Gå til innhold

ellipsetrener/crosstrainer


Gjest ILmakeIT
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ILmakeIT

hei

 

 

Har tenkt å skaffe meg et treningsapparat hjemme.

og jeg gidder ikke å invistere i mosjonsykkel(hater å sykle)

 

men nå er det jo kommet noe "nytt" en ellipsetrener/crosstraniner, jeg vet ikke helt hva det heter (et bilde av den på ellos.no under treningsapparater )

 

 

er det noen som har erfaring med det apparatet eller har prøvd det?

den ser ganske spennende og effektiv ut.

 

 

Eller det andre som har erfaring med andre treningsapparater?

 

jeg vet jo at det beste ville jo ha vært å gå seg en god tur, men jeg har en ganske travel hverdag,så det er vanskelig å komme seg ut.

 

 

 

 

er glad for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ellipsetrener som jeg bruker flere ganger i uken. Jeg har ikke sett den de har på ellos. Men jeg kjøpte først en til ca kr.1000,-. Den ble ødelagt 9 mndr etter. Den var heller ikke noe behagelig å trene på. Nå har jeg en proform 585 som er helt topp. Den koster normalt 7000 men fås ofte på tilbud til ca.4000. Denne kan du få treningsdvd'er og cd'er til og du kan koble den opp mot IFIT.com og få laget egne treningsprogram. Kan absolutt anbefales. HVis du har tenkt å trene en del så ikke kjøp den aller billigste, den vil sannsynligvis ikke holde i lengden.

Lykke til med treningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Jeg har crosstrainer, og er veldig fronøyd med den. Ikke den i ellos, men kjøpt på G-sport. Veldig bra med både puls, kcal og km etc. Da har du mange forskjellige trinn å stille inn på, og kan stille etter dagsform osv.

 

Dette er en veldig fin treningsform, siden du bruker veldig mange muskler. I tillegg gir den få belastningsskader. Absolutt å anbefale.

 

hei

 

 

Har tenkt å skaffe meg et treningsapparat hjemme.

og jeg gidder ikke å invistere i mosjonsykkel(hater å sykle)

 

men nå er det jo kommet noe "nytt" en ellipsetrener/crosstraniner' date=' jeg vet ikke helt hva det heter (et bilde av den på ellos.no under treningsapparater )

 

 

er det noen som har erfaring med det apparatet eller har prøvd det?

den ser ganske spennende og effektiv ut.

 

 

Eller det andre som har erfaring med andre treningsapparater?

 

jeg vet jo at det beste ville jo ha vært å gå seg en god tur, men jeg har en ganske travel hverdag,så det er vanskelig å komme seg ut.

 

 

 

 

er glad for alle svar[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte romaskin som treningsapparat for å ha hjemme. Jeg har dager med dårlig tid, da er det greitt å sette seg på romaskinen en halv times tid. Jeg får da brukt de fire store muskelgrupper, bein, armer, rygg og mage. Det er en effektiv måte å få forbrent fett på. Ergometersykkelen er kjedeliger å bruke. Crosstrainer har jeg aldri forsøkt. Jeg kjøpte min romaskin hos http://www.sportsmaster.no og er fornøyd med handelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...