Gå til innhold

Ned 8-10 kg utover våren 01.01.06


Gjest tra
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg starter dagens tråd jeg da. Godt nytt år alle sammen! Nytt år, nye muligheter. Spennende å gå på vekta i morgen! Tror jeg har gått litt opp, men i morgen er det slutt, da er det tilbake til meny 2. Julekaker skal ut!, i alle fall ned i kjelleren, da får en trim opp og ned trappa. Hadde samling hos oss 5 juledag. Satte fram ei skål med potetgull og ei med knaskegulrøtter. Faktisk ble gulrøttene borte og nesten ingen tok potetgull. Fruktfat blir også godt tatt i mot! Lykke til med det nye året og de nye forsettene. Men husk at om en sprekker, er det viktig å fortsette, ikke vent til neste mandag eller neste dag, start igjen alle rede neste måltid. Husk hyppige små måltider og mye vann og trim! snakkes!!!!

 

Instruksjon til å starte ny tråd: Når dere er inne på åpent forum, gå nederst på siden, og under siste innlegg, står det i en rød ramme "nytt innlegg" klikk på den og merk tittelen med "ned 8-10 kg utover våren og dato" og start dagens tråd lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen.. gleder meg heller ikke til og gå på vekta imorgen tidlig,har helt klart gått opp litt..men som du sier nå er det slutt,fra imorgen tidlig er alle julekaker og marsipan ute av skapet.. så da står vi på,jeg er nå kjempe motivert. starter jo også på kurs imorgen,forhåpentligvis det siste.

 

Ha en fortsatt fin 1 nyttårsdag.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere - akkurat dette jeg trengte nå i kveld - et ekstra spark bak for å komme igang (igjen...) I MORGEN. Har 15 kilo til trivselsvekt - mål om - 10 før sommeren er flott (det er skremmende å si det høyt - forpliktende liksom..).

 

Jeg er snart 40 er gift og har 3 barn og hektisk jobb, er egentlig aktiv og liker å mosjonere, men er altfor glad i mat og søtsaker...

Har gått på GR før i flere omganger, men jeg har ikke tid eller lyst til å bruke en kveld i uka på kurs. (Kursene har resultert i moe vektnedgang, men sakte men sikkert er jeg tilbake i gamle synder)

 

NÅ MÅ jeg ned noen kilo for å kunne holde følge med barna i langrennssporet og for å kunne trives bedre med kroppen min.

 

Er stinn etter jula og klar for å sette igang. Vet at dette ikke er lett ..... Men ser frem til gjensidig motivasjon og tror at vi kan hjelpe hverandre mot målet og en lettere sommer .... I MORGEN kommer de kalde fakta...

 

God natt , kho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...