Gå til innhold

NED 20-30 kg Onsdagsklubben 21/12-06


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Joda, tar meg juleferie, men jeg skal forsøke å komme innom med jevne (eller ujevne) mellomrom uansett! -Hadde en spesielt tøff dag i går, og var redd for at det skulle se veldig stygt ut på vekta, men overraskende nok har den stått på stedet hvil gjennom hele denne perioden!

 

Hadde en liten sjokk opplevelse i går også! -Gikk på vekta, og den stoppet på 93,6, noe som er 2-3 kilo under det jeg pleier å veie på hjemmevekta uten klær! -Jeg ble først veldig overrasket og glad, men så skjønte jeg at det var noe feil.. Måtte fjerne en sokk som lå i veien, og som forhindret vekta i å få fullt utslag!

 

-Etter at sokken ble borte var jeg tilbake på det vanlige hjemmevekt nivået mitt, 96,4! Hadde jo håpet på å komme ned til 93-tallet før jul, men nå får jeg heller satse på å ta det etter jul, før neste kurs starter!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Jeg vil gjerne slå følge med dere på denne klubben altså.

Jeg er 29år, og har det siste året gått ned 17kg, og holdt det stabilt det siste halvåret. men nå er det på tide å ta fatt på de siste 20kg.

Håper å få disse av innen sommeren.

Vekten min stoppet på 98,6 på mandag og da har jeg mistet de 2 jeg hadde fått på etter julebordene i desember.

Deilig å gå inn i julen uten de ekstra iallefall.

Jeg skal trene litt i jula og passe litt på men jeg skal fremfor alt ha en fantastisk jul..

 

God jul til dere alle.

 

Er det noen som har noen faste delmål med vekttapet sitt??

Jeg fyller 30år i Mars og har planer om å være 5kg lettere til det iallefall....

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss asjo! Du er jo allerede gått i gang med vektredusjon; flink har du vært:) Jeg er misunnelig på alle som har kommet seg over på to-sifret tall, men det blir nok en liten stund til for min del. Her kommer du til å kunne stille spørsmål, og tømme ut frustrasjoner og gleder, gi råd osv..

Jeg for min del er 33år, veier for tiden 125,4 kg og vil ned til 87 kg- så jeg har en vei å gå. Når det kommer til delmål har jeg satt opp en plan der; så mitt første mål er 14 februar (valentines day). Da skal jeg ha gått ned 7 kg!!! Så bli gjerne med på det, vi er flere her som prøver det målet. Da kan vi bakke hverandre opp!

 

Det er ikke greit med disse vektene, og sokker som ligger i vei CamCam:) Men bra at vekten holder seg stabil, av det jeg har lest av deg så har du vært kjempeflink lenge og det er alltid gode råd og litt ris å få av deg når man trenger det;) Du er en av de som jeg kan takke for at jeg går i ett bra spor nå!

 

Ellers gikk jeg bersherk på netthandelen i går; fikk handlet både en pulsklokke og en personvekt som også måler fett%. Denne pakken kommer neppe før i romjulen, men da har jeg noe å glede meg til. Det er skikkelig effektivt å trene med pulsklokke, man gir mer under treningen.

 

Ha en fin onsdag!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi har rimelig lik vekt-historie det siste året!

 

Jeg har gått ned nesten 19 kg i år, men har kun vært stabil i 4-5 uker. Jeg veier nå 97,7 kg (offisielt på GR vekt), og har meldt meg på kurs igjen fra januar for å ta de siste 20 kiloene!

 

Gleder meg til å holde følge med deg fremover!

PS: fyller 32 år i mars og vil ha tatt av minst 5 kg innen da jeg også!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg asjo!!

Må le av din sokk historie CamCam.

Gjorde det samme som trinny i går og gikk bersherk på netthandelen. Kjøpte meg pulsklokke, ny vinter jakke, lue & votte sett og akebrett. Så nå skal jeg i akebakken og brenne kalorier i vinter;)

Har egentlig veie dag i dag. Men GR har ikke noe kurs og jeg har ingen vekt. Håper det snart kan bli 11/1 så jeg får gått på vekta igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg hører ikke egentlig ikke til i klubben deres, bare snikleser litt og synes dere er kjempeflinke.

JEg har en pulsklokke allerede men den måler hverken makspuls eller kaloriforbruk. Har lyst til å belønne meg selv med en som har det også. Derfor lurer jeg på hvilke klokker dere har kjøpt og hvor?

Selv har jeg lyst på en Polar F6 men kanskje dere har bedre forslag?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte som sagt min klokke på auksjon på netthandelen, den har funksjoner som puls, kaloriforbruk, osv.. Kan fortelle mer når den blir levert; den er fra produsenten AEG.

 

trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, 3 barn, sambo og har gått ned fra 109,5 til 97,5 siden begynnelsen av oktober. Nå står julen som kjent for døra, og fristelsene i kø. Skal ned 30 kg til det neste året. For å holde koken kan det være hyggelig å være med her. Hvis jeg får...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...