Gå til innhold

18 år og 33kg overvektig. Det er det slutt på!


Gjest Chænky

Anbefalte innlegg

Heysann og hoppsann. Nå er det slutt på å være den latsabben jeg alltid har vært. Vekten står på 97,4 og selv er jeg jo bare 171 høy! Stoor som en hva kan en trygt si. Men nå er det slutt på det. For alltid. Nå skal jeg ned de kiloene, og endelig kunne føle meg vel! Prøvd å slanke meg 1 gang før (før sommeren) og da gikk jeg vellykket ned 12 kg. (108-96), gikk opp en kilo nå i sommer, men den skal jeg ned, og enda ett par til. Dette skal jeg greie! Ny dag, nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, må bare holde motet oppe.. Og trene regelmessig! og spise sunt også!!! Kan klare det.. bare alt stresset med skolen som gjør alt så vanskelig.. :/ uff uff.. må greie det. Varme klemmer til alle på forumet ;)

 

- Dessuten lurer jeg på en ting, hvordan er kaloriinntaket beregnet per dag? 1500? under 2000? eller hva? er ikke helt sikker på det der.. Keep me updated, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av denne uken har jeg ikke visst hva jeg skal gjøre av meg. Alt har gått rett ned i dass. Har vært deppa og spist en del ting jeg ikke skulle ha spist. Har ikke veid meg på en stund nå, det må jeg forresten slutte med å gjøre hele tiden.. Jeg blir så "obsessed" av vekta mi, og det, tro det eller ei, forhindrer meg fra å "miste" den.. Uansett.. må skjerpe treninga og kutte ut godsakene helt.. Noen der som har det litt vanskelig om dagene, eller er det bare meg?

 

Hmmf.. skal på spinning maraton imorgen.. so wish me luck.. ya'll know i need it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ha det litt vanskelig iblandt. Å gå ned i vekt er en skikkelig berg og dal bane. Man må bare fokusere på å endre vanene sine og tenke på at dette er en livsstilsendring ikke bare en slankekur ;)

 

Jeg heter foresten Marianne. Jeg har gått ned 13 kilo siden i fjor høst og har planer om å ned 25 kg til før sommeren :)

 

Dette klarer du fint om du bare tar tiden til hjelp.

 

Et lite tips ang veiing kan jo være at det er lurt å veie seg en gang i uka til sånn ca samme tisdpunk.

 

Lykke til videre på veien ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...