Gå til innhold

oppstart og motivasjon.


Gjest hildegunn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Gikk på GR kurs i høst, og var veldig flink. Kom nesten ned der jeg ville. Men så kom en periode med vinterdepresjon. Da orket jeg ikke noe i det hele tatt, og gikk da opp i vekt igjen. Nå har jeg fått energi igjen, går jo lysere tider i møte også nå.

Trenger noen som også har noen kilo å gå ned.

Noen som er interesserte??

 

mvh Hildegunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Sitter å vurderer om jeg skal starte på kurs. Trenger å gå ned ca 6 kg, men føler ikke at motivasjonen for et åtte-ukers kurs er der nå. Så kanskje det bare er litt oppbacking å at det er noen andre som skal vite hvordan det gå som skal til! Tror at jeg kan klare det uten kurs.

Problemet mitt er at jeg ikke får trimma så mye som ønskelig annenhver uke.

Er i tillegg veldig glad i søtsaker!

 

Mvh Siv73.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildegunn

samme her. Det er litt for lett å heller slappe av i sofaen etter en hel dag med ungemas!! Har lurt på om jeg skal melde meg på internett kurs i januar. må vente til det kommer inn litt penger!

Jeg hadde en periode som jeg ar vveldig flink til å ikke spise noe særlig godter, men nå har det tatt helt av. tenkte at jeg skulle bli ferdig med jula før jeg begynner å skjerpe meg.

mvh Hildegnn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Begynte i vektklubben i oktober, gikk ned 6 kg ved hjelp av denne diskusjonsgruppen. Fikk det "presset" jeg trengte. Har gått på GR kurs tidligere med stort hell så jeg kjenner konseptet. MEN så kom desember, har skeia ut hele desember og har ikke våget å gå på vekten ennå. Begynner på nytt på mandag 2. jan.

 

Trenger noen å samarbeide med så jeg vil svært gjerne være med.

Foreslår at vi veier oss og skriver resultater hver mandag, da forplikter det litt mer.

 

Hilsen Jupiter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...