Gå til innhold

Kursdeltaker siden jan-07!


Gjest lies

Anbefalte innlegg

Heisan alle sammen, på tide å lage min egen tråd her etter å ha snoket her i over 1 år (??)!

 

Jeg har gått på Grete Roedekurs siden janar 07, da med startvekt på 122 kg.

 

Nå er jeg 96,5 kg og er snart ferdig med kurs, kurslederen gir seg etter 21 år og jeg må klare meg selv :-( Egentlig på tide men jeg vil gjerne ned mer, selvfølgelig, og tror at dette kan være en smart måte å forplikte meg på, at jeg ikke sklir ut igjen!

 

Har veiedag på onsdagene - skal legge inn startmål og mål pr. d.d. senere.

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Har du klart så langt er det klart at du klarer resten. Du kunne vel bli kursleder selv forresten? Ellers kunne det jo være lurt m et internettkurs? Men her skal vi støtte deg. Mer om meg finner du på "fysj a mei" tråden til Vimsa. Lager min egen tråd ca St. Hans. Men følger stort sett bare opp den til Vimsa fram til da! Lykke til videre!

 

Steg/38år/97.7/175.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

velkommen lies! er ganske så like i vekt vi da.

 

jeg veide pr torsdag 15.mai 97,7, er 20 år og 171 cm høy.

 

hår gått ned fra 111,2 kg og er kjempe stolt, mistet rundt 45 cm, fra 510 til 465 eller noe:) stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen lies! er ganske så like i vekt vi da.

 

jeg veide pr torsdag 15.mai 97' date='7, er 20 år og 171 cm høy.

 

hår gått ned fra 111,2 kg og er kjempe stolt, mistet rundt 45 cm, fra 510 til 465 eller noe:) stas:)[/quote']

 

Ja vi er like i vekt men du er myyyye høyere enn meg, er bare 161 så er godt polstra kan du si!

 

Så flink du har vært, dette klarer vi alle sammen! Sliter litt med å drikke vann, men klarer det når jeg husker å fylle Imsdalsflaska!

 

Skal bli gøy å følge deg fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

akkurat vannet klarer jeg, men har nettopp spist 19 gram marsipan, hehe. begynte på kurs 17.januar, og fortsetter på mitt 3 nå, angrer på at jeg ikke begynte før, men det er jo litt sent nå.

 

hvor gammel er du da lies?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på papiret 38 år, men mentalt av og til 14! Har vel egentlig stått på stedet hvil (aldersmessig) siden jeg var 22!

 

Neida, kan godt være voksen når det trengs, har jo tross alt to barn, men guuud bedre meg så barnslig jeg kan være :-)

 

Nå har jeg tynt i meg 6 dl vann og er snart klar for køya, skal mote meg op til en tur i morgen formiddag, har fri da, men oppdaget til min enorme forskrekkelse at det var begynt å sne her igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

er ikke noe glad i snø, iallefall ikke i mai. koselig med unger da, gleder meg vilt til jeg får mine egne!

ha en flott dag:) spent til å høre hvordan det går med deg på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...