Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Gjest soleia

...så jeg har stått stille på 85,0 de siste tre dagene.

Men siden forrige tirsdag - som er min " offisielle" veiedag så har jeg gått ned 800 gram. Fornøyd med det. Men det klikker snart i nøtta mi hvis jeg ikke ser 84

:)

 

Gratulere med ned 700 gram dronninga. Det er strålende!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
...så jeg har stått stille på 85' date='0 de siste tre dagene.

Men siden forrige tirsdag - som er min " offisielle" veiedag så har jeg gått ned 800 gram. Fornøyd med det. Men det klikker snart i nøtta mi hvis jeg ikke ser 84

:)

 

Gratulere med ned 700 gram dronninga. Det er strålende!

 

Klem[/quote']

Uff da. Ikke la deg knekke nå da. tenk positivt. Det må bare gå den riktige veien nå vettu:-) Jeg har stått stille på 77tallet på et helt kurs nå jeg. Det er frustrernde det. Men det som holder meg oppe er å tenke på alle kg som faktist er blitt borte:-) Å nå som det løsna litt så blir en litt gira da. Bare stå på. Du klarer dette her soleia:-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 800 gram Soleia!!!

Knallbra!

Jeg strever med å komme ordentlig i gang, mangler litt motivasjon, og så hjelper det ikke at vekta spretter opp og ned i tide og utide for tiden....skjønner ikke helt det her....men det er vel bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

-dronninga :) Ikke pokker om jeg gir meg. Det er ikke i mine tanker engang.Nei jeg er faktisk supermotivert om dagen, jeg.

 

-pav: hei du! Ikke fortvil om vekta spretter litt opp og ned. Tror den vil gjøre det en stund etter fødsel. Snuppa di er vel ikke så gammel enda? Både hormoner og melkemengde vil jo påvirke vekta i litt tid fremover. Håper du finner motivasjon og glød når du er klar for det selv :D I mellomtiden må du nyte denne første babytiden- den går så fort!! Selv går jeg og tripper og venter på mitt nye tantebarn som skal komme hvilken dag som helst. Stolt tante skal være med på fødselen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

beklager at jeg ble litt borte fra forumet.

 

Gratulerer så mye med overstått bursdag og jeg er kjempeglad for at du endelig har kommet deg under 86 tallet. krysser fingrene for at du straks får se et 4 tall også!! supert jobba! :)

 

jeg har ikke gitt opp nei, er i stand by modus og tok en puste-pause fra forumet her. når du nå har kvittet deg med ditt kjipe tall er det på tide at jeg gjør som deg og kvitter meg med 97 tallet for evig og alltid. er grådig lei av det tallet...er jo snart 1 1/5 på det tallet nå (pluss, minus, pluss,minus..) så på tide å reise til grønnere marker under 95-tallet. hehe.

liker sommerstrategien din. masse trim og å nyte små porsjoner og å fråtse i frukt! vi bruker ofte å grille mye på sommeren og det er jo masse grønnsaker og fisk og sunne kjøttyper man kan grille, og droppe pølser og pølsebrød... og å hive innpå mye salat. :D

 

kjekt å se at det går bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Så glad jeg er for at du er tilbake :D

Jammen har du vært flink å holdt vekta også. Bra! og nå er det på tide å kvitte seg med 97-tallet ja.... :)

 

Joda det smyger seg nedover. I tråden din i stad satte jeg meg et mål om ned 2,1 kg innen St. Hans. Hm...håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet. Med dagens vekt havner jeg da på 82.tallet. Meeeen- jeg veier nok en del mer i morgen. Blir mer og mer støl i muskulaturen etter treningen i dag, as we speak...

Jaja...Jeg står ved målet mitt! Har du satt deg noen mål da bollemor?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle
Så glad jeg er for at du er tilbake :)

Jammen har du vært flink å holdt vekta også. Bra! og nå er det på tide å kvitte seg med 97-tallet ja.... :)

 

Joda det smyger seg nedover. I tråden din i stad satte jeg meg et mål om ned 2' date='1 kg innen St. Hans. Hm...håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet. Med dagens vekt havner jeg da på 82.tallet. Meeeen- jeg veier nok en del mer i morgen. Blir mer og mer støl i muskulaturen etter treningen i dag, as we speak...

Jaja...Jeg står ved målet mitt! Har du satt deg noen mål da bollemor?

 

Klem[/quote']

 

ja stølhet samler vann = kg opp... men det er jo kilo med god samvittighet. :)

2 kg ned på fem uker det kan du jo klare. men vi gjør jo vårt beste og så ser vi hva som skjer. hadde vært godt å se 94 tallet før sankthans...og det tror jeg går hvis jeg tar og skjerper meg. verste eksamensstria er over nå så har noen greie uker igjen å komme inn i en god rutine før ferien. føler egentlig jeg hr vært i en god steam siste tre årene og det har skjedd mye når det gjelder livsstilen min og ikke minst det som skjer i hjernen, treningsfobien er nesten borte og jeg sitter og vurderer å gå på fjellturer i sommer, noe som aldri ville skjedd for bare ett år siden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

....mål du har satt deg.

Men samtidig sa du noe veldig klokt som jeg vil ta med meg: vi setter oss mål, og så gjør vi så godt vi kan, og så ser vi hva som skjer. Det er viktig å ikke stresse ifht et bestemt mål også.

