Gå til innhold

Større familie, mindre mage ;)


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Kanskje vi klarer det, kanskje ikke, men vi prøver iallefall å lage søsken til lillegutt på 2 år. Vi har akkurat begynt å prøve så vi får se hvordan det går. ¨

 

Målet mitt er å komme meg ned noen kilo slik at jeg kan klare et evt svangerskap på best mulig måte. Er 32 år og kroppen blir jo slett ikke yngre, så her må man bare skjerpe skjerpe...

 

Hvis det er andre i samme båt, så er det koselig å slå følge :P

 

Jeg går ikke kurs, men har gått mange. Har vært her på klubben i snart 2 år og gått opp og ned i vekt. Har kommet godt i gang med grete roede menyen igjen nå og har ført dagbok den siste uken. Det er godt å føle at ting går greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:) vi er et par-tre til som prøver, er inne på tråden planlegging av graviditet hvis du vil komme innom og snakke litt. hadde vært hyggelig.

 

stine her, 20 år, samboer men en flott mann på 32 . er 171 cm, var i utgangspunktet 111,2 kilo da jeg begynte på gr i januar, men er nå 88,3. litt forandring kan du si:)

 

du er hjertlig velkommen inn på tråden vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Synes det har gått greit de siste to ukene. Jeg har tatt av to kilo og jeg har ikke strevd hardt for å klare det. Litt godt at de to kiloene er mest vann, for da har jeg på en måte ikke lagt på meg 5 kg fett siden april.

 

Giftet meg i juni og hadde som mål å ta av 17 kg fra oktober i fjor til juni i år, men klarte bare 8 før jobbkjøre tok overhånd og småspising og trøstespising, og nå var 5 av de tilbake på etter bryllupsreise og ferie. Nå er tovekke igjen, så jeg håper det vil fortsette sånn ei stund til :P Har god tid jeg. Har ingen kjole jeg skal inn i med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...