Gå til innhold

Da prøver vi på nytt igjen


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

Da jeg starta på september i fjor med reductil 10mg, så var jeg skrekkelige 124kg. Og jeg er bare 163cm høy. Men i dag bruker jeg 15mg, og har hittil klart 16kg, og ca 25cm over d bredeste ved hofta.

 

Da vi skulle til syden så fikk jeg panikk med klær, og begynte å lete i sekkene me klær som skulle bli brukt igjen når jeg kom med ned i vekt. Så da at jeg hadde ei capri bukse som jeg bare måtte prøve på meg. Å gjett om den satt som den skulle. Å d som overraska meg var at jeg bruker i dag str 48, men den capri buksa mi var str42, og ei bukse jeg fant var i str 44 tror jeg og den satt også som den skulle.

 

Nå er det bare å komme igang me å fortsette. Jeg har ikke motivasjon, men jeg må bare legge meg hard for å klare meg. Har bestemt at jeg skal klare 20 kg innen kort tid, og d er jo tross alt bare 4kg igjen. Nå er det bare 38kg igjen før jeg har trivselvekta mi. Men tror jeg vil slite ei god stund enda ja.

 

Nei nå skal jeg se om jeg får kommet igang med et eller annet. Så ikke sitter her å sløver.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litjpia! Velkommen inn i forumet :)! Så bra at du er i gang når du ikke trives med deg sjøl. Det er ikke alltid så lett å finne motivasjonen, men det kan kanskje hjelpe å tenke nøye gjennom hvorfor du har lyst til å gå ned i vekt. Du har jo allerede et supert resultat – Gratulerer! Her er det bare å brette armene opp og fortsette.

 

Tror at det er veldig lurt å bruke dette forumet ganske mye. Her er det mange flinke folk som du kan få mye støtte, motivasjon og inspirasjon fra! Her står vi sammen i gode og onde dager :P. Hvis du ikke går på kurs vil jeg råde deg til å gå inn på tråden som heter Â’Så mye skal du spise...Â’ som er under Ny i Vektklubben. Der vil du lære mye om hva som er lurt å gjøre. Ellers er det veldig inspirerende og lærerikt å lese på andres tråder. Legg gjerne igjen hilsener også – da blir det mye morsommere å være her inne :)!

 

Lykke til! – skrulle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så flink du har vært/er!

Kjempe stolt av deg!

 

Her har det gått opp og ned:(

Veide 74 kg 10 mai og var 79 cm rundt livet.

I dag er jeg 79,2 kg og 85cm rundt livet.

 

Er på vei til det sunne liv igjen og har vært aktiv vær dag denne uka og flink med maten.

 

Dette skal vi klare!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå stått fast siden jeg skrev inn her sist. Så d er ikke mye å raporetere, men er stolt over at d ikke har gått oppover.For jeg har ikke brukt tabletter på en mnd no ca å enda så er d stabilisert også, jeg er ganske så happy av den grunn da.

 

Sitt no å vente på tlf fra røros rehabiliteringssenter, å få høre om jeg kan få komme me deres opplegg for sykelig overvektige, som begynner 17november, håper virkelig kjempe masse på akkurat d da.

 

Stor klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja åsså har jeg kjøpt meg wii fit, som også er en personlig trener for meg, der har jeg satt ti kg i løpet av tre mnd, å d burde gå, tror dere ikke d da?

 

For da er jeg under 100kg til jul, og det er jo drømmen min da.

Håper virkelig dette går.

 

Pluss er veldig aktiv sammen me valpen min. Å hu er himla sterk til å være 6mnd gammel da. Vi går kurs sammen, å vi har utstillings trening. Så tre dager i uka er d fullt kjør å mellom møtes vi som har hunder fra samme kennel å slipper hundene fri sammen å lar de få springe fra seg litt. Så dette er tøft men er bare tre ganger til me kurs no da, så da blir d litt roligere igjen.

 

Nei no skal jeg sette på wii fit å trene litt. Trenger virkeli dette. Trenger et spark bak innimella ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du venter på tlf fra røros,håper du får komme dit,det er kjempe fint på Røros i november.

