Gå til innhold

Uke 12: Motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,7 denne uke: - 4,2 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: 67 -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:73,8 denne uke: -2,6 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. forrige uke:78,8 denne uke:77,8-8,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 82,4 denne uke: -4,5 kilo

 

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 22,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Er så dumt at vi skal gå med sånn vond følelse hele tiden! Det gjør jo ikke noe godt, og dessuten kan jeg finne på å bare spise enda mere når jeg har sånne følelser! Vi får heller unne oss litt innimellom, så vi ikke går på så store smeller?

 

Endelig mandag, I like it!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Nå er det jo om mulig enda vanskeligere syns jeg : ( Blir mye is og godsaker. Masse besøk som skal ha servering .. og viljestyrken min har reist på ferie : O Ikke får jeg trent, kommer helt ut av rutinene når plutselig mann og barn er hjemme på dagtid. Også dere som er så flinke da!!! Blir virkelig hengende etter jeg! Over 21 kilo tilsammen, det er jo et helt menneske det, ihv.fall en femåring eller noe deromkring!!!

Var på stranden igår og følte meg omringet av slanke brune babes. Like gamle som meg og med småunger, men brune og veltrente.. Tenkte bare - pokker!! Jeg klarte det ikke i år heller, sukk.. MEN neste år, da altså! Hvor mange år har jeg sagt det nå? strandkjolen forble på og bikinien godt bevart under. Ble sittende å kikke etter folk som var tjukkere enn meg, og tenkte at nå begynner det å rakne for meg, hva er det for en ide liksom. Nesten godt at det regnet i dag. Dessuten slitsomt med 3 små på stranden : O

Ganske greit hjemme på terassen i grunnen tenker jeg. Men har så lyst å klare å ta meg i nakken og gjøre noe med det!! Kunne gå på stranda uten å føle seg som en deigklumt som har hevet for lenge og blitt tvunget inn i en bikini.

Bør jo bare bruke erfaringen som ny motivasjon og håpe at kanskje neste år kan jeg la kjolen falle. Trenger ikke modellkropp, bare litt mindre av den jeg har - så skulle jeg vært fornøyd. Hvis man noen gang kan bli fornøyd da..

God ny uke alle sammen. Tror jeg skal si meg fornøyd hvis jeg klarer holde vekta de neste ukene med så mye som skjer av feiringer, feriebesøk osv. Får heller intensivere i august tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. det går jammen meg ikke så lett om dagen. JEg har så kraftig søt hunger jeg at det er helt grusomt.. Vet ikke hvordan jeg skal klare å la være.. Noen som har et forslag til hvordan man skal klare og ikke kaste seg over sukker ting.. Jeg må jo være avhengig.. Sjokosukkergodiskake-narkis.. Blir nesten desp hvis jeg ikke får, og hvis sambo mot formodning skulle nevne det blir jeg skikkelig hissig.. Nesten så jeg spiser ting jeg kommer over i smug også.. OG det er jo ganske narko tendenser da::eek:

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å skjerpe meg. Skulle ønske jeg kom inn i en skikkelig stim.. skikkelig flytsone- slik at jeg bare kunne flyte meg nedover i vekt og at det var bare behagelig og ikke vanskelig på noen som helst måte.. Men nei da.. Skal ikke være så lett for meg.. iallefall ikke nå. Mulig det er pga ammingen, for det var ikke sånn når jeg gikk så mye ned i vekt sist. Da føler jeg nesten at det gikk som en lek.. eneste jeg husker var mye slitsom trim.. Men det ble liksom bare deilig og fint det også- tilslutt.

 

HAr skikkelig leia.. og jeg har fått så nok av meg selv.. Med den stygge, slamsete, strekkmerke, pølsete kroppen min...hmf. Alt sitter stygt på.. Uansett. Skal det henge fint blir det telt.. JEg er så lei det. Jeg er bare nødt til å skjerpe meg, for jeg vil så gjerne sette pris på kroppen min og jeg orker ikke at dette skal styre livet mitt lenger.. Jeg vil bli ferdig med det, en gang for alle..

 

I dag har jeg reist bort på ferie, så nå har jeg ikke noen vekt å se på.. Så jeg veide meg i dag tidlig før jeg dro. Da lå vekta på 82,5kilo. Så da har jeg gått opp 0,1 kilo. He he.. det er jo ikke så altfor ille. Men allikevel har jeg gått opp. Hadde vært mye bedre om jeg hadde gått ned 0,1- det hadde vært en stor forskjell. Men men.. Bedre lykke neste uke sier jeg bare. Håper det skal gå bra da.. Har en tendens til å gå litt over støvelskaft når jeg ikke er hjemme.. Rutiner er tydeligvis veldig viktig..

 

Som du sier mamsemumsen.. rart når samboer og alle er hjemme rundt deg hele dagen. Det er liksom mye greiere når den vanlig hverdagen er her.. Nordmenn er jo noen snåle, vi skal jo kose oss noe så voldsomt når det er ferie.. Kose seg betyr jo mat mat og atter mat... pluss dessert i hauger og lass.. og is til den store gullmedaljen..

 

Nei uff nå har jeg virkelig klaget mye her.. He he.. Dere får bare hoppe elegant over damer..

 

God natt. og ha en fortsatt fin uke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Jeg er også i "klagemodus"... Trenger en "vekt-pause", derfor ingen rapport denne uka. Håper å komme sterkere tilbake neste uke.

 

Kjenner meg godt igjen i det du skriver om pløsete m.m. Men årets bikinisesong ble avlyst for min del, til neste år skal jeg bli den baben....

