Gå til innhold

uke 14 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke 14. Motivasjonsrapportmødrene..

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,7 denne uke: - 4,2 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:67 denne uke: -3 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke:73,8 denne uke: -2,6 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. forrige uke:77,9 denne uke:77,8-8,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 82,5 denne uke:83,7 -3,2kilo

 

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 21,0

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da var det ny uke. Håper det går fint denne uka..

 

Ragnhild det går nok bra med feriering, men er alltid ekstra vanskelig når man gjør noe utenom det vanlige.

 

Jeg tror nok det at den største grunnen til at jeg stapper og spiser på kvelden er fordet jeg ikke har fått i meg nok iløpet av dagen.. må blilitt flinkere på det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra.. jippi.. Men nå skal vi ut for å spise med ett vennepar, så da blir dt litt utfordring igjen.. Men det skal jammenmei gå bra. Denna trimmen kan jeg tydeligvis se lenge etter gitt.. Kanskje jeg får gå meg en tur til sentrum i morgen. Skal møte ei til lunsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. jeg skriver og skriver.. He he.. Nå er dagen over.. Og det har gått helt greit med meg. Har vel spist litt ting jeg ikke burde.. Men har ikke overspist noe av noe slag.. Og bare det er et stort steg for meg:D

 

Jeg har det veldig bra med meg selv nå da, føles veldig deilig.. Det er en så god følelse.. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør meg selv s vondt... Når jeg kjenner hvordan jeg har det nå, vil jeg ikke for alt i verden ødelegge det..

 

Det er så deilig med sommer og jeg er så fornøyd med mamma tilverelsen.. Kunne ikke hatt en viktigere og bedre oppgave. Alt for lille gull for å si det sånn. Også begynner hun å bli så fin.. LEr og smiler hele tiden. Skravler som en foss og er fornød.. så lenge magen er full da selvfølgelig:D

 

Nå skal jeg legge med.. Håper på en fin og god dag i morgen.. Da skal jeg iallefall trimme meg.. Det lover jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært helt perfekt. Jeg har tatt den treningsøkta.. OG har vært super flink med maten..

 

Blir veldig spennende med veiing på torsdag. Håper det blir et positivt resultat.. med all utskeielsen jeg har gjort i det siste er jeg fornøyd med bare å være der jeg var.. Snikveide meg litt nå.. Har akkurat spist middag og drukket endel vann.. Lå 1,5 kilo over det jeg lå på sist. Men det var jo på morgenen etter dorunde og alt.. Så har nok litt å si det. Vi får se. Håper iallefall på litt minus..

 

Og skulle det ikke være det så fortviler jeg ikke, for nå skal jeg virkelig få det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av min egen overaktivitet.. Men ellers tror jeg ikke at jeg hadde holdt ut.. Merker at motivasjonen er her for fullt. Og det er så deilig.. Så det skal jeg ta imot med åpne armer.. Nå framover skal jeg nyte hverdagen med deilig trim og sunn mat.. Er spådd bare fint vær framover også, det syntes jeg er helt topp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter jeg her da.. Har stappet innpå knekkebrød med ost og svartpølse.. Masse.. Følte meg så bra i sta.. Men nå føler jeg meg som verdens største dritt.. Så måtte jeg skuffe meg selv i kveld allikevel.. Takk og pris har jeg iallefall gått meg en tur i dag.. Lurer på hvordan vekta er i morgen jeg.. Vil så gjerne bli litt positivt overrasket egentlig. Men vi får nå se da.

 

En ting som er litt koselig.. Jeg og lille gull tok oss en tur ut i babybjørnen i sta. Tok med meg et litersmål, har nemlig sett mye vildbringebær nedi her.. Så nå står det nykokt bringebærsyltetøy på kjøkkenbenken til avkjøling. Deilig. Hadde i mye sukker, men da blir det ekstra godt.. Får spare det til en spesiell dag tenker jeg. Nam nam.. Er så mange fine skatter rundt omkring i naturen. Blir så glad for sånnt jeg. OG er veldig glad for at jeg har dette rett utenfor porten min. Bor helt i skogkanten i en liten bygd, skikkelig sommer drøm:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes deilig ut å ha bær rett utenfor døren. er fra en liten bygd selv, og det å kunne gå 20 meter for å plukke blåbær er luksus, må nok få med meg gubben å flytte dit en gang, hehe:) overaktivitet er bare bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kunne egentlig ikke forvente annet.. Kunne vært verre da.. Men men.. Må bare bruke de neste ukene til hjelp.. Klarer jeg være flink nå så skal dette gå fint.. Jeg fortviler ikke iallefall.

