Gå til innhold

Anesesses drøm


anesesse

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 26 år som vil ned i vekt.

Jeg har tre fine gutter på 6 uker, 2 år og 4 år.

Jeg er bare 164 cm. høy, så 70,8 kilo er litt mye til min kropp.

Jeg har som mål å komme meg ned til 55 kilo. Men skal være fornøyd med å komme meg ned til 60 kilo. ;)

 

Mine mål er:

12.09.08: vekt 70,8 rumpe 113 lår 66

19.09.08: vekt 69,9 rumpe 112,5 lår 65,7

26.09.08: vekt 69,9 rumpe 112 lår 65,6

02.10.08: vekt 69,8 rumpe 111,5 lår 65,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten! Det ble jammen tre tette gutter :) Hvilken dato kom han? Jeg fikk min gutt den 8 august, og min eldste er 2 år.

 

Syns du har vært flink å gå tur! Det kan jo være et tiltak å komme seg ut av og til, spesielt hvis været er litt vått, og man har små barn :)

Jeg prøver også å gå litt ned i vekt, har en tråd litt lenger ned her. Det går litt sakte men det gjør ikke noe, syns jeg :)

 

Lykke til da! Kommer sikkert til å sniklese litt her jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hopp! Tusen takk. Jo han kom 29 juli. Så, nå er han 2 måneder. Tiden flyr. Gratulerer så mye med gutten din du au. ;) Er nok ikke like flink til å gå tur nå. Bekkenløsningen blomstra til live da jeg gikk en tur uten barn og med musikk. Gikk litt for fort da. Men når den har roa seg, så håper e at e blir like flink til å gå tur igjen. E får sniklese din tråd e au ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig at vekta min står nesten stille. Men det gjør ikke så veldig mye siden målene mine går ned. Det er jo egentlig det viktigste. Bare en cm til på rumpa, så er det målet mitt før e ble gravid. Det er ikke dårlig!!!!!! ;)

Vet ikke hva som er idealmålet på en rumpe, men den må bli litt mindre. Tenkte at kanskje 100 hadde vært nok. Får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I denne måneden som har gått har jeg ikke vært noe flink. Ikke telt en eneste kalori. Så e får prøve igjen nå da og håpe at det går bedre denne gang. Har ikke turt å måle hvor stor rumpa mi er nå, men vekta har ikke gått alt for mye opp da... Den var på 71,5. Men det er en lang vei til første målet mitt som er 65 føler e..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Først gratulerer med nr 3, du har stått på og fått tre herlige små, kroppen har betalt prisen for herlighetene, men det er vi alle enige om at det er de verdt.

 

Nå har du tatt steget inn her og det er kjempe bra, du er villig til å gjere en innsats for deg sjølv og din egen velvære og det er en viktig ting at mor har det godt med seg sjølv. Eg har sjølv 3 små på 7 år, 4,5 år og 6 mnd. Eg bestemte meg fort for at denne gangen skal eg komme i form igjen, noe eg ikkje har vore flink med dei to tidligere gangane. Har nå gått ned 10 kilo siden mai og har 4-5 kg igjen.

 

Her gjelder det å være bestemt og målrettet og viljesterk, det er ikkje alltid like lett, men fullt mulig. En må bare ta et oppgjør med seg sjølv og alle buksene i skapet som ikkje passer lenger, enten vil man inn i dem igjen, eller så får en kaste dem og kjøpe nye. Eg har aldri slanket meg tidligere var en fersking for 2 mnd og 6 kilo siden, men føler at eg no har lært mykje om mat, trening, og meg sjølv ikkje minst.

 

Stå på, begynn på nytt og sett nye mål, ikkje vær for hard i starten, og vær viljesterk så går det nok nedover på vekten og oppover med sjølvbildet. Dette klarer du like godt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Scorpiogi

Gratulerer med vekttap!!

 

Ja, det er mye bedre å gjøre denne jobben sammen med andre, da kan man finne mye motivasjon i hverandre. :) Om ikke lenge kommer du til å nå målet ditt!

 

Hvordan går det med minstegutten? Han er bare noen dager eldre enn min gutt, fant jeg ut:) han ble født 8.august.

 

Ha en riktig god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...