 

God ferietur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Unnskyld at jeg "blander meg inn", men jeg er ivrig tilskuer på trådene deres altså! :D

Håper selv å "joine" en eller annen vektnedgangsgruppe om en måneds tid, om bare bolla kommer ut snart :)

Ville bare si at dere er jo kjempeflinke!! Og så skal jeg sitere kurslederen min: "Husk å ros dere selv for alle de gode valgene dere gjør!" Det er veldig viktig det... For tross alt gjør dere en drøss med gode valg, hadde dere ikke gjort de valgene hadde nok ståa vært enda verre!

Så, chin up!! Dere gjør en bra jobb dere! Husk å kos dere med småttisene da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg kunne skrevet mesteparten av det du skrev selv! Det er ikke lett! Jeg er også desp etter søtsaker/sjokolade for tiden. Ganske sikker på at det er amminga, for det har aldri vært så ille. Spise i smug.....been there done that....:)

 

God ferie! Ikke gi opp! Du legger jo ikke på deg da, du har jo vært flink! Fokuser på det!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg "blander meg inn"' date=' men jeg er ivrig tilskuer på trådene deres altså! :D

Håper selv å "joine" en eller annen vektnedgangsgruppe om en måneds tid, om bare bolla kommer ut snart :)

Ville bare si at dere er jo kjempeflinke!! Og så skal jeg sitere kurslederen min: "Husk å ros dere selv for alle de gode valgene dere gjør!" Det er veldig viktig det... For tross alt gjør dere en drøss med gode valg, hadde dere ikke gjort de valgene hadde nok ståa vært enda verre!

Så, chin up!! Dere gjør en bra jobb dere! Husk å kos dere med småttisene da :P[/quote']

 

Hei du. så koselig å ha en liten tilskuer.. OG du er hjertelig velkommen til å joine oss når gullet er ute:0) det er bare fint å få med flere..

 

Og tusen takk for gode ord.. Det hjelper i en nedgangsstund:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild og lenemora... vanskelige tider det her gitt:0) he he.. Men vi gir ikke opp heller. For dette skal vi klare. Men det er så vondt å ha det sånn.

I dag har jeg egentlig bare gitt f.. Bare hatt i meg det jeg har kommet over. Og det er ikke akkurat de sunneste valgene. Men men. Får håpe jeg ikke går oppigjen så mye til neste uke.

Siden jeg er borte denne uken tror jeg rett og slett at jeg skal gi meg selv en liten pause fram til mandag... Iallefall skal jeg prøve å gi f i den dårlige samvittigheten min.. Heller bare kose meg litt med sommeren..

 

Det eneste som er min trøst er, at hver dag er en ny dag..:)

 

God helg damer.

 

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Det er lov å ta en pause! Gjør det, og med god samvittighet! Så kommer kanskje motivasjonen etterhvert! Men ikke forsvinn! Jeg trenger deg her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

77,8 !! Kjempe fornøyd! :)

 

Treningen gjør nok susen! Har trent 30 minutter på elypse-maskinen til mor hver morgen denne uka, pluss gått litt turer. Herlig at det gir resultater selv om jeg har skeia endel ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Så bra!! Men med så mye trim fortjente du den! Godt jobba!!

 

 

 

77' date='8 !! Kjempe fornøyd! :)

 

Treningen gjør nok susen! Har trent 30 minutter på elypse-maskinen til mor hver morgen denne uka, pluss gått litt turer. Herlig at det gir resultater selv om jeg har skeia endel ut....[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Ragnhild... Det er jo helt utrolig. Du er kjempeflink og til en stor motivasjon for meg.. Da ser jeg at det går an:0)

 

Jeg forsvinner aldri herifra... Iallefall ikke før jeg er i mål og har klart det jeg vil.. Da er det bare å sette igang med hold vekten for å si det sånn.. Til uka igjen skal jeg virkelig begynne med ordentlig trening igjen.. Har gått for lenge uten å gjøre noe nå.. den forkjølelsen gjorde sitt for å si det sånn..

 

På mandag gjelder det virkelig altså.. Jeg vil ned igjen der jeg var..

 

Håper alle har en fin sommer forresten.. Jeg koser meg så mye om dagen, med lille nysa mi og alt.. Nå ligger hun under babygymmen sin og leker med lekene.. Holder og studerer masse:0) Gøy å se at hun utvikler seg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Vet ikke om du ser det selv.....men du har jo vært veldig flink du også! :)

 

Wow Ragnhild... Det er jo helt utrolig. Du er kjempeflink og til en stor motivasjon for meg.. Da ser jeg at det går an:0)

 

Jeg forsvinner aldri herifra... Iallefall ikke før jeg er i mål og har klart det jeg vil.. Da er det bare å sette igang med hold vekten for å si det sånn.. Til uka igjen skal jeg virkelig begynne med ordentlig trening igjen.. Har gått for lenge uten å gjøre noe nå.. den forkjølelsen gjorde sitt for å si det sånn..

 

På mandag gjelder det virkelig altså.. Jeg vil ned igjen der jeg var..

 

Håper alle har en fin sommer forresten.. Jeg koser meg så mye om dagen' date=' med lille nysa mi og alt.. Nå ligger hun under babygymmen sin og leker med lekene.. Holder og studerer masse:0) Gøy å se at hun utvikler seg i riktig retning.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. tusen takk for det:)

 

Men i morgen er det virkelig rev i seilene altså.. OG det er en lettelse å vite.. deilig.. Men nå har jeg virkelig brukt helgen på å tenke meg om.. Og jeg har ikke noe valg. Orker ikke mer.. Også vil jeg gjøre kroppen min godt. Trenger helsa.. Og vil leve lenge:D

 

I dag skal vi på skogtur med snuppa.. Og kaffe og matpakke i sekken. Koselig.. Pluss at jeg forbrenner fett.. Det er jo bare en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...