Vekta viste: 83,7 i dag tidlig.. (før amming:)) haha..

 

Bedre lykke neste uke.

Jeg føler at jeg ikke er så ille da.. Det føles så mye bedre på kroppen når man spiser litt mer riktig.. Med en gang man gjør noe man ikke burde blir selvbildet helt fucket opp.. Har vel mest med bevisstheten å gjøre antar jeg. Tanken som teller osv.. Man er som man føler seg og tenker om seg selv.. Tenk positivt:D

 

Enda en nydelig solskinnsdag i dag.. deilig. Gleder meg virkelig over disse dagene.. Da kan man gjøre alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Har bare vært bortreist et par dager. Mye utskeielser denne uka! Huff.:) Men har trent endel da, så håper at det iallefall går opp i opp!

 

God innstilling du har, Snurpa! Jeg skal ha besøk nå to uker fremover, så gruer litt for utskeielser da også. Men skal unne meg endel iallefall. Klarer jeg å holde vekta så er jeg fornøyd, så får jeg heller stramme litt inn igjen når hverdagen er tilbake!

 

I dag er det nesten for varmt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sÅ flott å se deg ragnhild..

 

Jeg er veldig fornøyd med dagen i dag. Har vært kjempeflink. Spist det jeg kan og ikke mer enn det.. Har vært på en skikkelig trim tur og greier.. Men det var veldig varmt, så ikke til å holde ut egentlig...

Men mange kcal forbrennt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er på plass. For en utrolig deilig dag i dag.. Merker gode tanker og motivasjon bobler i blodet:D Nå er jeg virkelig så optimistisk, og det er så deilig å være sånn.. Det skal ikke akkurat så mye til.. En dag er man i helvete, neste dag er man i himmelen igjen. hm.. Ettersom jeg har kommet så godt igang med trimmingen vet jeg at det skal gå litt bedre nå framover. Det har virkelig alt å si.. Dessuten blir jeg utrolig grinete og sint når jeg bare sitter der og eser utover.. fysj..

Nå framover skal jeg bare være sunn og positiv.. Få god helse og nyte livet:D

 

Ragnhild. Det går nok bra med besøket ditt. er du like flink til å trene tror jeg det ikke er så ille. Men som du sier, så må man være fornøyd så lenge man står stille.. så lenge vektnåla ikke går den feile veien.. Så får vi heller stå på som guder etter ferietiden.. Da blir det litt enklere, hverdag og greier. Det jeg syntes er litt skummelt er at jeg ikke tåler store forandringer før det blir helt krise i matveien.. >jeg er et skikkelig kosemonster.. Så fort det er en grunn til å kose seg med noe er jeg der.. Mat og godtoholiker er jeg.. Finner alltid en grunn til å feire. Hm.. Men dette skal jeg snu, Jeg skal klare å overvinne alle disse fristelsene. Og heller finne meg nye, gode måter å kose meg på.. enn med usunn mat.. Behøver ikke ha noe med mat å gjøre heller egentlig.

 

Nå tror jeg lille snuppa mi er klar for vogna si en liten time:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

77,8

 

Kan ikke klage på det...men det er etter diverse tømminger da. Føles nesten som juks....:)

 

Det er der jeg også sliter mest... Har lært meg selv at kos = mat&digg

Hovedproblemet er at jeg ikke klarer å kose meg med måte... det blir som regel alt eller ingenting! Håpløst!!

Målet er å en dag å klare å kose meg litt, uten at det føles som jeg ofrer noe...

 

I dag skal vi til byen, jeg og gullet og besøket. Så dagens mål får være maks 1 is pluss spise middag når jeg kommer hjem og ikke ute!

 

God helg alle sammen!

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. ja det er det som er problemet.. Håper en dag at jeg klarer å komme over dette.. at jeg som alle andre kan klare å ta noen flak potetgull, og ikke voldta hele bollen, ta to-tre biter sjokolade og ikke innhalere hele plata..

 

Jeg har som mål å få til et veldig sundt og godt kosthold og en hverdag med mye sunn aktivitet.. ønsker nemlig at lille snupp skal få inn dette med "morsmelken".. Så det betyr at jeg må være flink nå...

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra.. To is er ikke så ille. Kommer helt an på hva man kjøper.. Har kost meg med is i dag jeg også, men uten at det gjør noe som helst.. Deilig. Har hatt en bra dag. Men ingen trim.. Har blitt så støl, så fant ut at kroppen måtte få hvile litt stakkar.. Men i morgen håper jeg på å få til en fin tur igjen. Nå skal jeg legge meg og ta natta...

