Gå til innhold

Ned 20-30kg 1. Nyttårsdag!


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen som har vært inne i dag? Håper dere ikke har "dagen derpå"-følelser hele gjengen! :P

 

Magen min er ikke helt i form enda, etter flere dager med omgangsyke (smittet av knøttet som har vært dårlig i 10 dager nå, men heldigvis ser det ut til at han er over det værste nå..) Jeg har ikke klart helt å holde meg til 1 posjon-planen min i jula, men jeg har klart å styre unna all sjokolade! -Etter at jeg offisielt ble allergisk har jeg ikke smakt sjokolade! -Det er klart fristelsene har vært der, men jeg har rett og slett fokusert på at jeg det ikke er for meg. Nå hører det med til storien at familien støtter meg, og passer på å servere tørket frukt og nøtter ved siden av den obligatoriske konkeften og sjokolade bollen, så det har egentlig ikke vært noe stort problem!

 

Jeg er veldig psent på onsdagen, og håper jeg ikke har gått opp noe særlig de siste to ukene. onsdagen før jul veide jeg 96,6 kilo, og hadde da gått ned 20,1 kg på 17 uker. Nå er det bare de siste 18 kiloene igjen, og på meg blir det nytt kurs fra 11. (Vi har så snill kursleder som lar oss veie oss førstkomne onsdagen i tillegg!)

 

Spennende at det er kommet med flere nye den siste tiden! Jeg trives iallefall veldig godt her, og håper dere vil gjøre det samme!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært lite tilstede den siste tiden, men kjempemoro å høre at du har kommet under 100, og mye under også!!! Kjempebra jobba, Camcam! Du er ett av mine forbilder her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) :)

 

Den gjorde godt, xray! Leste at du var nede på 80, og ligger litt over nå.. Trøst deg med at det som kommer fort på går fort av hvis man tar det med en gang! Jeg heier på deg! (PS Så TV shop reklamen for Billy i jula ;) Tenkte på deg!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildemor

Hei!

Jeg er helt ny på dette - både deltakelse i Vektklubben med diskusjonsforum og på slanking via en slankeklubb.

Jeg ønsker å gå ned ca. 20 kilo, men har ikke noen klar formening om hvor mye tid jeg skal bruke på dette. Hvis jeg klarer å etablere bedre matvaner som jeg kan leve med, så tror jeg mye er oppnådd.

Jeg er i dessuten i forferdelig dårlig form - bare turen opp til T-banen gjør meg andpusten. Derfor er mosjon (tromsykkel, styrkeøveleser og turer) forsett nr. 2.

 

I dag veier jeg 95 kilo og har et midjemål på 98 cm.

har meldt meg på kurs som starter 9/1 og vil i tillegg bruke Vektklubben til motivasjon, men må først bli litt bedre kjent med hvordan dette egentlig gjøres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som motiverer hverandre under link-navn NED 20-30 kg, så det er ett fint sted å treffe likesinnede! Noen av oss går kurs, andre ikke! Vi hjelper hverandre med motivasjon og andre spørsmål vi måtte ha!

 

Håper vi sees her inne!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at man assosierer med andre her inne når man ser ting ute i det virkelige liv - som Billy!

 

Takk for oppmuntring, det er det som er så fantastisk her inne, vi støtter og oppmuntrer når det trengs, og pusher videre når vi er motiverte. og det er støtte og oppmuntring og gode råd som får meg videre når jeg sliter - som jeg gjør nå.

 

jeg er forresten med på en sit ups- aksjon. HAr mye å ta av og stramme inn der. forslag til hvordan vi skal organisere det? Tror det kan være greit å state litt rolig, slik at vi fortsetter med dette. Hørte Operah Winfrey tok masse sit ups hver dag, tror det var 300. Syns det er litt for sterk kost i starten for meg. jeg prøver å opprette en sit-ups link her inne, så får vi se hvordan det går!

 

(Takk for at dere er her, alle støttespillere!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...