Uansett har vi endret livsstilen helt. Før trente jeg aldri og spiste sjokolade hver dag. Jeg lå sikkert på 3000 kcal per dag....lever helt annerledes i dag.

Det er en deilig livsstil dette her. Og den skal få oss i mål. En dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

...for en dag!

 

JEG HAR BLITT TANTE!!!

Klokka 12.05 i dag kom min lille vakre nevø til verden. Med masse svart hår og bilringer på armene :)

Jeg fikk den ære å ta ham i mot, og det var en helt helt spesiell opplevelse. Jeg blir sjelden rørt når jeg tar imot barn, men det ble jeg i dag, gitt :)

 

Er høy på adrenalin fortsatt, men skal prøve å legge meg nå.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Gratulerer så mye med lille vakringen :)

 

Rørt sa du? Jeg kan ikke se en fødsel på tv uten å sippe.....men sånn er det!! Spennende yrke du har da!

 

Håper det er fint med deg ellers, ønsker deg en knallfin dag.

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med tanteungen :)

 

Må vel også gratulere deg med seier til de gule og svarte tidligere i uka...viss du titter laaangt oppover tabellen finner du noen andre gule og svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

....tantehilsenene, jenter :) Han er bare så skjønn!! *sukk*

 

Er sliten etter å ha vært mye på sykehuset det siste halvannet døgn, både på jobb og i privaten. Blitt mye uregelmessig og tullete spising. Skal ikke mye til før alt det sklir ut litt, gitt...

Jaja. Jeg er back on track fra i morgen.

Vekta har økt med noen hundre gram de siste dagene. Har mensen og nyinsatt spiral, så jeg vet ikke om det spiller inn. Uansett årsak- jeg liker det ikke.

 

Er nå akkurat på den vekta der det begynte å skjære seg sist, og vekta økte igjen. Må fokusere 100% fremover. Er avhengig av litt go`resultater snart igjen kjenner jeg. 85 skulle vise seg å være litt av et platå for meg det også.

 

Hepp. Hepp. Nå skal jeg køye.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Å jadda!!!!!

 

De siste to-tre døgnene har kroppen sluppet litt igjen.

Dagens vekt: 84,8. :)

Jeg er over i del 3, dere!!!

 

Del 2 har vært lang og seig med opp- og nedturer. Men nå skal den være over. Og jeg kan få ta sol, som jeg hadde lovet meg selv som premie. Trallala....

Gleder meg til å jobbe meg nedover 84-tallet og snart se 83-tallet. O `lykke!!

 

Tusen takk til alle jentene her inne som følger min kamp på vei inn i olabuksa. ( om tre-fire kilo skal jeg ha min første, nye!!!). Dere er suverene alle som en!

Håper dere vil følge meg videre, det gir meg så utrolig mye.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

GARTULERER Soleia. Både med tantebarnet og ikke minst med overgang til del 3.

Og tenk på Olabuksa som vinker, ikke fullt så langt i det fjerne, da.

 

Moro, moro, moro.

 

Da er det bare resten igjen, og det skal du se går greit nå som du har passert et kjempeplatå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Å jadda!!!!!

 

De siste to-tre døgnene har kroppen sluppet litt igjen.

Dagens vekt: 84' date='8. :)

Jeg er over i del 3, dere!!!

 

Del 2 har vært lang og seig med opp- og nedturer. Men nå skal den være over. Og jeg kan få ta sol, som jeg hadde lovet meg selv som premie. Trallala....

Gleder meg til å jobbe meg nedover 84-tallet og snart se 83-tallet. O `lykke!!

 

Tusen takk til alle jentene her inne som følger min kamp på vei inn i olabuksa. ( om tre-fire kilo skal jeg ha min første, nye!!!). Dere er suverene alle som en!

Håper dere vil følge meg videre, det gir meg så utrolig mye.

 

:):)[/quote']

Gratulerer med nok en nedgang på deg. Jippi:-) Jeg heier på deg. Kjempe bra det da. Er stolt på dine vegener. Stå på vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

...for gratulasjoner fra

innen, dronninga, ninass og vildemor :)

Dere er gode, dere...

 

Det går ikke videre fort dette her. Har satt meg et mål om å se 82-tallet innen St.Hans. Det vil si 1,9 kg ned på ca....fire uker? Jeg vet, jeg vet...det er et hårete mål å sette seg for meg. Meeeeen- tar jeg løpefart å d..... i det?? Jepp! :)

St. Hans kan bare komme.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så bra soleia. Og takk for hilsen din på tråden min. Ja her har det ikke skjedd mye. 1kg opp men -5cm. Da får jeg være fornøyd. Ettersom jeg ikke har spist sånn som jeg skal.

 

Gratulere til det da med nedgang. Ser ut til at det har virkelig løsna for deg nå. Jippi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleia! Du har glemt å forandre innlegg nr. 1. Det må jo stå "Påbegynt 25.05" på Del 3 nå!!!! :) :)

 

Og tusen takk for hilsen i tråden min! Av en eller annen grunn har jeg ikke sett den før nå, skjønner ikke, pleier jo å være fet skrift på en tråd når man har uleste innlegg der.. *gruble litt*.. Hihi.. Det er hvert fall bra vi er enige om sommeren! Da vet jeg jo også at vi er flere som er aktive slankere i sommermånedene, og de gangene det blir vanskelig så får jeg tenke på at det er flere der ute som jobber hardt, ikke bare meg. Bra motivasjon det og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...