Gå til innhold

Startdato?


Gjest mammadalt
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest mammadalt

HVordan får jeg endret startdato (oppe til høyre i forsiden)?? Får ikka lagt inn datoen for når jeg starter mitt eget lille vektreduksjonsopplegg.... nemlig i går 07.10.05......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammadalt

...datoen i går var selvsagt den 6. - jeg har jo gått på kurs for et år siden, og det er det jeg har fått som startdato...men jeg vil gjerne begynne helt på nytt, men får det altså ikke til....

 

Skulle gjerne fått bort de forrige 12 ukene på vekttabellen også, det er jo så unødvendig med alle disse ukene i forveien (spesielt siden jeg nettop har vært gravid......-det siste året.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Skulle gjerne fått bort de forrige 12 ukene på vekttabellen også' date=' det er jo så unødvendig med alle disse ukene i forveien (spesielt siden jeg nettop har vært gravid......-det siste året.....[/quote']

 

Helt enig.

 

Vektkurven min starter med 18.7.05, og det er jo en og en halv måned før jeg startet på kurs.

 

Jeg vil også ha bort disse datoene som bare er "blanke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVordan får jeg endret startdato (oppe til høyre i forsiden)?? Får ikka lagt inn datoen for når jeg starter mitt eget lille vektreduksjonsopplegg.... nemlig i går 07.10.05......

 

 

har også litt problemer med disse dagene, ser så rotete ut når de ikke stemmer helt.

jeg fikk lagt inn at jeg begynte i juli og hva jeg veide da, men det er ikke det som står som startdato på forsiden min...

kanskje jeg skjønner mer etterhvert.

blubba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...