Gå til innhold

Felles veiedag i sommer


Gjest Lillejanne

Anbefalte innlegg

blir det.... Trodde virkelig etter denne ukens innsats, at jeg skulle få lønn for strevet. Men hva tror dere? Påstedet hvil 57blank enda....åh jeg blir bare sååååååå frustrert. Hva i h..... er det jeg gjør galt!! Fikk 14,6 i trim poeng denne uken og. Uten noen form for bevegelse på vektnåla... Det må være noe galt med vekta..... Det tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Du må bare fortsette,men detb jeg lurer på er om du spiser nok når du trener så mye?Drikker du nok vann?

Men avogtil er det slik at vekta står stille,det løsner nok igjen skal du se.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser nok, og helst litt for mye innimellom. Min stoore lidenskap er hjemmelaget gjærbakst, og det skal en jo helst ikke spise så mye av. Men når jeg barna finner ut vi skal bake, da klarer jeg ikke styre meg. Tror og jeg drikker nok. Ca 4-5 halvlitersglass med vann hver dag. Er det ikke nok trur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Kjenner meg igjen. Og for å få lov å spise mer må man bevege seg masse! Og nå er jeg inne i en periode der jeg ikke orker noe. Denne uka har jeg karret til meg 1,7 trimpoeng og det er jo ynkelig! Jeg som lå på 16-21 i uka...så jeg er mye sulten og veldig slapp. Lurer på om det heter høstslapphet. Men jeg får i alle fall være flink med hva jeg putter i munnen. 61,4 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne
over midjen gikk jeg inn. Siden jeg går på kurs nå' date=' og har regnet ut at jeg skal ligge på 1300 kcal. Og jeg som kan spise en hel grandis, og føle meg passe mett:)[/quote']

 

Kjenner meg igjen. Og for å få lov å spise mer må man bevege seg masse! Og nå er jeg inne i en periode der jeg ikke orker noe. Denne uka har jeg karret til meg 1,7 trimpoeng og det er jo ynkelig! Jeg som lå på 16-21 i uka...så jeg er mye sulten og veldig slapp. Lurer på om det heter høstslapphet. Men jeg får i alle fall være flink med hva jeg putter i munnen. 61,4 kg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så skikkelig demotivert på tirsdag at jeg har spist snop i flere dager........og det er jo ikke lurt. Men jeg har trimmet . I dag ble det 3,2 trimpoeng. Har vært i selskap og. Fikk servert sosakjøtt, marsipankake, mørk hemmelighet og is kake. Hva tror dere? Jeg spiste 2 tallerkener med middag.Dvs tilsammen 2 poteter, mye gulerot og 2,5 stykke kjøtt. Ikke så aller verst vel? Så var det desserten......bestemte meg for å spise bare den som jeg aller helst hadde lyst på. Og det ble mørk hemmelighet. Forsynte meg bare 1 gang:)

Nå har jeg fryktelig lyst på potetskruer............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å spise 3 polarbrød med hjertegodt smør, ei skive brød med skinke og norvegia ost....huff sikkert 600-700 kcal i bare frokosten. jeg som bruker å være flink i starten av dagen. Blir bare frukt nå resten av dagen..... KOM MOTIVASJON OG VILJESTYRKE!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

61,8 i dag før toalettbesøk...deprimerende..Jeg vet jo hvorfor det går den veien! Putter ting i munnen som jeg ikke skal ha. Men denne uka skal jeg kun jobbe 3 dager, så da tror jeg at jeg skal få orden på det, kanskje...hmm...godt ikke det er bare meg som sliter om dagen da. mager trøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskeberta

.. vekta stoppa på 67,7 i dag. Opp 0,7 siden sist mandag.. Veide bare 66,6 på lørdag morgen, så det er dissa helgene som tar fullstendig knekken på meg.. Da blir det alt for mye usunn mat, også dissa alkohylene da, samtidig som jeg drikker alt for lite vann..

 

Står en godteskål på bordet nå, men jeg har lovet meg selv å ikke røre den. Skal være flink! Har gått lang tur med vofsen etter jobb, men hadde pannekaker til middag, så det var vel ikke til stor hjelp.. Jaja, alt er bedre enn ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dagen vi skal leve sundt damer!!! Skal vi ta sikte på at dagen i morgen blir sunn? Det klarer vi 1 dag? Da er vi ivertfall igang.......

 

Jeg fikk meg 3,3 trimpoeng i dag, kcal innholdet i dag ble nærmere 2000 og jeg skal ligge på 1300.......dere skjønner................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskeberta

Hadde salat til middag, og vekta viste i dag 66,9 som er ned 0,8 fra mandag..

 

Meeen i dag da, så ble det dessert etter middag.. Jaja, da satser jeg på en bra dag i morra igjen.

 

Ellers er jeg litt pjusk, så har ikke blitt noe trening denne uka, kun små turer med vofsen. Håper jeg blir bra snart, sånn at jeg får trena litt mot slutten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg har også vært flink, alle disse tre dagene som har vært. I går fikk jeg mensen og har fortsatt litt mussing i ryggen og magen. Sluttet på p-pilla denne mnd så mensen ble noen dager for tidlig. Håper nemmelig på å ta av noen kilo før jeg blir gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenining her de siste tre dagene. Har fått influensa, migrene og mensen....kan det bli bedre? Har derfor ikke trent og heller ikke orket å telle kcal. Håper på en bedre dag i morgen. I går feiret vi dagen til sønnen, men siden mor var syk ble det bare servert is og svele, men gutten var kjempe fornøyd han. Og det var jo det viktigste. Du går igjennom ei spennende tid Lillejanne. Håper det blir slik dere har håpet og tenkt. Vi brukte 5 mnd på å bli gravid med nr 1, men etter den kom de som ei pærle på ei snor.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Ja, håper ikke det tar så veldig lang tid..jeg har det med å være litt utålmodig...Ting som skal skje skulle helst kjedd i går, hehe... Vi får nå se..

Huff, stakkars deg, skjønner godt at du ikke orker å styre på med kcal da. GOD BEDRING!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Til mandag å være er det ikke så dumt at vekta er 61,4 ettersom jeg ikke har vært særlig flink de siste ukene, unntatt dene + helge. Det eneste "Usunne" var micropopcorn på fredag og det er ikke så ille det heller. Har til og med beveget meg litt også! Og huset er snart ferdigmalt! Det blir så fint! I dag skal jeg gå tur til kollen "min", hehe... det blir en fin tur med mye oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bedringens vei. Men er ikke helt i topp form rnda. Skal prøve meg på aerobic trening i kveld, så da får jeg sanket inn noen trimpoeng. Mangler litt av de den siste uken. Det som er litt "dumt" er at jeg skal på klubb kveld med venninne i kveld, og da blir det go mat. Så det ødlegger vel kcal tellingen for hele dagen.... Håper turen til "kollen" din Lillejanne ga mer smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

jeg ble så sliten at jeg er som en slakt på sofaen nå...men er godt inne i det med litt morsjon og flink med å holde kcal, så det er jo en middelvei jeg bør kunne klare.

Jeg tenker også sånn som deg når jeg skal på besøk. Spolerer hele dagen...Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskeberta

.. dette viruset som herjer om dagen har satt seg fast i halsen og nesa mi.. Men er på bedringens vei, så skal prøve å trene i morra tror jeg. Blir inspirert av å se at andre er så flinke :)

 

Vekta viste 67,1 i dag, ned 0,6 siden sist uke. Håper på 66-tallet neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...