Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Gjest soleia

Og det har gått fint. Masse fristelser på matbordet, men jeg har klart meg bra :)

Har også fått rørt en del på meg.

Jeg aner ikke hva jeg veier, dommen kommer i morgen.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Og det har gått fint. Masse fristelser på matbordet' date=' men jeg har klart meg bra :)

Har også fått rørt en del på meg.

Jeg aner ikke hva jeg veier, dommen kommer i morgen.

 

:):)[/quote']

Så bra at det går bra med deg og godt med en tur. Jeg var gift med en bergenser så jeg har vært der noen ganger. Fin by da hvis det ikke regner.Hehe. Ja jeg har veid meg i dag. Jeg har gått opp litt jeg da. Uff. Ikke bra. Får liksom ikke motivasjonen som var der før. Men har meldt meg på nytt kurs. da er det bare å gyve på igjen. Har et mål å komme ned til 70kg hvertfall til slutten av juni da skal vi i bryllup:-) Men er vel et urealistisk mål antar jeg. Jeg får bare klare det jeg klarer.God dag vidre Soleia og stå på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

GOD MORGEN!!!

 

Fuglene kvitrer i hagen og sola er i ferd med å bryte gjennom morgentåka her. Og jeg har gått ned 900 gram. Endelig løsna det litt for meg igjen og jeg ser 85-tallet!!! ( 85,6 actually......) :D

 

Tør jeg å håpe at jeg er ferdig med 86-tallet?? Det har vært en vektterskel av den seige sorten, og har krevd sin kvinne på det mentale plan. Nå vender jeg blikket mot 84-tallet og håper at det dukker opp om ikke så lenge. En utfordring dog: tre nattevakter denne uka. Nattejobbing trigger alltid søtsuget hos meg, pluss at vann samler seg i kroppen. Men jeg skal jobbe på som vanlig. Stikker på intervalltrening om en times tid, når småtrolla er levert i barnehagen. Så skal jeg ta meg en time på øyet senere i dag, for å ikke bli helt ødelagt i natt......

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Grattis med 85-tallet! Da er du forbi terskelen og kan bare slippe av kilo for kilo nedover :D Kjør på, du er superflink :)

 

Ble det noe sol på deg forresten???

 

Vilde-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Tusen takk for hilsen. Jeg håper at kiloene ned mot 7-tallet slipper litt lettere nå frem mot sommeren. Håper det var siste gangen jeg så 86-tallet.

 

Om det ble solarium på meg ? Det kommer når jeg ser 84,9 !!! Per i dag er det skarve 700 gram til. Og da er jeg også over i del 3. Men jeg vet at de 700 grammene kan ta tid. Jeg skal vel hoppe og sprette litt på vekta før jeg er der. I mellomtiden får jeg sole meg på terassen :D

 

Klem til deg.

 

ps- jeg stikker innom og leser meg opp på tråden din senere i kveld. Gøy å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Du er god du :D

Går det bra med deg eller?

 

Klem

Ikke helt. Har stått stille på 77tallet. Vaker rundt der. Men nå må jeg ta meg sammen. Har meldt meg på kurs4 nå. Da skal det komme resultater. Jeg har hatt litt sjoko kick her. Må bare ha mååå.... Nei nå må jeg gi meg. Fysjom. Bedre tider kommer vel.

 

Jeg unner deg ned gang nå soleia. Du har liksom stoppet opp litt. Men sånn er det jo innimellom. Jeg heier på deg vidre. God dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse med 85-tallet Soleia :D

Virkelig fortjent!!!!

 

Jeg har såvidt begynt begynt på veien nedover igjen. Begynte med fokus på trim denne uka, og et forsøk på å spise litt midre sjokolade. Tenker sjokolade hele dagen for tiden...hehe, men ingen sjokolade siden tirsdag nå, så det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Innen- du er god du! Hvordan går det med deg om dagen? Gamlemor på 33 får hute seg inn på 18-25 års-forumet og lese seg opp :D

 

pav- så flott at du er i gang igjen! Satser på at ammingen gir et ekstra kick og at du snart ser 8-tallet. Endelig skal vi "slå følge" igjen! :)

 

Dronninga- i det siste har jeg egentlig ikke stoppet opp. De siste 6 ukene har jeg gått ned 4 kg. Det går bare i rykk og napp- litt opp og litt ned. Sånn har jeg akseptert at det er.