 

Natta,,!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....dritt....!!!

 

Har vært en orntlig dårlig helg for min del! Jeg har ikke trent siden torsdag, har unskyldt det med at jeg har besøk. Pluss at jeg har spist ca 5000 kcal siste døgnet. Etter forrige dagen med vellykka bytur så har jeg ikke gjort noe annet enn å trøkke i trynet. Vi kosa oss med taco ja, men så hadde besøket DEN godteposen. Og den, som du pent pleier å si det Snurpa, den voldtok jeg mange ganger! I går begynte jeg bra, men så dro vi ut å bada. Der ble det flere iser og en chipspose del på to. Det bare fortsatte hjemme med rester av taco pluss pølser pluss en stor pose sjokolade, som jeg åt mesteparten av. Jeg hater de følelsene som kommer etter slik spising...

 

Straffer selvfølgelig meg selv med å gå på vekta i dag, riktig nok før amming, men den viste 79!! Altså over et kg....

 

Nei, nå skal jeg bare amme gullet. Så skal jeg opp å ha en treningsøkt på Elixia. Rester av alt som inneholder mange kcal skal i søpla. Og jeg skal spise sunt!! Disse følelsene kommer ene og alene av at jeg trøkker dritt i trynet.....og det er det ikke verdt!!

 

Puh....en liten utblåsning... Nå må jeg klare å være sterk! Orker ikke føle meg dritt igjen! Har vært flink lenge, og det skal fortsette sånn!

 

-Ragnhild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Utrolig rart at jeg for bare noen timer siden satt her og følte meg så dritt! Nå har jeg forbrent 500 kcal på Elixia og har spist et par sunne knekkebrød-måltid. Ikke mer som skal til før jeg føler meg SÅ mye bedre!! :)

 

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor jeg frivillig stapper i meg alt mulig når det bare gir meg vonde følelser....jeg skjønner det ikke!

 

Jeg og besøket mitt skal opp en tur på Norway Cup. Mannen min jobber der oppe, på feltsykehuset, og har lovd å stikke innom der å vise frem jenta vår. Så skal jeg unne meg en is eller to, men bare saftis i dag.:D

 

Ha en strålende sunn sommerdag alle sammen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er som du sier.. er virklelig ikke så mye som skal til for at vi føler oss bedre heller.. er så merkelig at vi lar oss selv gjøre sånnt også.. vi vet jo hvor dritt vi føler oss etterpå. æsj altså.. men vi kan jo håpe at vi lærer litt av det etterhvert.

Jeg har ikke vært så super flink i dag som jeg burde.. men det er ikke så ille at jeg går under.. he he..

har vært på stranda i hele dag.., da blir det noe erkstra.. bestandig,..

 

i morgen.. ny uke, nye muligheter. jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også verdens beste følelse inni meg. Jeg og hunden har gått kjempe fort i skogen.. Bare i 40 minutter, men det er det det er.. Også har jeg svømt veldig mye i dag også, det er jo ganske bra trening det også.. Deilig deilig..

 

Jeg har så mye motivasjon jeg nå og det er så godt.. Håper det fortsetter.. Jeg skal iallefall virkelig surfe på denne bølgen.. Og heng dere på dere som vil..

 

Nå ser jeg at jeg virkelig kan klare å nå målet mitt.. Jeg vil veldig gjerne ned igjen på 74. Kommer jeg dit skal jeg virkelig være så fornøyd altså.. Men... jeg sier men hvis jeg hadde klart enda 4-5 kilo til så hadde jo det virkelig vært en stor bonus.. Ønsker helst å ligge på 69... Det er en skikkelig drøm.. Men jeg er ikke værre enn at jeg klarer meg på 74.. Jeg var utrolig fornøyd da, så hadde vært fint. Det er også der jeg har klart å holde vekten stabil. Så kan nok hende det er et naturlig sted for kroppen min å være.. MEn.. jeg sier bare men.. Første mål er iallefall å komme meg under 80. Også blir neste mål 74 igjen. Hadde ønsket å være på 70tallet innen august kom, men ser nok at det blir litt vanskelig. Men sånn rundt 15 august skal det kunne være fullt mulig.

 

Har store ambisjoner om å stå opp tidlig i morgen for å gå tur, før sola blir for ille. Da har jeg gjort det på morgene også. Da kan jeg ha god samvittighet resten av dagen. Det liker jeg, for å si det sånn. I dag har det bare vært så altforvarmt altså.. Kreperer nesten av det. Lille snupp er så urolig også..

 

Ja ja.. Nå skal jeg amme gull og legge henne.. Også er det film på sofaen for min del:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...