Gå til innhold

Gravid og ny på Forum


Gjest Mathja

Anbefalte innlegg

Gjest Mathja

Heisann.

 

Jeg er gravid og 26 år fra Telemark, har termin i begynnelsen av september og er 78kg lett. . Nå ønsker jeg å passe vekten under graviditeten, snakker selvfølgelig ikke slanking, da det hadde blitt et håpløst prosjekt, men vekta trenger ikke bikke 100 heller. Jeg har gått på 1 grete roede kurs før, for et par år siden så kjenner litt til prinsippene. Treningsgrunnlaget og formen er på 0. Det hadde vært hyggelig om det var noen, eller en, der ute som også kunne tenke seg å dele erfaringer både om kost og trening. Ser det er mange, mange slankedagbøker og forum der ute allerede, men det er litt vanskelig å orientere seg i jungelen, og det virker som om alle kjenner hverandre så godt allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Gratulerer med graviditet! Selv om den er allerede langt på vei :)

 

Jeg har termin i begynnelsen av august, dette er mitt andre barn. Mitt første barn ble veeldig stor og det samme ble jeg. La på meg 25 kg, og gutten ble 4820, så denne gangen bestemte jeg meg for å holde igjen vekta så godt jeg kunne. Det er jeg sååå glad for! :)

 

Har gått 3 GR-kurs tidligere, men nå går jeg kurs for gravide og ammende på nett. Det anbefales!

 

Det kan kanskje virke som om alle kjenner alle her, ja det er jo hyggelig :) Men i grunnen er alle veldig lette å bli kjent med, også er alle veldig flinke til å motivere syns jeg..

Velkommen til gjengen sier jeg bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...