 

I dag viste vekta 85,3. Rekordlavt. Er klar over at dette kan svinge, men jeg blir like blid for det :)

 

Skal haste avgårde å hente mine to elskede gutter, men gruer meg. Det lyner og tordner noe voldsomt her på Østlandet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Gratulerer igjen, Soleia. Du når hele tiden nye mål. Du er kjempeflink. Dette går veien !!!!

g050.gif

 

PS: Ser litt vissen ut den blomsten, men det var meningen den skulle være

fin altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Tusen takk mai2007- blomstene var nydelige, de!!! :D

 

Ja, jeg når stadig flere mål, selv om det butter imot titt og ofte. Moralen må være å aldri gi seg.....

Skarve 400 gram til del 3 og etterlengtede solariumstimer. Tør jeg håpe på innen 17.mai???

 

Hvordan går det med deg da mai2007??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
Tusen takk mai2007- blomstene var nydelige' date=' de!!! :D

 

Ja, jeg når stadig flere mål, selv om det butter imot titt og ofte. Moralen må være å aldri gi seg.....

Skarve 400 gram til del 3 og etterlengtede solariumstimer. Tør jeg håpe på innen 17.mai???

 

Hvordan går det med deg da mai2007??

 

Klem[/quote']

Jeg er vel litt i gang nå, tror jeg. Har gått ned 1 kg på 4 måneder !!!!!! Er flink å slanke meg til kl 18, så blir det dårligere. Har vel ikke greidd å sette inn ekstra giret og motivasjonen. Men nå tror jeg altså det kan gå fremover. Har begynt å trene, og en venninne "trener meg". Jeg trener vekter. Målet er 79,9 kg til 5.juni (veier ca 83 kg i dag) og ca 71 kg til 1.august. Så får vi se hvordan det går. Nå er jeg inderlig lei av å slanke meg uten å gå ned. Bruker bare masse tid og energi på tull og ingen resultat. Får skjerpe meg og bli ferdig - eller godta slik jeg er !!!

 

Tror du greier de grammene til 17.mai jeg, Soleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Lykke til videre, da! Tipper det løsner når du nå har fått en treningspartner. Det er ihvertfall trening som er nøkkelen til suksess her i gården :D

 

Takk. Intet ville gjøre meg mer lykkelig enn å se 84-tallet på Norges Nasjonaldag

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Endelig Soleia. Jeg er så glad for ditt 85 tall at jeg nesten danser her.

Jeg synes i grunnen det er mer samhold her inne enn det er på Aktivkurset jeg går på. Der er trening i fokus, ikke vekt i noen særlig grad, mellom oss deltakere.

 

Snikveide meg i dag, og 78 tallet dukket opp. Litt rask gange i kveld og en golfrunde i morgen, så håper jeg at det ikke bare er et blaff.

Føler at det er forholdsvis lett om dagen. Må stadig ta meg selv i nakken for å trimme, men maten går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Jeg er 82,2, så jammen har jeg ikke greidd 1 kg siste uke. Det hjelper å spise riktig :D Endelig er jeg i gang. Venninna mi er kjempestreng, så kan ikke lure meg unna der. Det er godt at noen peser og setter krav. Tror jammen dette skal gå veien nå.

 

Lykke til med 17.mai målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Fortsatt på 85-tallet rett etter to nattevakter. Håper det holder seg. Hvis jeg skal ligge å vake like lenge på 85 som på 86 så blir jeg mentalpasient. Men orker ikke å bekymre meg for det. Enda.

 

Har nettopp spist to skiver med egg- nammis. Kl 17.00 blir det stepstyrke. Weeee!! For en måte å gå inn i helga på :D Helg er bare deilig, dere!!!

 

mai2007- kjempegratulerer med ned 1 kg den siste uka. Supert! Lykke til videre.

 

ninass- tusen takk for seiersdansen. Jammen er det godt med støtte fra dere her inne. Jeg opplever det som veldig motiverende med den støtten man kan gi hverandre her inne.

