Gå til innhold

uke 7. motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,1 denne uke:89,6 - 2,3 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:69,9 denne uke:68,8 -1,2 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:74,4 denne uke74,4 -2 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. forrige uke:80,7 denne uke:79,6 -6,4 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 84,2 denne uke:84,9 -2 kilo

 

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 13,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Motivasjonen er dalende hos meg....var vel det bryllupet som ga et ekstra spark bak. Jeg trener og passer maten enda, merker bare at det er litt vanskeligere og tyngre...

Nå skal jeg snart en tur på helsestasjonen, og så gå meg en lang tur etterpå. Det blir nok bra, selv om jeg aller mest kunne tenkt meg å ligge litt på sofaen og glo på tv og spise sjokolade... Til og med i dette strålende været! Huff!!! Bra jeg ikke har noe liggende i skuffer nå, da hadde jeg vært solgt! Skal jammen la pengene ligge igjen hjemme...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy fader, motivasjonen er stigende her. Jeg har vært kjempe flink med maten i helgen, synes jeg selv i hvertfall....flir...

I kveld skal jeg ut og jogge og det håper jeg å rekke i morgen også, så forhåpentligvis er jeg på vei nedover igjen :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen har steget litt i løpet av dagen! Jeg gikk tur i 1 1/2 time. Og har ikke skeia ut med noe som helst. Deilig følelse!! ;)

Så bra! Og nå tenker jeg sånn; nå har jeg ikke skeia ut noe i dag, hvis jeg holder i 3-4 timer til nå, så er dagen over. Jeg har også tenkt til å sette fram et glass, som jeg skal putte penger på hvis jeg ikke spiser sjokolade ( tilsvarende prisen...) så skal jeg heller unne meg noe stasj ( feks. en topp uten ermer) til helgen :0) hahaha :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg tenker også sånn....må bare klare meg til jeg legger meg. Men det skal gå bra i dag kjenner jeg.;)

2 dager til veiing....har så lyst å komme meg under 80! Vet ikke om jeg klarer det denne uka....da må jeg jobbe hardt!

 

 

Så bra! Og nå tenker jeg sånn; nå har jeg ikke skeia ut noe i dag' date=' hvis jeg holder i 3-4 timer til nå, så er dagen over. Jeg har også tenkt til å sette fram et glass, som jeg skal putte penger på hvis jeg ikke spiser sjokolade ( tilsvarende prisen...) så skal jeg heller unne meg noe stasj ( feks. en topp uten ermer) til helgen :0) hahaha :0)[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooooohooooo! Tilbake på 68.8 :0) Yippi :0)

Jeg måtte snikveie i kveld. Skal veie igjen i morgen, altså. Men dette var moro! Hvis jeg er skikkelig flink neste uke også, kanskje jeg kan klare en kg til. Så lenge vesla sover hele natten, så skal jeg tørre å ta i litt :0) Dette var skikkelig inspirasjon. Deilig å se resultater. Jeg måler også, så 9 cm totalt til nå, 2 cm på midjen. I kveld blir det situps. 50 stk. Jeg utfordrer dere andre også! Og 10 armhevinger, det klarer vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

I dag har jeg også vært flink! :) Har gått tur i 1 1/2 time, pluss vært å trent på Elixia i kveld. Så jeg har over 5 trimpoeng i dag!(Og fikk min dose med situps.:D) Hadde det ikke vært for dere og at jeg fører inn vekt her så hadde jeg ikke gidda trent i kveld. Så godt å ha dere til å gi meg siste sparket bak! :) Har vært en litt tung uke i forhold til motivasjonen, så håper det går litt lettere nå...

 

Bra jobba Lizy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe fornøyd med veiinga i dag altså.. her gått opp litt igjen jeg.. 84,9 viste vekta i dag tidlig. men det var ikke så veldig ovveraskende iforhold til hvor mye jeg har spist.. håper på bedre resultater neste uke.. det kan jo bare gå bedre for å si det sånn.

har vært flink å gå tur de siste dagene da.. selv om det er helt enormt varmt.. men så deilig da.

i morgen reiser vi på fjelltur hele familien. det tror jeg blir veldig deilig. Deilig fjelluft. Da skal jeg prøve å trimme meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Heldig som skal på fjellet! God tur! :)

 

ikke noe fornøyd med veiinga i dag altså.. her gått opp litt igjen jeg.. 84' date='9 viste vekta i dag tidlig. men det var ikke så veldig ovveraskende iforhold til hvor mye jeg har spist.. håper på bedre resultater neste uke.. det kan jo bare gå bedre for å si det sånn.

har vært flink å gå tur de siste dagene da.. selv om det er helt enormt varmt.. men så deilig da.

i morgen reiser vi på fjelltur hele familien. det tror jeg blir veldig deilig. Deilig fjelluft. Da skal jeg prøve å trimme meg litt.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gleder jeg meg skikkelig til nå.. Nå ser det ut til at melken har tatt seg opp igjen bra også, så da går det an å nhyte noen fine turer ute:D

Blir spennende å se hvordan det går med maten da, fort gjort ogla seg friste av hyttetur osv.. Men jeg skal være flink.. Orker ikke komme hjem med vond følelse. Nei.. Skal gjøre godt for sjelen og komme på fjellet..

 

Da blir det ikke noe skriving på meg i helgen aiallfall.

 

God helg damer og lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Endelig under 80! :) Vekta viste 79,6.

Så er det bare å jobbe videre! Jeg skal under under 75 før jeg er fornøyd. Nærmer jeg meg 70 så er det en bonus. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe!

 

God helg!:D

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert. Du er nok flink og standhaftig med maten. Jeg har vært flink i går og i dag. Så jeg gleder meg til å kjøpe meg den toppen :0)

Ha en riktig fin helg og håper du har det fint på fjellet Snurpa.

 

Lizy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

I dag har jeg spist og spist og spist og drukket....og er oppi nærmere 3000 kcal! Seriøst! Føler meg lite bra! Jaja... Pleier å skeie litt ut på lørdager, men i dag ble det litt for mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

er dåpen overstått! Fikk ikke meldt inn vekt fredag, var altfor opptatt med forberedelser. Ikke at jeg hadde stort å melde; I`m standing still ; )

Men med så mye prøvebaking og prøvesmaking må jeg jo bare være fornæyd med det. Selv om jeg hadde håpt å få uttelling for alt jeg har styrt og stelt, føler jeg ikke har sittet nede på en uke. Men nå er i det minste dåpen overstått og alt gikk som smurt. Gullungen fulgte nøye med under hele prekenen og sovnet da hun fikk vann på hodet. Nå har vi spist og spist, og er akkurat kvitt gjestene. Så var det bare hva man skal gjøre med kakerestene da. Blir vel restekake-selskap i morgen, men etter det - DA skal jeg skjerpe meg. Helt sant. Huff føler jeg har sagt det i 7 uker nå.... Har enda ikke fått testet ut mine nye trenings dvder, kanskje dagen for det i morgen. Ny god uke alle sammen : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som skulle være så flink:eek:

kunne virkelig vært flinkere ja.. men har gått skikkelig fine turer da.. så håper det veier opp for alt det andre, men jeg gir ikke opp håpet. I morgen skal jeg verkelig ta rev i seila..

 

skikkelig imponert ragnhild.. under 80.. flate altså. det vil jeg også, blir veldig motivert av jobben du gjør da. jeg vil ikke bli igjen her oppe på 80 tallet, så bare pass deg... her kommer jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...