Gå til innhold

uke 10 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,2 denne uke:88,2 - 3,7 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:68,8 denne uke: -1,2 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:73,8 denne uke: -2,6 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. forrige uke:79,5 denne uke:79,3-6,7 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 84,1 denne uke:83,4 -3,5 kilo

 

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 17,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er som vanlig veldig glad for at det er mandag. He he.. Dagen i dag har gått så bra hiltil. Men skal bort på vafler i kveld, men det skal gå bra. HAr regnet inn en plate med brunost i dag. Nam nam..

 

Det blir ikke veldig mye trim om dagen pga dårlig form, men det kommer seg mer og mer for hver dag, så det er ikke lenge til jeg skal begynne for fullt igjen. Det er så deilig å kunne ta seg en skikkelig tur. Bli svett og ha brukt kroppen. ;)

 

MEn.. det går sakte nedover allikevel.. ;Mye man kan gjøre i matveien også.. Men er ikke til å komme bort ifra at trening hjelper mye. Ikke bare det at man forbrenner der og da, men man har faktisk klart å øke forbrenningen i flere timer etter treningen også. Det blir ganske mye iløpet av et døgn det.

 

Lykke til denne uken damer. Stå på, spis bra og trimmings:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...maten denne uka. Har ikke overdrevet helt, men det har blitt mer utskeielser siste dagene enn det har vært før. Er fortsatt flink til å trimme da, så da er det ikke helt ille! Men jeg vil jo gjerne fortsette med nedgangen, så jeg får bare piske meg videre.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fort gjort å spise litt mer enn man skal,selv om man ikke trenger det, faller man stadig for fristelsen. Men så lenge du trimmer, går det nok bra. Da står kanskje vekten stille en uke, men bedre det enn at den går oppigjen..

Men. stå på ragnhild, du er jo så flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. da var det veiedag i morgen allerede. Er veldig spent på hvordan det går. Men jeg har vært veldig flink, så tror det skal bli litt iallefall. Det hadde ikke vært å forakte iallefall.

 

hvordan går det med allesammen? Litt stille på tråden om dagen, mange som er i sommermodus tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....men litt sjeldnere nå når jeg er bortreist. Travle dager! :)

 

Jeg skeier ut nesten hver dag, men ikke altfor ille. :) Får gått mye turer så jeg er ikke så redd for vekta på fredag egentlig. Ikke sikkert jeg går ned så mye når jeg er her, men jeg skal være fornøyd om jeg ikke går opp iallefall. Så får jeg heller stramme inn litt mer når jeg kommer hjem igjen.

 

Er åpen med de fleste at jeg passer litt ekstra på, så da lurer jeg ikke meg selv med å stappe inn ekstra mye når jeg er på besøk hos folk. Fort gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint du er her.. men skjønner godt at du ikke er her så ofte nå når du er på ferie da. Man har jo litt annet å gjøre enn å sitte på nett:0)

 

JEg er veldig fornøyd med veiinga i dag. Hadde gått ned til 83,4. 0,7 kilo. Det er jeg fornøyd med.. (og dette var før do og amming;) he he )

 

I dag skal vi på ikea med snuppa, der blir det sikkert litt gåing regner jeg med, og det er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Jeg har ikke fått vært på nett før nå jeg.. Har fått skikkelig ryggtak igjen, som endte med at jeg igår ble hentet i ambulanse og proppet med morfin :) Ikke får jeg trøstespist heller, kommer meg ikke ut på kjøkkenet... Så jeg har det ikke noe særlig om dagen... Jeg unngår å ta medisner på dagen slik at jeg kan få ammet lille snuppa mi, dette skal ikke ødelegge for amminga!

 

Fikk karret meg opp på vekta i går morges før ryggen streika helt, og den står stille - så ukas veierapport viser 88,2, samme som forrige uke.

