Gå til innhold

Holde vekten og kutte røyken


Gjest Pluggen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg hadde funnet matchvekten min etter å ha slitt med overvekt i alle år. Etter separasjon for to år siden mistet jeg mange kilo + med omlegging av kosten klarte jeg å komme ned i min matcvekt. Har trent mye men har også hatt meg noen "koserøyk" på kveldene. Jeg ville slutte med røyken og klarte og kutte røyken helt etter at jeg meldte meg på Skåla Rett Opp i juni. Etter 3 uker med vanlig kosthold og trening så jeg at vekten hadde gått opp 4 kilo. Jeg tenkte med en gang at "jeg begynner å røyke igjen" men har jo ikke lyst på røyk lengre så da er jo det dumt. Jeg må vel sette igang med litt omlegging igjen og heller ta grønn salat til lunsj istedenfor grønn salat med pasta :)) Jeg vil ihvertfall ikke ha på igjen de 30 kiloene som jeg har klart å kvitte meg med.

Ønsker alle en fortsatt fin sommer. Beste sommeren på lang tid spør dere meg. Røykfri og aktiv..... men ikke aktiv nok :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pluggen :)

 

Så bra at du har klart og gå ned så mye og så holde vekten etterpå! Det er godt og lese om slikt, det gir håp til oss som er midt i en nedgang :)

 

Kipt med de 4 kg`ene da, men det er jo fantastisk at du har klart å slutte og røyke!!! og med en slik historie som du har, så vet du jo hva som skal til for å bli kvitt de 4 kg`ene igjen også :)

 

Lykke til, jeg har aldri røkt selv, men mannen min er røykfri på 11 året nå - så det går an :)

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...