Gå til innhold

ned i vekt,hva er best?


Gjest anemoner
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!Er det noen av dere som har prøvd blodtypedietten?Jeg Kunne tenkt meg og gått ned 10 kg eller mer og lurer på hva jeg skal velge blodtypedietten,Grethe Roede,Fedon Lindberg,vektkonsulentene,noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et godt råd, og det er Grete Roede. Jeg har prøvd mye annet, men det er kunn GR som har funka for meg. Der er det vanlig sunn mat, det er mye mat, og ikke minst god mat. En annen viktig ting er at det er mat som kan spises av hele familien. Jeg er overbevist om at GR er en riktig og sunn måte å slanke seg på. Det er ikke så mange andre som har hjulpet folk ned i vekt i så mange år som Grete Roede, og det sier vel sitt.

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Mona. Bli med på kurs der du bor eller ta ett på internett. Maten du spiser er vanlig mat, men holdningsendringene er sansynligvis det viktigste i vegen til ett lettere liv. Bevistgjøring på hva vi spiser, bevegelse og mental trening er stikkordene i GR opplegget.

 

I tillegg er det artig å følge med i vektklubben.

Jeg kan takke GR-internettkurset for at jeg har klart å gå ned mine 26 kg og nå skal jeg bli der............

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR er tingen, man kan spise uten og bevise ovenfor evt barn at mann slanker seg, men gjemmer det bort i sundtkosthold får det er jo det, det er!! Det funka får meg og det funker nå, når jeg er i gang i gjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grete Roede har i allefall gitt meg et helt nytt liv. Gikk på blodtypedietten en lang stund. Den fungerte den å, men samtidig gjorde det at jeg ble veldig lei den maten jeg skulle spise. I følge blodtypedieten så er kroppen "alergisk" mot en rekke matvarer. Dette ble litt for "slitsomt" i lengden. Nå etter 1/2 år med Grete Roede har jeg lært meg å tenke på en helt annen måte. Her har jeg lært at det er lov å spise litt, men ikke i overflod. En kan kose seg, men det trenger ikke å være søtsaker, det kan gjerne være sunnere alternativer. Grete Roede har gjort meg mer bevisst på det jeg putter i munnen. Det har gjort meg mer besvisst på valgene jeg tar når jeg skal i butikken eller ute å spise på et utested. Det har ingen av de andre slankekurene mine gjort før. Så jeg er superfornøyd med det resultate jeg oppnår her. Og med hjelp fra personer her inne på vektklubben så holdes motivasjonen oppe. For det er ikke enkelt å slanke seg, det kan innimellom være skikkelig frustrerende og helt uutholdelig. Men en klarer det med en god porson vilje og god støtte:)

 

Lykke til:)

 

Hilsen Kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Gjest maiblomst

hei..,jobber selv med å bli kvitt noen kilo,,har gjort meg den erfaring at å trene,bevege seg mer +å spise det som er anbefalt av GR er det beste,og gi seg selv litt tid..,håper på -5kg til fram til 10juli.....ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...