 

God helg alle mann :)

 

Hilsen syte-Lene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Stakkars deg! Synes virkelig du har grunn til å "syte"!! God bedring!! :)

 

Jeg har ikke fått vært på nett før nå jeg.. Har fått skikkelig ryggtak igjen' date=' som endte med at jeg igår ble hentet i ambulanse og proppet med morfin :) Ikke får jeg trøstespist heller, kommer meg ikke ut på kjøkkenet... Så jeg har det ikke noe særlig om dagen... Jeg unngår å ta medisner på dagen slik at jeg kan få ammet lille snuppa mi, dette skal ikke ødelegge for amminga!

 

Fikk karret meg opp på vekta i går morges før ryggen streika helt, og den står stille - så ukas veierapport viser 88,2, samme som forrige uke.

 

God helg alle mann :)

 

Hilsen syte-Lene![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått vært på nett før nå jeg.. Har fått skikkelig ryggtak igjen' date=' som endte med at jeg igår ble hentet i ambulanse og proppet med morfin :) Ikke får jeg trøstespist heller, kommer meg ikke ut på kjøkkenet... Så jeg har det ikke noe særlig om dagen... Jeg unngår å ta medisner på dagen slik at jeg kan få ammet lille snuppa mi, dette skal ikke ødelegge for amminga!

 

Fikk karret meg opp på vekta i går morges før ryggen streika helt, og den står stille - så ukas veierapport viser 88,2, samme som forrige uke.

 

God helg alle mann :)

 

Hilsen syte-Lene![/quote']

 

 

Neimen uff da kjære du. Håper du straks blir bedre. Er dette noe du har hatt flere ganger. Hva kommer det av? Hvordan var ryggen i svangerskapapet da..

 

god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Hva det kommer av fikk jeg ingen svar på, bare at 50% en eller annen gang får skikkelig vondt i ryggen. Hadde et noe mildere ryggtak da snuppeguri var 4 uker, men var da selvhjulpen. Og det gikk over etter 4-5 dager. Jeg hadde ingen spesielle plager med ryggen under svangerskapet.

 

Jeg er noe bedre i kveld klarer å gå på do selv, og det er en lettelse... Har verdens beste mann, han stiller opp 200 % og ordner både barn og hus. Og takk og lov for at snuppa sover hele natta igjen :)

 

Høres snart med igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....er så pyton! Jeg hadde en skikkelig dårlig dag i går, skeia masse ut, så jeg la meg med en skikkelig dårlig følelse. Irriterende at sjokolade er så usunt!! Jeg har lyst på det hele tiden!!! :)

 

Nå går det så bra for meg om dagen.. og det er så godt altså. slippå gå med dårlig samvittighet hele tiden.. men heller ha en god følelse og heller unne seg litt i ny og ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som er så vanskelig, at man har lyst på hele tiden.. Så man må liksom holde seg i fletta hele tiden... Jeg er jo super hekta på sjokolade med kjeks og nøtter jeg da.. Begynner jeg med en må jeg innhalere resten også... Så det er like lurt å ikke begynne. Orker ikke den dårlige samvittigheten etterpå.. Bruker så mye energi på det.. Grusomt..

 

Men stå på ragnhild.. I dag er det ny dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

I dag har jeg spist minst 3000 kcal!! Samme i går.... Har hatt en skikkelig dårlig helg! Mye mat, godteri, kaker, chips, øl...osv....osv.... Egentlig teit å klage, for jeg har jo bare meg selv å takke. Veide meg i dag også, og har omtrent gått opp 2 kg siden fredag bare....!!! Fatter ikke hvorfor jeg lar meg selv holde på sånn, det føles jo ikke bra mer enn akkurat de to sekundene maten er i munnen. Etterpå er det bare kjipe følelser!

 

Måtte bare klage litt....lenge siden jeg har latt det gå så langt! :)

 

Vi skal klare dette, Snurpa! I morgen starter jeg på ny, og da skal jeg være veldig streng!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...