Ingers Rugbrød, er spent på om jeg blir heldigere med disse enn de forrige), før jeg skal på aften vakt. HA en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Hei.

 

Litt nedfor i dag. for første gang på 10 uker har jeg gått opp........

Vi var på hotell på julebord i helga (fre-søn), og da vart det lite vatn drikking, og mye sjeldnere og færre måltid, og når en først spiste var det store tunge måltider.

Skal ha av meg dette før 24. des slik at jeg er i mål med delmålet mitt til jul, basta!!!

 

Start vekt:98 kg

Start mål:115 cm

1. mål (24. des): -9 kg

Dagens vekt: 90,2 kg

Dagens midje: 104,5 cm

Nedgang fra forrige uke: +1,4 kg

Cm inn i midje siste mnd: 5,5 cm

Totalt ned i kg: 7,8 kg

Totalt ned i midje: 10,5 cm

 

Nå har jeg 1,2 kg å gå ned før 24. des, isteden for slik som forge uke da jeg var 200 gr under mål 1.

 

Regner med det skal gå greit, mye er sikkert vann som bitter seg pgr av salt mat, nå er det "ut på tur aldri sur" kvar dag frem til jul.

 

"Snakkes" neste mandag, tror kansje jeg skal legg inn julaften og, siden det da er meininga at jeg skal være i mål med delmål 1.

 

Ny veke, nytt mot :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ta meg sammen her. Har ikke vært flink siden sist onsdag med og gå turer. Snart ei uka siden. Har sendt meld til ei som jeg går på kurs med om hun vil med ut og gå i kveld. Vi bruker og gå sammen hver mandag. Hvis hun ikke kan så går jeg en kjapp tur selv litt senere i kveld.

 

Skjønner ikke hva som har skjedd med meg, før var jeg ut og gikk mye alene.

Har jo et lite mål og gå ned 2-3 kg disse ukene det ikke er noe veiing. MÅÅÅ bare ta meg sammen. Men er flink til og spise riktig mat da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...