Gå til innhold

8 Kg .... PÅ 16 Uker ?


Anbefalte innlegg

heisann, jeg er en jente på 35 år som ønsker å kvitte meg med noen uønskede kilo en gang for alle he he...

Jeg bor i oslo og jobber deltid, er sånn passe flink til å røre på meg i form av gåturer men er ikke noe flink til å trene sånn ellers, håper å motivere meg til det utover høsten

 

jeg er 175 cm høy og veier i dag 73,5 kg, idealvekten er vel ca 65, tenker og drømmer om å gå ned en halv kilo i uken....

 

jo jo slanking har ødelagt meg litt, blir demotivert og tullerusk av å gå ned 4 kilo og så gå opp 7 kilo igjen fort som bare det, har positive erfaringer fra Grete Roede fra tidligere år og vil nå prøve igjen å holde meg til en sunn livsstil og ikke en kur som quick fix liksom, det går jo aldri bra allikevel...spør meg der er jeg rene eksperten har vel prøvd alt dumt som går ann he he, men slank det har jeg ikke blitt...

 

Hadde vært så koselig med noen slankevenner ... er det noen fler som kunne tenke seg det samme så kan vi jo slå oss sammen og melde inn både vekt og oppmuntringer (og frustrasjon) til hverandre ??

 

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Blir gjerne med å melder inn vekt og resultater jeg. Har tenkt å prøve meg på egenhånd denne gangen med bare vektklubben som støttespiller. Har så mye kunnskap om det jeg vet jeg må gjøre for å gå ned i vekt:) hørt den før? Mitt største problem er å få r... i gear og komme meg ut i skog og mark og få i gang treninga. Har hund og alt jeg trenger i nærheten, men får liksom ikke no sving på det.

Jeg har gått på Grete Roede kurs for 8 år siden og holdt vekten frem til for 2 år siden. Jeg sluttet å røyke i 2004 og greide meg bra de to første åra. Men så har det bare økt og økt og.... Skadet benet mitt i sommer og det gjorde heller ikke saken bedre at jeg ble sittende.

Jeg er 160cm høg og veier 75 kg. Målet mitt er å gå ned til 60 kg. Jeg har gått ned 1 kg nå på 1 uke.

Min største utfordring i tillegg til trening er middagsmåltider. Har en tendens til å bli sittende igjen som siste mann- og da er det fort gjort å få i seg litt ekstra.

Jeg ser av mengden kalorier at jeg nok spiser litt lite (800-900kcal). Det er litt dumt. Noen forslag på å få opp mengden til der jeg bør ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tuttab

 

så hyggelig da kan vi backe hverandre opp når det trengs, vet hva GR kurs for ca 6 7 år siden at det hjelper å ha noen å melde fra til, det kan hjelpe for å bli holdt litt i ørene he he

 

jeg har hørt at man ikke skal spise mindre enn 1300 kcal om dagen for da går kroppen i sparemodus, og det er jo ikke noen vits ! jeg er så matvrak at jeg ikke har noen problemer med å spise opp kcal hver dag, forsøker å ligge på 1300 ca, men har du problemer med å spise nok så er det sikkert lurt å spise mer kcalori rik mat i tillegg til å pøse på med frukt og grønt ? yoghurt og melk kanskje øke litt der ? er det sånn at du blir mett av 800 kcal om dagen ? det høres jo veldig lite ut,

 

hvilken dag i uken veier du deg på ?

 

hilsen Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...