 

Bor der oppe jeg vet du,og har hørt masse positivt om det opplegget der.

 

Lykke til videre med eller uten Røros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg skikkelig, men gruer meg også, i og med at skal være uten hunder der da. Også er jeg nervøs for at jeg ikke kjenner noen på røros å kan sosialisere meg med. håper alt blir bra der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme å besøke hundene mine da vet du,mye forskjellige folk der og ikkert mange hyggelige også.

 

hadde vert artig å møtt deg hvis du kommer.Tror dagene er rimelig fulle der,med turer og trim.Skigåing hvis det er ordntlig vinter.

 

Så har dem veldig god mat der sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d vil jeg gjerne. Hva slags rase du har da?

 

Fikk høre at d var fra 8 til 4 ca dagene varte der. Har iallfall hørt masse skryt. Vet ikke helt hvordan d er der i helgene, men regner me at etter 4 så er det vel fritt fram å gjøre som en vil tror jeg.

Hadde vært artig å fått t å møtes ja. Kansje jeg kan være me å gå tur me hundene dine også, mens jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur er mulig vet du,hvis du ikke er fornøyd av trim og turer da når dagen er over.

 

Jeg har en Leonberger og en blandigshund,vet det er bordercolli i han men vet ikke mer.

 

Håper du får plass da,det er utrolig fint der i førjulstia,med julepynta bergstad,snø og masse hyggelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjøl 2 blandings hunder og en schæfer valp. Kansje valpen blir me en gang oppover.

 

Kommer jeg ikke inn på november så blir det rett over jul, men håper på denne gang da, d var 14 ledige plasser og dem sku snakke me 24 stk. Men håper d blir, har så lyst til å begynne der. Pluss at jeg syns d er skikkeli fint på røros også. Har vært der på martnan, og på leirskole. Men ingen ting ellers, Så gleder meg til å få se mer rundt omkring ja. Elske å ut i snø å herje så passe jo bra å komme dit.

 

Kansje kan få litt jule stemning også, men mister vel den når jeg kommer hjem igjen, for d er så lite snø her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Dere var så opptatt med hunder og Røros her at jeg ikke riktig vet om jeg tør å bryte inn;) , men må bare høre...hva syns du om wii fit? Har skikkelig lyst til å kjøpe det men vi har nylig invistert i Xbox 360, så blir vel litt overkill å kjøpe wii også ;) Men ser skikklig morro ut da ;)

 

Gratulerer med resultatene så langt foresten, er jo helt supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempe digg. Ler meg omtrent skakk ihjel hver gang, klarer ikke å henge me bestandi på aerobic tingene, men anbefales. Å d virker som en trener ja, brukte 20 min en dag å da var jeg sliten i føttene ja.

 

Jeg angrer ikke, for der blir en jo oppfulgt av en såkalt trener, å kan sette seg mål om hvor mansge kg en skal klare innen så å så lang tid framover. Kjempe digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tlf fra røros kommet å jeg skal oppover på februar/mars. Gleder meg no sinnsykt ja. Sitt her å skjelv av glede no ja........

 

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg ta med valpen min å gå ned til sentrum, å møte sambo der. da blir d iallfall en liten tur på ca 2,5km i dag da. Kansje d blir noe senere også , men vet ikke. Har ikke akkurat så veldig mye motivasjon i meg for tiden. Men skulle ha satt igang ettersom jeg har fått kommet inn på røros på nyåret.

 

Hvorfor skal alt være så tungt???????

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag så jeg gjennom noen sekker, skulle prøve å finne igjen noe vinter klær. Så så jeg ei skibukse jeg ikke har fått på meg på mange år. Å jeg prøvde den på meg. Å gjett om den satt som om den var sydd til meg da. Å enda så hadde jeg bukse innafor også, trur d er mellom 5 og 6 år siden jeg fikk den på meg. Så nå er jeg stolt over meg selv ja. Dette går virkeli den rette veien for meg.

 

Nå er det bare det å komme seg over den dørstokk mila som er så sinnsykt lang, så kansje jeg kan klare å komme meg enda mer ned i vekt igjen.

 

Skal klare under 100kg til jul. Jeg skal.

 

Happy happy uke til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...