Gå til innhold

Ikke opp, heller ned ;)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Ja, i morgen blir lille gull 8 uker!! Tiden flyr, og nå har jeg kommet meg såpass at det må bli slutt på latmannslivet. Det er 5 uker siden vi kom hjem fra sykehuset (hadde litt dramatikk med fødsel 7 uker for tidlig), men nå er altså alt bra med oss. kanskje litt for bra*hi-hi*.

Mens lille gull skal legge på seg mest mulig, skal mamma'n passe på å ikke gå opp i vekt.

 

Jeg skal ikke påbegynne noe super slanke kur, men spise sunnere, og få litt mer mosjon. Så vi begynner i dag, en regntung mandag. I dag skal det bli fisk til middag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi halvveis i uka, og vi har så langt vært ute å gått sikkelig tur 2 dager på rad. Det er jeg fornøyd med, må jo være lov å slappe av litt hjemme noen dager også.

 

Jeg har gått av meg 1 kg. Så nå er jeg ihvertfall nede på samme vekt som før fødselen. Føler også at vi har fått dreis på ammingen nå, lille gull har gått opp 130 gram på litt over en uke, og da har han selv regulert måltidene, og tatt det alle meste fra meg og ikke flaske :) *solt mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Som tiden raser avgårde. Det føles som vi kom hjem fra sykehuset i går, samtidig som vi nå er godt vant til å lille prinsen i hus, og knapt husker hvordan livet var før han kom.

 

Selv om jeg er hjemme i permisjon er jeg nesten mer travel enn før når det gjelder det sosiale. Vi koser oss på trilletur med barselgruppe og venner.

Midt i det hele prøver jeg å passe på hva jeg spiser, både for min skyld og for lille prinsen.

Men målrettet trening har det ikke blitt tid til, og det spørs om jeg får tid til det i nærmeste fremtid, da vi også prøver å flytte til en større leilighet med bedre plass til barn.

 

Gleden var derfor enorm når jeg nå gikk på vekta og faktisk har kommet meg under 75 kg. Jeg slitt leeeeeeeeenge med å komme under 75, selv før jeg ble gravid slet jeg med.

Så i dag skal vi kose oss på trilletur i høstsolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...