Gå til innhold

Ta bilde!


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

Gjest tronderpi1

Hei alle dere som er i den samme, store båten som meg! Ta bilde, både med og uten klær! (greit når en kan ta det digitalt og slipper å sende inn!!!). For det første fikk jeg en vekker, trodde ikke jeg var så stor. For det andre, en glemmer fort hvor ille det var, så greit å ha dokumentert det slik at man kan glede seg over endringene fremover! Ska ta nytt bilde etter femten kg, gleder meg til å sammenligne!!!! Husk cm er også viktig, ikke bare kg. Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Hei alle dere som er i den samme' date=' store båten som meg! Ta bilde, både med og uten klær! (greit når en kan ta det digitalt og slipper å sende inn!!!). For det første fikk jeg en vekker, trodde ikke jeg var så stor. For det andre, en glemmer fort hvor ille det var, så greit å ha dokumentert det slik at man kan glede seg over endringene fremover! Ska ta nytt bilde etter femten kg, gleder meg til å sammenligne!!!! Husk cm er også viktig, ikke bare kg. Klem fra meg![/quote']

 

Helt enig med deg. Jeg har ikke hatt fullt så mye, så jeg tok for hver 5. kilo. Skal si det vises. Skikkelig motiverende.

 

Lykke til med nedgang

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer veldig på at jeg ikke tok bilde før jeg begynte å gå ned.

 

Fant et bilde av meg selv i bunad, fra i fjor, så det får duge. Men det hadde vært ok med et bilde der jeg har f.eks. badetøy på, så det er litt mer synlig.

 

Alle kursledere bør oppfordre deltagerne til å ta et "badetøy-bilde" når de melder seg på kurs. Så bør man ta et nytt bilde i samme tøyet før siste veiedag. Det er bra dokumentasjon, veldig motiverende, og behøver ikke vises til noen.

 

Dessuten kan før-/etter-bilder være til hjelp i hold-vekten-fasen, og det kan være kjekt å ha når man skal trene seg opp til et nytt selvbilde. Det gjelder særlig om vekttapet er stort(men det vet man kanskje ikke før etterpå...).

Har gått ned 36 kg på 10 mnd, og sliter litt med å kvitte meg med det indre bildet av meg selv som stor..

Så - Absolutt JA! Ta før-/ og etter-bilder!

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...