Gå til innhold

Ned 20-30kg Onsdag 28.12


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Bare starter tråden, så kommer jeg tilbake litt senere;) Hiv dere på da folkens! Leste akkurat linken om hvem som skal/ vil ned 20 til 30-45kg og der er det hvertfall 15 nick som gjerne ville være med. Håper å se flere av dere etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere jo bedre. Jeg synes iallefall selv det er lettere å få motivasjon etter at jeg begynte å følge denne tråden. Enkelte dager er tøffere enn andre og da er det veldig motiverende å høre hvordan andre kommer seg gjennom sånt eller rett og slett bare høre noen solskinnshistorier.

 

I morgen skal jeg ha svigers og mine foreldre på romjulsmiddag, og da står kalkun på menyen. Gleder meg. Har spist pinnekjøtt, ribbe og alt det andre som hører jula med så nå blir det deilig med god og mager mat. Skal ha en skikkelig treningsøkt først så energien virkelig strømmer på.

 

Ha en fin onsdag alle sammen

 

ASJO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathinka1979

iallfall for min del...

 

Jeg har fra i dag kun lov og ha en sjokolade og en brus kun på lørdag...

sjesk mat og sånn oxo kun lørdag...

 

jeg fikk så kikk når jeg kom inn i kjolen min alikevel til jul at nå er det bare å stå på....prøvde kjolen jeg kjøpte året før jeg fikk eldstemann(3 juler siden)for 6-8 uker siden og gubben sa at den er det ikke mulighet til og komme inn i til jul...manglet mellom 5 og 10 cm sa han....nei vel sa jeg og glemte hele kjolen...

men på selve julaften sa jeg til han at jeg skulle ta på meg kjolen og så måtte han måle hvor mange cm jeg manglet slikk at jeg kunne bruke det som første delmål til en vis dato..ok sa han....jeg tok på kjolen og han skulle til og måle men han blei helt stum.KJOLEN PASSA!!!!!!!!!!

jippi....var kjempefornøyd og brukte faktisk kjolen på julaften...

 

så nå er motivasjon på topp.skal til legen om en uke og skal stå på nå denne uka med trim og spise 5 måltider om dagen(sliter litt med det).

ellers har mi hatt en fin jul og masse god mat...bare nyttårsaften igjen nå....

 

 

ha en fortsatt fin jul alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, folkens.

 

Jeg har tidligere tatt av meg 30 kg over en periode paa tre aar. Jeg haaper at jeg i 2006 kan ta av meg de resterende 35kg. Det skal vaere mulig. Det vil i gjennomsnitt vaere i overkant av halvkiloen i uka.

 

I teorien er det svaert enkelt og jeg vet hva jeg bor gjore, men det er utrolig vanskelig i praksis. Heldigvis er mannen min og jeg i samme slankebaat og det gjor det noe lettere. Masse stotte paa hjemmebane.

 

Jeg ler naar jeg ser paa klokken fordi den sier 19.33. Vel, jeg er i Canada og vi er 6 timer bak dere i Norge. Jeg er paa jobb og klokken er 13.33 eller 1:30pm. Saa hvis det ser ut som om jeg er sovnlos og skriver innlegg midt paa svarte natta saa er det fordi det er kun ettermiddag her.

 

God ettermiddag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...