Gå til innhold

Desperat slanking


Gjest teensy

Anbefalte innlegg

Gjest teensy

Da jeg avsluttet forrige kurs gikk jeg ned 5,5 kg. Nå er jeg altså 68.2kg (154høy), og har som mål å bli 55kg til høsten. Det har nå gått to uker, begynner på nytt kurs idag - og vekta står helt stille! I løpet av "pausen" hadde jeg 30års dag og barnedåp til sønnen vår, (hvor jeg sørget for at nesten alle som ble invitert ble nesten satt på diett de også - vi serverte MASSE salater og grillmat)...

 

I tillegg til dette har jeg klart å samle 15.5 trimpoeng med både kondisjonstrening og styrke på ei uke, og uka før dåp ble det 7 trimpoeng...

 

Jeg fatter ikke hvorfor vekta står stille!!!! Noen ganger viser den at jeg har gått opp 100 gr!!!

 

Jeg har faktisk nesten aldri vært så lett som jeg er nå - (har brukt 5 år på å slankebort 27kg) og nå er jeg klar for å få bort siste rest... Det virker som at desto mindre jeg blir - desto vanskeligere blir det å bli kvitt det gamle fettet!!!

 

Har fått pulsklokke i 30årsgave fra samboeren - og er blitt enda mer motivert til å trene men merker at det er vanskelig å holde motivasjon oppe når man ikke ser resultat.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

Nå har du jo trent ganske mye, så det er da bare naturlig at du bygger litt muskler. Og muskler veier som kjent mer enn fett. Dermed kan det helt fint være at du har gått ned en del fettvekt selv om du har pådratt deg litt god muskelvekt.

I tillegg er det faktisk slik at det blir vanskeligere og vanskeligere å gå ned i vekt dess mindre man blir. De siste kiloene er det mange som må jobbe ekstra hard for, og man mister ikke like mye per uke som før.

 

Fortsett som nå du, så skal du se at det fort bedrer seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...