Gå til innhold

Evilin her! :)


Gjest Evilin

Anbefalte innlegg

Gjest Evilin

Hei - visste ikke helt hvilken tråd jeg skulle henge meg på her , så laget meg like godt min egen!:)

Har lest og fulgt litt med dere andre her en stund , men nå er det på tide å ta seg selv i nakkeskinnet for alvor , og komme igang igjen !:/

 

Jeg er en travel fembarns mamma - som jobber 3 kvelder i uken og er ellers hjemme og styrer med barna, hus og hage!

 

Jeg begynte på GR kurs høsten 07 - og gikk ned da 12 kg fordelt på to kurs, og var fornøyd med det.

I etterkant - har det sklidd litt ut , vært travelt på jobb, hatt syke barn osv....så treningen (og maten) har jeg slurvet med- og endt opp med å legge på meg halvparten igjen !;)

 

men nå er jeg såvidt igang igjen , ög håper å klare å gå ned 10 kg i første omgang,og etterhvert klare å gå ned 30 kg som er det endelige målet mitt.

Jeg er 173cm og veier over 100kg :) , så burde nok gå ned iallefall 30 kg., og kansje enda mer.

 

Håper å kunne hente inspirasjon herinne - noe som jeg ikke tror blir noe problem , siden dere er så flinke alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Det virker som om det er travelt i livet ditt, ja! Kjempefint at du har bestemt deg for å tak tak i deg sjøl igjen. Det ser jo ut som om du vet hva som skal til, du hadde jo utrolig bra nedgang i høst (selv om noen av kiloene lurte seg på igjen...). Så nå er det bare å finne formen til å holde ut også når livet butter i mot og det ikke frister å leve så sunt ;). Dette klarer du, og her i forumet er det mye støtte å hente når det ikke går så bra, og mange klapp på skuldra når vi lykkes!

 

Jeg skal ned mellom 25 og 30 kilo, og det har gått litt trått ei stund, men nå er det fullt fokus, så dette skal gå. Jeg befinner meg på forumet 'Ned 20-30 kilo' - du er selvfølgelig veldig velkommen til å ta deg en tur innom :)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evilin

Tusen takk for flotte og oppmuntrende ord Skrulle ! :)

Det er godt å vite at man ikke står helt alene om å skulle gå ned , og at man har noen å støtte seg til - når ting butter imot ! Setter stor pris på det ! *klemmer*

 

Idag, har jeg ikke vært så veldig aktiv. De to yngste har visst hatt en dårlig dag - og er tydeligvis i vilikke-skalikke -humør idag. Så det ble ikke noe trilletur idag.

Satser heller på en rask gåtur alene ikveld, når de er iseng!;-)

 

Igår fikk jeg de med meg på trilletur , og vi gikk i en time (rask gange m både bratte oppoverbakker og langs veien.)

 

Jeg fikk ikke fulgt opp å spise regelmessig etter lunch igår , glemte meg helt.

Idag har det gått bedre og det blir grilling til middag idag! :) Menyen idag består av grillet marinert svinefilet m salat og bittelitt lett-potetsalat til!

 

Vekten idag viste 1,1 kg mindre - enn når jeg "startet" tidlig denne uken! ;)

Og det er jo en kjempemotivasjon bare det - så nå gjelder det å trå til skikkelig , når man først er igang ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Så bra å se at du er godt i gang. Det går vel an å glemme seg bort litt av og til, og så lenge du henter deg inn igjen raskt så er ingen fare skjedd. Trilling av vogn i bakker er sikkert helt utrolig bra trim! Men jeg ser at det kanskje ikke er så greit å få to små til å sitte i vogn alltid... ;)...spesielt når de skal-ikke og vil-ikke. Kom du deg ut på egenhånd seinere på dagen da?

 

Jeg har hatt en kjempehelg. Brukbart vær, godt med trim og bare kost meg. Spiste litt feil i gårmen krysser fingrene for at jeg ikke må betale altfor dyrt når jeg går på vekta igjen...

 

Ha ei riktig fin uke, og lykke til med neste veeing! Måler du deg, forresten?

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...