 

Himmelen er blygrå og regner virkelig spruter i bakken her. Vel, vel. Etter treninga blir det en god dusj, levende lys og kos foran TV-en i kveld. Livet er godt!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

....og vaker og vaker. På 85-tallet. Har nettopp kommet fra nattevakt dog, så vekta er vel ikke reel.

Satser på en superuke.

 

- 2 liter vann

- rått, rent og grovt

- trene onsdag, torsdag, fredag og mandag

 

Denne uka er det jo både min bursdag og 17.mai, men det skal gå greit. Jeg bare kjenner det på meg. Jeg er bare så innmari klar for 84-tallet nå. Da blir det soltimer og del 3 på denne snuppa!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
....og vaker og vaker. På 85-tallet. Har nettopp kommet fra nattevakt dog' date=' så vekta er vel ikke reel.

Satser på en superuke.

 

- 2 liter vann

- rått, rent og grovt

- trene onsdag, torsdag, fredag og mandag

 

Denne uka er det jo både min bursdag og 17.mai, men det skal gå greit. Jeg bare kjenner det på meg. Jeg er bare så innmari klar for 84-tallet nå. Da blir det soltimer og del 3 på denne snuppa!

 

:):)[/quote']

Gratulere med dagen da:-) Kos deg. Jeg gikk ned 700gr og -3cm denne uken. Jeg er fornøyd jeg. Etter å ha stått stille lenge nå. Men det er hele ogalene min feil da. Har hatt litt kikc på sjokolade nå så... Men nå er det nye tider og nye resultater som gjelder.

 

God kveld vidre og stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Jeg har en liten frikveld; fri fra trening fordi jeg fremdeles er støl etter søndagstreningen, og fri fra jobbmas. Har roet det helt ned i sofaen, stekt kyllig i ovnen til morgendagens lunsj, og har Grand Prix på Tv´n mens jeg endelig har et hav av tid og kan lese her inne på forumet. Lenge siden jeg har hatt tdi til annet enn å bare sneie innom, og jeg synes det er fint å se hvordan det går; du jobber på, og er i ferd med å ta kverken på neste tall i rekken. Det gir seg sikkert rett etter at kroppen har kommet seg etter nattevakten.

 

Tenk å ha bursdag i mai, det er så nydelig nå! Gratulerer masse! Og kos deg!

Og om du ikke får 84 tallet akkurat til dagen din...så venter det på deg:-)

Og jeg kjenner det godt, selv, vaker rundt i samme strøk jeg også. Har "snakket" en del med akkurat det tallet i det siste. men så har det glippet unna...og jeg vaker videre. Men nå går det seg til kjenner jeg på kropp og sinn. Er tilbake i cm nøyaktig der jeg var før påsken, så det er bare vekten som henger igjen. Klærne sitter løsere, så det hjelper på humøret. Jeg har bestemt meg for å prøve en annen vri på kostholdet nå, kutter ut brød og lignende. Skal teste det nå og synes allerede det funker bra.

 

vi tastes :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Så deilig å få en hilsen fra deg! Jeg blir så glad :)

 

Godt å lese at du har funnet tilbake til gløden- det gleder meg virkelig. At du igjen er på de samme målene som ved påsketider er supert. Kiloene må bare komme etter....Har du satt deg noen mål for sommeren? Ikke nødvendigvis bare antall kilo, men feks et klesplagg som skal sitte pent? Jeg synes det er så motiverende! Jeg har ikke satt meg noe konkret vektmål. Jeg tar en kilo av gangen og gleder meg til å se 84 snart. Får nok ikke det innen bursdag eller 17 mai- men kanskje i dagene rett etter? Det går nesten litt sport i det å jakte på nye tall, eller hva?? Dog har jeg et par piratbukser i str 42. De sitter greit på nå, men med 3-4 kg mindre på kroppen sitter de enda penere. Mitt sommermål!! :)

 

Jeg skal også prøve å kjøre litt lavkarbo denne uka for å se om det løsner litt; ikke brød, og grønnsaker i stedet for pasta/ris/potet.

 

Stor klem til deg

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...